'Tamam konuşmayalım' diyen bir insan için uğraşmak gerek mi?

Uzun bir mesajımdan sonra yani ona seni sevmiyorum sana aşık da değilim bağlı falan hiç değilim sen eğer konuşalım dersen konuşacağım istemezsen çok önemli değil dedikten sonra tamam konuşmayalım dedi. Sizce ugrasmalimiyim yani o mesajdan bir kızgınlık hissedip mi bir anlık şey ile mi yazmıştır?
'Tamam konuşmayalım' diyen bir insan için uğraşmak gerek mi?
Cevapla