Yat uyu artık
Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun diyen erkege cevabiniz ne olurdu kızlar?
Yat uyu artık

Ilk ve son martavallarini gecin şekerim artik, kizlaar siz de yutmayin artik bunlari.
Fazla ıslanma üşütürsün derler :D
Hadi yaa yine ben odun kaldım desene :D
Tamam ben bişey demedim :D
Ahahahha
Evet
Eyvallahh sanada iyi geceler
Ne alaka ;)
Delikanlılık sadece erkeğemi ait
Eyvallahh çok anlamlı bir kelimedir. Gelenede eyvallah gidene de eyvallah Canını sıkanada eyvallah mutlu edenede eyvallah yolda gördüğün hiç tanımadığın birinede eyvallah yıllardır tanıdığın dostuna da.. İyi dilekte bulunana da eyvallah kötü dilekte bulunana da. Ve bunu ancak delikanlı insanlar becerebilir. Erkekler demedim insanlar dedim ;)
Hıı o da senin görüşün saygı duyarım EyvAllahhh ;)
Tamam senden olsun.. İyi geceler
"Yalancının başı bitten g. tü çükten kurtulmasın "
Cevap
2Cevap
2'dir görüyorum. Paylaşma anladık, kendine göre yakışıklı çıkmışsın.
Fark ettim
🤷🤷🤷kendi kararın.
Eyv gül
Firtinayim seni sürükleyip atarım der ☺
Oyle mi derim
Hızla ulaşırım.
*Hızla uzaklaşırım*
Manzara güzelmiş
Keki derler.
Keki ne lan, "Keko". Düzeltme be telefon...
Sivas derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar