Neden hep imkansızlara meyilliyiz ki niye imkansız olanı isteriz?🙊🙉🙈?

Hiç olmuycak şeyleri isteriz bazen olmuycanı sonunu görerek bile isteye yinede yaparız mesela hayatınıza kimseyi almak istemezsiniz ama bir anda birileri gelir ama imkansizsiniz siz ona ve o inat ile yinede gelmek ister.. bu bir örnek sadece ama niye işte biliyoruz olacakları yinede istiyoruz 😀😀
Neden hep imkansızlara meyilliyiz ki niye imkansız olanı isteriz?🙊🙉🙈?

Neden hep imkansızlara meyilliyiz ki niye imkansız olanı isteriz?🙊🙉🙈?
Cevapla