Ona içindeki güzelliği göster.. onun kalbine dokun.. mesela ona en sevdiği renkten bir çiçek al..
Ya da ona çok değerli , önemli bir anlamı olan bir kolye bir aksesuar almalısın.. inşallah sevdiğine kavuşursun.. aşk çok güzel bir duygu..10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKnk kusura bak bir zahmet yemin ederim okurken ben daraldım en az 5 günüm gitmistir omrumden bu kadar iyimser yılışık olma bu ne böyle senin durum vahim sana baştan aşağı format atmak lazım ağır vaka 😂😇😝
50 Yorumla
seven insan kaybetmekten korkar. Sozleri çok kirici geldi bana. Gercekten seviyorsan cok uzulursun sen bana oyle geldi.
23 Yorumla
Soran+1 yılo da sevıyor sabah mesaj atmıs gunaydın askım senı sevıyorum dıye
Soran+1 yılDogru haklısın
+1 yılGörüntülü konuşmaya müsait olmuyor ki her kız Kızlar için sıkıntılı bir durum. Çok daralama bu konuda
36 Yorumla
Soran+1 yılGörüntülü konusalım demedim ki normal yazışalım dedim
Soran+1 yılGercekten mi
Soran+1 yılbir özele gelebilirmisiniz birsey dicem size
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
İstek at
Soran+1 yılTakıp istegi attım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kardeşim senin gibi kalbi naif ve ilgisini esirgemeyen insanlar harcanıyor o seni hak etmiyor onu unut önüne bak. Seni o kadar da önemsemiyormus daha çok işkolik ve kariyer planlarına odaklı seni hayatta sonra sıralara atmış o yüzdün ilgin onu boğmuş öncelikle kendine değer vermen kendini sevmen gerek yoksa karsı taraf senin merhametini kullanıp sana suçlu hissettirir ve seni bağımlı bi hale getirir.
11 Yorumla
Soran+1 yılAyrılalı 3yıl oldu çoktan unuttumm kız mühendis oldu şimdi baska biriyle cıkıyorlar ondan sonra ben hiç alamadım hayatıma birini
+1 yılKardeş yanlış anlama ama fazla yilisiksin her lafinda ya aşkım ya canım cicim olum yapmayin öyle işte. Belli ki istemiyor seni. Alacaksin okul da 5 dakika karşına diyeceksin ki " açık açık konuş kafan da ne var ne yapmak istiyorsun. Attığın mesajlar da ne beni sevdiğini görüyorum ne de bir değer verdiğini." Zan altında bırakıyormussun gibi konuşmuş. Halbuki yok öyle birşey. Yani ben pek iyi şeyler düşünmezdim bu mesajlar da. Belli ilişki artık patates olmuş biter yakında. Sen de fazla yılışık ve yıkık geldin. Dunyadaki tek kadın değil ya her lafın da aşkım cicim canım hayatım bebeğim... Bırak da kelimelerin bir anlamı olsun kardeşim her dakika soylenir mi
118 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın baya yılısık itici konuşmuşum biz zaten eylülün 5inde ayrıldık kızı cok bunalttım artık dayanamadı sürekli dc oynayalım görüntülü konusalım dedim yüzünü astığında bir sorun mu var ben bişimi yaptım gibi konustum kızda haklı dayanamadı artık ayrıldı en sonunda o gıdince anladım artık tecrübe kazandım kendimi toparlayınca mesaj attım kıza 1 ay önce ilk güzel konuştum herşeyin farkında olarak çünkü kör kütük aşıktım kıza en ufak bişide moralım çok bozulurdu. Kafaya takardım ilk sevgilim cunkü sevdim sonuçta güzel günlerimiz Çok oldu bu kızla illaki baglandım ayrılınca cok sarsıldım tatildeydik denize bile giremedim ama zaman geçince biraz hafifledi yokluguna alıstım yazdım kız soğuk davrandı güzel konustuk ilk sonra soğuk oldu bende bir görüntü acalım konusalım biraz dedim sana ümit vermek istemiyorum dedi dedim eskisi gibi degilim artık kendimi toparladıkdan sonra mesaj attım sana bağımız kopmasın diye dedim olmaz dedi bende ısrar etmeden sen bilirsin dedim yazmıyorum bir durumlarıma bakıyor sadece ama ozamanlar öyleydim sürekli yılısıkdım
- +1 yıl
Silkelenin abi kendinize gelin evet belki cirkinsin boyun da kısa belki cinsel anlamda da kötüsün ama yapacak birşey yok hacı el mahkum g*t gardiyan bazı şeyleri duzeltemezsin. Ayrıca şans falan da isteme. Unutma nazimin pirayeye aldığı saatin arkasında Vera yaziyodu o gün aşk öldü
Soran+1 yılBenim tek sorunum bir kızla konuşmayı bilememek yoksa tip iyi boy da var 185 çoğu kız beğeniyor bir kız mesaj atar güzel konuşuruz ama bir yılışıklık yaparım kız birden soğur bu kızı severken hiç bir kızla konuşmadım yazanlar olursa sevgilim var derdim benim kızda kıskanırdı bazen kıskanması beni mutlu ederdi sevdiğini biliyordum en azından ama kıskandırmak için uğrasmadım hiç ayrılma sebebi benim yılışık olmam kızlarla doğru duzgun konuşamıyorum aklıma konu gelmiyor bir kızla tanıştım buluştuk susup oturduk ne o konuştu ne ben kız gitti sonra bahane bulup sonra baktım engel atmış yani bir yardımcı olur musunuz bu konuda pek bilgim yok
- +1 yıl
Kardeş rahat ol relax ol yilisma kız fiziksel olarak kendini begenmese bunu sana söylese bile iltifat etme karanterin güzel kalbin güzel görünüyor falan de fiziksel anlamda iltifat etme. Bak iyi çocuksun eyvallah ama yanlış izlenim veriyosun. Otur sohbet et bı bak kıza dost mu , düşman mı , öküze mi tapiyor esege mi tapiyor, budist mi putperest mı bı tani yani demek istediğim ağzının içine düşme rahattan kastım saygisiz olma ama sana baktin eski ilişkilerini anlatiyo sustur "dur bunlar benim umrumda değil bana başardığın şeyleri anlat" tarzı birşey söyle. Küçük değiliz ağam artık bak üniversite diyorsun yani. Kızin da suçu var soyleyecekti yani çok yilisiksin ben ayrılmak istiyorum diye öyle soğuk soğuk davranarak hem ilginden kendini mahrum birakmayip hem de başka limanlara demir atmaya calismasi büyük a*mcikliktir tek atarim yani ben o kıza
Soran+1 yılŞu an bir konuştuğum kız var kendini hiç beğenmiyor kızlarsoruyordan tanıştım kızla instağram aldım ama kız cok güzel ama kendisini beğenmiyor sence ben güzelmiyim dedi dedim güzelsin tabikide bana iltifat etmek icin söyleme dedi bende inanki iltifat degil içimden ne geçiyorsa söylüyorum dedim teşekkür etti aradan 1 saat sonra bişi sorucam dedi sen cirkin bir kızı teselli etmek icin ona iltifat eder misin dedi hayır dedim yalan söyleyemem dedim icimden ne geçiyorsa onu söylerim dedim sen güzelsin dedim kız sonra bana iltifat etmeye başladı sende iyisin felan yani bu kızla çok güzel konusuyoruz bazı kızlarla konusurken hep erkekden bekliyor konu. Acılmasını ama böyle sürekli konusan kız olursa ben katılırım ona bişi sordugı zaman biliyorsam yardım ederim hatta video attım kıza böyle yapacaksın diye ordan kızı etkiledim ya cok sagol iyiki varsın böyle benim icin uğrasıyorsun video gönderiyorsun dedi saygılı davranıyorum kıza karsı ama şehir olarak uzak olmasa tam sevgili olabilcegim kız hemen teklif ederim 1aydır konusuyoruz zaten
- +1 yıl
İşte bak etmeyecektin iyi sonuç aldin ama etmemen gerekiyodu. Demek istediğim bu. Tanimiyorsun 1 ay az bir süre kız belki bı ilişki yaşadı terk edildi senle çıktı ve terk eden adam yokluğa düştü geri geldi? Kız napcak seni bırakıp gidicek. Ki gider de yani. Ee sen napcan yine kalcan ortada kendine kizacaksin. Kısa bir senaryo yazdim sadece. Gercegi yansitmiyor 😂
- +1 yıl
Kız seni yara bandı yapabilir yani niye çünkü iltifat ediyorsun güzel şeyler soyluyosun ve iyi hissediyo kendini asıl kahraman gelince sana yol gorunucek
Soran+1 yılValla haklısın kızlar böyle benim o ayrıldıgım kız da belki baskasını buldu gitti ayrılmadan önce üniversiteyi kazandı okuluna kayıt yaptırmaya gitti geldi instağramdan biri. Mesaj atmış selam tanışalım mı diyerek kimsin demiş kız yazan şahışda okudugu okulu bölümünü söyleyince aynı sınıf oldugunu anlamış hemen başlamışlar tanışmaya konusuyorlar ben mesaj atıyorum bana geç yazıyor görüntülü konuşuyoruz orda bile oğlan mesaj atınca ona yazıyor normalde beklemesi lazım görüntüyü kapatınca konuşşun arkadasıdır dedim kimle konusuyorsun dedim anlattı aynı sınıfdayız dedi mesajları attı ss olarak oğlan yürümüş baya sevgilime beraber balık tutmaya gideriz sen bana masa tenisi oynamayı öğret ben sana kahve falı bakarım beraber gezeriz ben bunları görünce sinirlendim bu sana yürüyor dedim konuşmayı keser misin
