Sevgilimle kavga ettik kaktüs ve bir not yolladım nasıl sizce?

Sevgilimle bir haftadır konuşmuyoruz biraz kötü kavga ettik. Bir süre önce internette gördüğüm bir şeyi ben de yapmak istedim ve hemen çiçek sepetinden bir kaktüs siparişi verdim adresine. Altına da not yazdım;
"Sulamadığın çiçeğin açmasını bekleyemezsin. Sen sulamayıp solduracağın için sana layık bir çiçek hediye ediyorum. Ne sen ondan çiçek bekleyeceksin ne de o senden su."
Sizce nasıl olmuş ne hisseder üzüntü duyar mı?


Sevgilimle kavga ettik kaktüs ve bir not yolladım nasıl sizce?
Cevapla