AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
gözün bir şey görmez aşık olduğunda, karakter meselesi olduğuna inanıyorum
Cok zor ihtimal ama o kişiden uzaklaşırım şerefsizlige gerek yok 😂
Bu fenomenlerden niye bu kadar nefret ediyorlar yahu hepsini dislemişler 😂 güncelleme gelince gördüm
Aşık olduğum kızı unutmaya çalışmak için sevgilimle daha çok vakit geçiririm
Yorumlardan anlıyoruz ki çoğu kız aldatıp boşanır sonra evde kalır
Eşim kırılmasına diye kendimden soguturum sonra bunu ona açıklar boşanmak isterim
O nasil bir soru evlenmisim baskasina asik oluyorum tovbeee 😯😂
Hadi buyrun cenaze namazına 😂 çok kötü bisey kan bile çıkartır. Sanmam ki erkekler buna anlayış göstersin. En iyisi hiç aşık olmamak başkasına.
Asla yapmam demeyin. İnsanız hatalar yapıyoruz. En çok korktuğum şey bu çünkü evlilik gerçekten çok zor bir olay. Bir ömür aynı insana bağlı kalmak ve ilk günkü gibi sevmeyi başaranlara helal olsun.
Aşk deniyor ona başarmak denmez
Ayyy felaket 😱 Adamı unutmaya çalışırım
Olmam olursam da esime daha cok sarilirim o kisiden uzak dururm
hayatımın aşkını bulunca kimseye o gözle bakmayacağım için sorun olmaz.
Bunu eşime anlatır ondan affını isteyerek ayrılırım
Aldatmam asla
AŞık olmadığım kişiyle evlenmem evlendikten sonra aşık olursam eğerki hayat herşey olabilir eşime gizli saklı bunu yapmam evliliği bitiririm. tabi hayat şartları başkasına aşık olduğumu söleyebilirmiyim bilmiyorum..
Bu aşkın yanlış old düşünüp soğuturum kendimi
Ki zaten aşıkta olmam eşim varken başkasına
O kadar karaktersiz değilim hadi oldu diyelim kafamdan atmaya çalışırım baktım olmuyor eşimden ayrılırım bunu ona yapmaya hakkım yok
Gönül bu her boka gidiyor💔 ama kendini fazla kaptırmamaya ihanet etmemeye çalış eğer ki yapamazsan ortada çocuk yoksa boşanmalısın çünkü eşinede yazık
Çok felsefisin
@Fenadam Senin kadar olmasamda🙃
Benden fena olamazsın zaten ;)
Eğer mevcut evliliğimde bir sorun yoksa karşı tarafla iletişimim güzelse bunu heba etmezdim kendimi zorlar ve aşık olduğum insanla tüm irtibatı koparırdım
Evlilikte sorun varsa
@Fenadam zaten bitmesi gerekiyo o zaman
Aşık olmadığım bir insanla evlenmem aşık olurum evlenirim sonra gözüm başkasını görmez aşık olmam kimseye 😎😎
olmaz değil
ama ufak bir ihtimal
zaten aşık olmak için eşinden soguman gerekli o zaman neden evisin ki
Aşk geçici heves olabiliyor çoğu zaman. Geçici bir süre olan bir durum için beni seven sahip çıkan birini yarı yolda bırakamam.
Hiç evlenmem ya banane evlenenler ne yapıyor her haltı yiyorlar iyyy mikroplar onlardan daha sempatik 🤓
Evlendikten sonra başkasına aşık olamam. Çünkü aşık olduğum adamla evlenicem
Knk öyle bişi olacağını sanmam velev ki oldu uğraşmam ihanet etmem
Yok böyle bir dünya. Olmayacaklar. Olcaklarsa evlenmiycekler. Bu oyun degil
Yıkılırdım heralde cok kotu bir durum. Daha kotusu diger tarafin seni sewmemesi
Severse peki
Oda kotu bir durum ama sewmemesi kadar olamaz. Bosanip otekiyle evlenicen napican yasak askmi yasicsn.
Ne yaşarsan yasa kaçan nerde rahatsa orada yasa ;)
Boşanılır. Yazık etmemek lazım.
Hayatımda olan insanı asla aldatmam. Ondan boşanır öyle yeni bir hayata başlarım
4 tane hakkimiz yok mu bileder. Ver onada ayari ne can sikiyon.
Sevdigim aşık olacagım biriyle evleneceğim için öyle bisey olmaz
İlişki uzmanına gider yardm alırdım
Mantıklı
Eşime ona olan sevgimin bittiğini ve ayrilmak istedigimi soylerim.
Şimdi buraya birşey yazardımda büyük konuşmuş olucam başıma felan gelir o yüzden hiç yazmıyım
Ay en korktuğum şey Allah korusun.
Ayyyyyyyy gizli değilim sandım 😂😂
Gizli olmasan ne olacak ki 😄
Unutmaya çalışırım çünkü evlilik demek benim için eşine sadık kalmaktır.
boşanırım..
bunu hem kendime hemde eşime yapamam..
Evlensem asiri asik olmam ve karsilikli olmasi lazim imkansiz diyelim buna iki kisiye ayni anda asik olunmaz
Eşime sımsıkı tutunurum.
Eşini sevmediğin halde mi?
Bazen sadakat güven vs hisler sevgiden de önce gelir. Evlenirken söz verdiğim adamı yarı yolda bırakmamayı tercih ederim. Yuva bu şimdiki sevgililik gibi basit değil. Bana göre hayatında birinin olması demek bir sorumluluk yüklenmek demektir. Benim yapacağım bir seçim o adamın da hayatını değiştirir. O halde bu hayatı alt üst etmeye gerek yok.
Düşünceni tebrik ederim lakin yaşandığında da aynı düşüncede olur musun bilemem..
Hayat bu. Büyük konuşmamayı tercih ediyorum. Allah yaşatmasın.
Öyle bir şey olursa Demek ki benim karakterim zayıfmış derim
Birdaha o kadınla aynı ortamda bulunmamaya çalışırım onu görmemeye çalışırım ve unuturum çünkü aşk geçicidir sonuçta heves bile olabilir buyüzden sevdiğim kadına yanlış yapamam sonuçta sevdiğim kişiyle evlenmişim (daha evlenmedim)
O zaman evlenirken aşık olmamış demektir bir kere aşık olunca başkasına bir kere daha olmazsın ilişki tek tarafmış
Öyle bişey olamaz. Ya kalbine koyarsın helalin olur ya da camekana koyar izlersin manken olur bunun arası olamaz
Aşkımı kalbime gömmeye çalışırım baktım olmuyo geciceği yok bosanirim
Herşey olabilir de evlendiğin kişiye de yazık edemem onun ne günahı var
Öncelikle çocuk önemli çocuk yoksa eşime durumu aktarirdim.
Bihter olurum heralde 😄
Süperdi 😂
@Leyla1903 https://youtu.be/b6_dmFDrY1o
😔😄
Allah korusun kız 😂
@Leyla1903 https://youtu.be/3rP_Vxc0mXE
Adnan peşinde geliyor eyvah 😄
Onu sen düşün Bihter 😂 seni seni Bihter ini 😂😂😂
@Leyla1903 Bihter öldü hala yazıyor.😄
Bihter’in ruhu başka bedenlerde yaşıyo 😂
ikisini bir arada yürütmeyinde ne yaparsanız yapın igrenç birsey cünki
Boşanırım
Bu sitedekiler cidden sorunlu, napacagim evlendiğim adama yazık değil mi? Boşanırım başkasına aşık oldu isem.
Görüşüme saçma sapan yorum yapmayin
Boşanmaktan başka yapılcak bişey yok zaten. Aksi halde karşı taraf daha ağır yıkımlar yaşayabilir..
Yani mantıklı olan bu başkasına aşık olup evli olduğun kişiyle devam etmek o kişiye haksızlık.
Yarebbim çıldıracağım 🤣🤣 sorandan başkası atlamasın yorumuma 😀
Yarabbim sabir gordunmu ayrılız degince eksilemisler ne yapalim yani evliykenmi olalım hayret bisey yaa
@Bahar22ay aynen değişikler işte
@Bahar22ay yanlis yorumlamissin eksileme sebepleri boşanma değil evliyken başka birine bakmak ilgilenmek ve aşk yaşamak. bekara karı/koca boşamak kolay hanginiz acaba evliyken başkasina aşık oldum diyip boşanırsınız. o kadar kolay mı. başkasına aşık olmayı göze alıyorsan neden başta yeminler edip yüzükler takıp evleniyorsun. evliliğin amacı ne öyleyse
@crate haklısın ama insanlar zamanla soğuyor
Zamanla sevgi saygı bitiyor ve insan istemese bile aşık olabilir tabiki olmamalı ama diyelimki oldu o zaman ayrılırım
@Bahar22ay zamanla sevgi saygı bitiyorsa doğru olan boşanıp yeni bir hayata başlamaktır. evliyken arada başkasına aşık olup boşanmak aldatmak demektir zaten
Nafaka ödeme derdi yok, yargı nasıl olsa kadının tarafını tutuyorken boşanırım demesi gerçekten kolay.
E evliliğe yazık değil mi? Çocuğun olsa mesela, yine boşanırım diyebilir misin, geçiniz
Benim cevabim üyeleri gerdi 😅😅 Birdaha size göre cevap vereyim
@Mr-Teacher ne yapiyim öyleyse aldatayim bari :) ;)
Eğer çocuğum yoksa ayrilirim baska care yok
Evli olduğum kişiden ayrılırım.
Unutulacak gibi değilse eşimden ayrılırım.
Öyle bir potansiyelim olsa evlenmem
Bencede evlenmemeli öyle birisi.
çok kötü bir durum yaa.
Birincisi varken ikincilere gönlümün kapı açılmaz.
Olaaaabılırrr valllaa
Çok berbat bir durum olurdu
Ben korkağım bişey yapmam içimde yaşarım.
Aşık olarak evleneceğim için başkasına aşık olamam
Cocugum yoksa ayrilirim
Helal karakter konuşuyor
Medeni şekilde boşanırım
gider vurur gelirim :D
Demekki eşin yetersiz kalıyor bir konuda.