Soran+1 yıldedim kesemem dedi 4yıl aynı sınıfı okuyacaz kimseyle aramı bozmak istemiyorum ben dedi ozaman dedim instağram sifreni ver de dedim ben oğlanın sana yürüdügünü sezince gerekli konuşmayı yapayım ayagını denk alsın dedim başladı ağlamaya sen bana güvenmiyorsun dedi bende dedim alakası yok dedim ben o cocuga güvenemedim dedim konusmaları hosuma gitmedi dedim sen söylesene sevgilim var diye bilsin en azından ona göre konuşşun dedim onuda söylememiş kavga ettik kapattı görüntüyü baktım hala o oğlanla konusuyor aktifdi instağramda cünkü ertesi gün soğuk oldu dedim tamam kusura bakma üstüne cok geldim dedim iki trip attı biraz düzeldi konuşmaları biraz soğuk gibiydi aradan 2 hafta geçti görüntüde hiç konusmuyor ben konusursam konusuyor yüz asık bişi mi oldu dedim artık dedi bu huyundan vaz geç sürekli soruyorsun bisimi oldu birşey mi yaptım gibi sıkıldım artık dedi bizim hiç ortak konumuz yok dedi konuşabilcek ayrılalım dedi ben yapamıyorum artık dedi seni sevmiyorum dedi bende oan şok oldum tabi gitme diye yalvardım Çok sevdigimi söyledim sen üzülme diye girmedigim kılık kalmadı dedi en son pes ettim tamam dedim teşekkür etti anlayışım icn her zaman en iyi dostlarımdansın dedi Bunu unutma dedi bende dedim sende benim her zaman sevdigim kadınsın sende bunu unutma dedim ogun iyi geceler dedim ve bitti işte en sonda 1ay oldu yazalı bende mi hata sence yanlış mi yaptım
Soran+1 yılBenim hatam kıza Çok yılısık olmakdı ben bu olaydan sonra güzel bir tecrübe kazandım artık baska kızla konusuyorsam daha dikkatli oluyorum
- +1 yıl
Kardeş sen çok eyvallah çekiyorsun kendince dogrularin yok. Madem yavsadigini anladin ağırlığını koyacaktin dingonun ahiri mi burasi. Güvenle falan alakası yok. Yavsadigini anlamayacak kadar salak bir varliksa kusura bakmasın milletin hayati o kadar gururu o kadar ucuz değil ki. S*kip atsın umursamazca kapatacaktin görüntülü konusmayi yol al diyecektin. Belli ki birşey yapiyor içi rahat yapsın en azından bir kasarlik yapacaksa da öyle ağlayarak acitasyon yaparak olmaz s*kerler adamı. Abi sen çok safsin yav valla ne diyecegimi şaşırdım parmağında oynatmis seni mk
Soran+1 yılAşk insanın gözünü öyle bir karartıyor ki ağırlığımı koydum o oğlana yazacaktım sevgilisi oldugumu belirtcekdim yapmadım ama iş işden geçti ben ona yazsam benden ayrılırdı zaten okadar patates olmuştu ilişki kız baskasını bulunca gidecek gibiydi mutlu ettigi de oldu soruda paylaştıgım gibi hayatı zindan ettigide oldu. Ben şüphelendim o tanıstıgı oğlanla sevgili olmus olabilirler diye cunkü oğlanın konusması iyi ağzı iyi laf yapıyor ben yılısık gibi aşkım bebegim gibi laflar sürekli fotoda olduğu gibi kız başkasıyla konusunca düsündü benden iyileri de varmıs bunu anladı belkide banada demişti tam kankalık cocuk diye mesajları ss atarken orda anlamalıydım haklı mı kız en cok bende şuç yok mu
Soran+1 yılbir kızla konuşurken ağzın laf yapması lazım surekli o kızı etkilemek icin bunu iyi bilirim bende tam tersi oldugu icin kaybettim
- +1 yıl
Kardeşim özelden yazda orada konusalim soruyu mahfettik
- +1 yıl
Benim xperim düşük
Soran+1 yılTamam yazıyorum
Soran+1 yılİstek attım
- +1 yıl
Geri döndüm
Siz nasıl 18 yaşındasınız abi içim daraldı herkesin günde 20 dakikası olur en az ayırsa ayırır ayrıca çok mayışık mı denir neyse artık abi az sert ol o ne öyle kız seni sevmiyor net oynuyor
31 Yorumla- +1 yıl
Aynen mk çok yılışık
Akıllı kızmış seni avcunun içine almış. Geçmiş ola Kardeşim. Yanlış anlama sen çok taviz veriyorsun gereksiz yere özür dilemişsin. Çok üstüne gitme kaçan kovalanır unutma.
10 Yorumlaher sevgili böyle her mesajda aşkım der mi ya çok farklı geldi :D bence üstüne gitmemişsin gayet anlayışlı davranmışsın bir şey yapmana gerek yok normal devam et
10 YorumlaKızın ailesi belli ki baskıcı sende kirici olcak ama cok darlama cidden çok değer gösteriyorsun o sana nasıl davranıyorsa sende davran kızın zaten ailevi sıkıntıları var belli ki yanında öl anlatmazsa bile seninle susmakta güzel de hissettir yanında olduğunu ama çok fazla da yilisma bi şeye 1000 kere ısrar etme
00 Yorumlakız seni istemiyor belli konuşmasından, karşısına biri çıksa hemen bırakacak. sen idaretensin, kusura bakma, konuşmalarda bunu anladım.
02 Yorumla
Soran+1 yılZaten öyle oldu ayrılalı 2sene oldu bu kızla 2019da ayrıldık ve karşısına baskası cıktıgı icin bıraktı yıktı geçti beni 1sene kendime gelemedim okadar Çok sevmiştim ki unuttum geçti bile ne hali varsa görsün şimdi 2senedir hiç bi kızla sevgili olamadım.
+1 yılBıkmadan okudum ama valla sıkıldım çekilmez bu ben olsam ayrılırım bide nazını mı çekecem madem sınavın var ne diye tekrar yazıyon
20 Yorumla
+1 yılbence çok üstüne gitme kız konuşmak istemiyorsa az zaman ver hem sınava da hazırlanıyormuşsunuz müsait zamanda konuşur buluşursunuz o zaman hiç gelmezse de kız seni istemiyor yapacak bir şey yok
10 Yorumla
+1 yılÖzürdile üzgün olduğunu söyle gerekirse ufak süprz vs
00 Yorumlamidem bunaldı gerçekten 5 yaşında mısınız sevmeyi çok yanlış anlamışsınız her dakika sıkboğaz edip, sürekli aşkım bebeğim demek sevmek değil 🙄
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru çok haklısın biz ayrıldık zaten 2019 5 eylülde başkasını bulmuş üniversiteden Onu bulunca benden ayrıldı o daha iyi gelmiş ona oğlanın konuşmasına baktım benden kat kat daha iyidi öyle olunca tabi bende sevdigim kızı kaybedince zor unuttum ama kendime çeki düzen verdim işte büyük bir tecrübe kazandım öyle degilim bu soru eski baya 1.5 sene öncesine ait ozamanki halimden baya degiştirdim kendimi kızı çok bunaltmışım sürekli aşkım bebegim biraz fazla oldugunun farkındayım keşke o kızla suanki halimle tanışsaydım diyorum ama çok geç artık
+1 yılbilmiyorum bence üstüne gitmemişsin o biraz abartmış sanki
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldık Zaten 12 kere hemde kötü bitti 13 ay önce ayrıldık 1ay önce uzun zaman sonra mesaj attım guzel konuştuk sonra soğuk oldu bana karsı sımdı mesaj atıyorum 2 saat önce attım cevap vermıyor
+1 yılFlörtüne aşkım mı diyon
04 Yorumla
Soran+1 yılNormalde sevgiliydik biz ayrıldı tekrar sevgili olmayalım dedi. Üniversite sınavı oldugu icin 4 ay sonra sevgili olcaz
- +1 yıl
Anlaşma mı yaptınız 😅
Soran+1 yılEvet😂
- +1 yıl
Allah kurtarsın bro😂
+1 yılSen bu kızı çok seviyosun
033 Yorumla
Soran+1 yılnerden bıldin o da sevıyor sabah mesaj atmıs gunaydın askım senı sevıyorum dıye
- +1 yıl
O pek sevmiyor
- +1 yıl
Seviyor ama senin kadar çok değil sende çok ustune gitme rahat Birak biraz fazla ilgi boğar insanı
Soran+1 yılÇok sevdiğim için çok üstüne gittm ve ayrıldık
- +1 yıl
Vay be bir yıl geçmiş üstünden yorumumun
Soran+1 yılEvet baya oldu 9 ay oldu ayrılalı
- +1 yıl
Neden ayrıldınız... Üniversite sınavına mi çalışıyordu
- +1 yıl
O zamanlar
Soran+1 yılEvet kazandı ben kazanamadım bana destek cıktı kitaplarını verdi calısayım diye sonra kazandıgı okuldan biri mesaj atmıs kıza bana söyledi bu cocuk mesaj attı konusuyorum dedi tamam dedim sonra baktımki benden cok onla konusuyor dedimki sana yürümüyor dimi dedim mesajları ss attı ozamanlar yaz tatiliydi kazandıgı okula gitmek icin hazırlık yapıyordu 1 2 hafta sonra gidecekdi oğlan sevgilime yürüyor tanısmıslar aynı. Sınıfdan cıkmıslar birde oglan diyor beraber takılırız artık ben sana kahve falı bakarım demiş bana masa tenisi oynamayı öğret gibi seyler ben sinirlendim dedim konusma onunla ben baskalarıyla kötü olmak istemiyorum dedi 4yıl o cocukla aynı sınıfda olacam dedi nasıl konusmam dedi ozaman insta sifreni ver dedim oturdu ağladı bana güvenmiyorsun diye baya gerilmiştik o aksam ertesi gün gönlünü aldım 2 hafta sonra gider ayak ben sürdüremiyorm artık dedi gitme dedim okadar ama dinlemedi ayrıldık ve 9aydır konusmuyoruz sence ben yanlısmı yaptım ya fazlamı geldim üstüne haksızmıyım sevgilime cok ilgiliydi o cocuk
- +1 yıl
Yoo sen olması gereken gibi davranmışsın 9 ay önce dediğim gibi seni çok sevmiyordu ve başka birini bulunca gitti... Bahane yani hepsi ayrıca yuh yani daha üniye doğru düzgün başlamadan manita yapmış kıza bak
- +1 yıl
Yani siz bu yukarıda paylaştığın konuşmalarınızin SS inden 4 ay sonra ayrıldınız kiz kazandı sonra muhtemelen okulun sitesinden biriyle tanıştı gidip bukusunca da sevgili oldular
Soran+1 yılKız zaten konusmalarıda var beni cok yıpratmıstı konusmalarından da belli bu paylaşımı yaptıgımda sadece konusalım biraz doyamadım dedim annemle tartıstım hic cekemem felan demişti ben baya güzel sevmişim bu kızı ama sevgimi hak edemedi işte
- +1 yıl
Onunla da mutlu olamaz büyük ihtimal merak etme
Soran+1 yılZaten eğer düsündügüm gibi onunla beraberse 1hafta önce baktım instağramında takıpden cıkmıs o cocugu kavga ettiler heralde
- +1 yıl
Öyleleri serserinin teki olur kızı kullanmak için uğraşır senjn gibi seven bulamaz merak etme... Pişman olur ama gelse de affetme bence
- +1 yıl
Bende üniversiteye gidince konuştuklarım oldu ama hayatımda biri varken başka biriyle konuşmadım. Hepsi serseriydi sevgilerini hiç hissetmedim ayrıldım en son biri çıktı karşıma 2 yıl oldu hala konuşuyoruz eski konuştuklarım bunun tırnağı bile olama öyle güzel seviyor ki çok şükür... Ben ilk zamanlar çok zorlandım sevemedim ama sevmeye çalıştım çünkü biliyordum ki böyle seven insanın hayatına bir kere çıkar şimdi çok güzel bir ilişkimiz var çokta seviyorum... Yani sevgilin senin onu ne kadar sevdiğinin farkında değilmiş ya da ona o sevgi fazla geldi
Soran+1 yılCok fazla kırgınım ona ama seviyorum gelsede affetmem üniversite ortamı nasıl bilmiyorum ama baskalarınıda bulur zaten benden önce bir sevgilisi varmıs ondan ayrılıp benimle sevgili oldu sonra bundan önce bir ayrılık daha yasadık cok büyük bir yanlıs anlasılma yüzünden bir araya gelemedik sonra baska birini bulmus tam tanısma aşamasındalar oğlanda tam serseri kızı kullanmaya calısıyor bende insta sifresi vardı ozamanlar bakıyordum konusmalarına kızda anladı kullanıldıgını konusmayı kesti sonra bana döndü
Soran+1 yılMutluluklar dilerim keşke herkez sizin gibi düşünse ama bazı kızların düsüncesi daha iyisini bulunca gitmek bende kendimce diyorum insallah karsıma ondan daha iyisi cıkar ve unuturum onuda tamamen sevgim fazla gelmiş dediginiz gibi
- +1 yıl
Bence ne yap biliyor musun çalış onun gittiği üniversiteye git
Soran+1 yılZaten düsük puanlı bir üniversite 264puanla girdi
- +1 yıl
Hangi bölüm iktisat işletme falandır
Soran+1 yılMekatronik mühendisi
- +1 yıl
O puanla alıyorlar mı ya mühendislige hangi şehirde ki
Soran+1 yılKonyada diye biliyorum
- +1 yıl
Anladım üzüldüm senin adına
Durumun iyiyse maddi olarak oku derim kızın gittigi yere git hatta gözünün önünde sende başka kızlarla konuş nasılmış görsün ... Durumun iyi değilse gjr bir yere meslek öğrenmeye bak boşver herşeyi ...
Soran+1 yılDurumumuz iyi de puanı nasıl alırım bilemiyorum bu sene geçti haziranın sonlarına doğru sınav var
- +1 yıl
Bu sene geçti mi 🙄 e sen 3. Kez mi hazirlanacaksin o zaman üniversite sınavina
- +1 yıl
Kaç yaşındasın lise ne zaman bitti
Soran+1 yılLise geçen yıl bitti bu yıl pek calısamadım kazanırmıyım bilmiyorum 20yasındayım
- +1 yıl
Çalışacaktınız siz biraz rahatsınız anladığım kadarıyla ... Bu olay ciddi bı olay kız çalışmış gitmiş üniversiteye siz çalışmamışsınız kız ondan da kızmış olabilir... Hadi geçen sene kazanamadin bu sene de kazanamam diyorsunuz seneye düşünüyorsunuz siz hala çıkmış olsaydınız seneye kazansaniz siz ünite başlayınca kız mezun olacak nerdeyse e 3-4 sene de sizi mi beklesin... Biraz ne istediğinizi bilin ve ona göre davranın yoksa hep kaybeden siz olursunuz ... Böyle rahat davranan biriyle açıkçası bende birlikte olmak istemezdim
- +1 yıl
Sert olun biraz konuşmalarda da kız annemle tartıştım kimseyle konuşmak istemiyorum demiş ya sizin şöyle demeniz gerekiyordu bu annenle senin aranda bir sorun bana yansıtman saçma vs... kızlar öyle çok yılışık erkekleri sevmez ne istediğini bilen ve evlilik için uğraşan ciddi erkekleri sever tabi her zaman değil
Soran+1 yılEvet doğru çok hata yaptım ben rahat olduğum için bıraktı bir bakım dan
- +1 yıl
Olabilir
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu ne laşka ilişki ak nereye kusuyoz
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsende iki dk bekle a*q
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılBağdat. nur ne biçim nick
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılşu kullandığın uygulamanın adı ne
01 Yorumla
Soran+1 yılHangi uygulama
+1 yılKız seni takmıyor canım 😂
10 Yorumla
+1 yıliçim şişti yemin ediyorum okurken
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldostum yazdıkların beni bile daralttı
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok oldu bunları konuşalı bu kız resmen benim ömrümü tüketti çok üzdü beni ama şimdi umrumda değil bi sevgilim var ve bu kızdan daha iyi çok anlayışlı bu kızla boşuna vakit kaybetmiş gibi hissediyorum 😞
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 







En İyi Cevaplar