Sevgilimle bir haftadır konuşmuyoruz biraz kötü kavga ettik. Bir süre önce internette gördüğüm bir şeyi ben de yapmak istedim ve hemen çiçek sepetinden bir kaktüs siparişi verdim adresine. Altına da not yazdım;
"Sulamadığın çiçeğin açmasını bekleyemezsin. Sen sulamayıp solduracağın için sana layık bir çiçek hediye ediyorum. Ne sen ondan çiçek bekleyeceksin ne de o senden su."
Sizce nasıl olmuş ne hisseder üzüntü duyar mı?
"Sulamadığın çiçeğin açmasını bekleyemezsin. Sen sulamayıp solduracağın için sana layık bir çiçek hediye ediyorum. Ne sen ondan çiçek bekleyeceksin ne de o senden su."
Sizce nasıl olmuş ne hisseder üzüntü duyar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer