Öğretmen öğrenci ilişkisi yaşayan oldu mu ne düşünüyorsunuz olduysa anlatır mısınız?

Lise son sınıfım ve ingilizce öğretmenim karşı garip hoşlandılar duyuyorum elimde değil. En başlarda gıcık oluyordum beni yok yazmıştı. Sonra bana karşı bakışlarını fark ettim derste falan kesiyordu resmen. Daha sonra arkadaşlarım fark etti. Oysa adam o kadar iyi niyetli saf bir insan ki kardeşim falan değil. Hayır yoktur falan dedim. Daha sonra 30 kişilik sınıfta sadece benim sözlüme 100 verdi. Tüm arkadaşlarıma 80 85. Ben de ders dinlemem konuşurum falan. Herkes şaşkındı arkadaşlarım sürekli sana niye farklı davranıyor falan diyordu. O günden sonra kendimi çok özel hissettim ve istemsizce ona karşı bir şeyler besledim. Derslerde hep beni kolay şeylere kaldırıyordu. Patmak kaldırsam hemen kaldırıyordu falan. Birgün sözlü oluyorduk bize çıkacak soruları dağıttı ama herkese kagıttakilerden ayrı 10 soru daha sormuş bana kağıttan 3 soru sordu sadece daha sonra türkçe sohbet ettik. Çok mutlu oluyorum onunla konuşunca. Şimdi sürekli Göz göze geliyoruz o hemen gözlerini kaçırıyor ben hemen kaçırıyorum. İkimizde farkındayız etik bir durum değil ve o evli. Ben fotoğrafımızı çıkarttım gösterdim ona. Tüm albümüme baktı bir fotoğrafımı açtı 30 sn falan çevirmedi baktı uzun uzun. Dahasonra çocukluk resmimi gördü ve çok tatlısın aynı benim kzııma benziyorsun dedi ama kızıyla da alakam yok ben esmerim kzıı sarışın falan neden öyle dedi anlamadım ya bana yardim edin ne yapicam nasıl vazgeçicem çok utanıyorum zaten
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kardeşim olmayacak ora yanlış yazmışım kardeşim falan değil yazcaktım
Öğretmen öğrenci ilişkisi yaşayan oldu mu ne düşünüyorsunuz olduysa anlatır mısınız?
Cevapla