Doğum gününü kutlamak için buluşcağım kız yanında birisini çağırmak istiyor, ben istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Merhabalar,
Geçen günlerde tam olarak benim de adlandıramadığım bir ilişkide olduğum kız arkadaşımı geçmiş doğum gününde hediye alamamdan ötürü bugünlerde dondurmayı çok sevdiği için onu dondurmacıya götürmeyi teklif ettim ve o da çok sevdiği için beni çok şaşırtmakla beraber anında kabul etti. Fakat sonra ki gün ona ne zaman buluşcağımızı söylemek için yanına gittiğimde bana "peki kimle gidiyoruz" diye bir cevap verdi ve kalabalığı sevdiği söyledi. Ben ise onunla yalnız vakit geçirip onu eğlendirmeyi ve o günde mutlu etmeyi düşünüyorum. O an sınıfin ortasında olduğu için evet dedim çünkü tartışmak istemiyordum sınıfin ortasında. Fakat şimdi nasıl fikrinden caydırcağımdan tam emin değilim. Bu benim ona doğum günü hediyem olacak fakat o birilerini çağırmak istiyor. Ne tür söylemlerde bulunabilirim acil yardım edin.
Doğum gününü kutlamak için buluşcağım kız yanında birisini çağırmak istiyor, ben istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla