
"Ya işte karşımdasın ama dokunamıyorum sana, ellerim yetişmiyor". Yakın olupta dokunamadığın var mı?
#AşkDoluPazarGünü
#kuşumSoruyor

Var ve hemen yanı başımda.
Maasallah ❤✔
Imtihan büyük ve zorlu ama başarıyla devam ediyor.
EIG için teşekkür ederim
Bazen evet
Var ruh halim 😊
Yok.
Cevap
5Cevap
Hayir da adam neyin uzerinde oturmus oyle cozemedim onu
Sabah sabah çok zor sorular soruyorsun...
Uyansin herkes baaaane :)
Uyanamayan vardır belki 😏😂
Kendi adina konus :)
Onu görürüm diye girmediğim sokaklar var.
Offf kotuymus ❤✔
Var tabii. Hiç kolay değil.
Anliyorum ❤✔
Yoo karsimda oturuyor😂😂😂
Maasallah yigenim ✔
Sağol hacı 😂👍
En zoru sanırım bu :/
Çok şükür öyle biri yok 😃
çarpışsakta yeter.
Insallah ❤✔
hayır..
muhakkak dokunmuşumdur..
6 sene önce yaşadım ben o cehennemi..
Böyle sanalla manalla kendinizi kandırmayın
Soruya cevap verseydin keske..
Yok öyle biri
Yok :)
Vardı.
Yine olsun insallah ❤✔
Ne yazık ki sensin 😥
Var tabiki
Gönüller yakın olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar