Hiç olmuycak şeyleri isteriz bazen olmuycanı sonunu görerek bile isteye yinede yaparız mesela hayatınıza kimseyi almak istemezsiniz ama bir anda birileri gelir ama imkansizsiniz siz ona ve o inat ile yinede gelmek ister.. bu bir örnek sadece ama niye işte biliyoruz olacakları yinede istiyoruz 😀😀
Neden hep imkansızlara meyilliyiz ki niye imkansız olanı isteriz?🙊🙉🙈?
İnsan ruhu mücadele ile yoğrulmuş bir hamuru barındırır. Bazen biz mücadele ederken diğer taraf geçerken uğramış olur. Bu durumda iki kişilik mücadele ve tek taraflı iki kaybıda bize yüklerler. Aslında imkansız olduğunu bilerek gelirler. Bize düşen iki kişilik savaşa tek. çıkmayacak kadar dirayetli ve akıllı davranmaktır.
Anı yaşamayı bilmezse insan gereçek huzura kavuşamaz, imkansıza olan meyil zaten bizi cezbetmesinden, elde edilmesi zor olanı ister insan taa çocuklukta yükleniyor bu bize evdeki yemekten komşudaki yemek her zaman daha tatlı gelmiştir.
Kolay yapilan her eylem kolay son bulur ama imkansiza gitmek istersen enazindan denerim havasinda olursun ve inancla gidrsen basarirsinda onun icin imkansiza ulasmaya calismak bile iyidir
Yahu şarkılar filmler olmazdı. İmkansız aşk yaşamayan zaten kendini dışlanmış hisseder toplumdan illa yaşanacak buni bize diziler filmler şarkılar öğretiyor
En İyi Cevaplar