
"Sana ev olmuşum da anahtarını kaybetmişsin". Öyle bir şey söyle ki sana plaza kent kurayım?
#mutluSabahlar
#kuşumUykulu

Ona Ev olduğunu ve evdeki rahatlığı verdiğini anlamayan ve saçma davranışlar içinde olana deprem olacaksınki o evin altında kalacak ki anlayacak evinin önemi ni
Taviz yok dion :)
Ne kadar çok seversen o kadar çok taviz verdidir kalp en iyisi sevmemek diyorum 😉
Eyvallah üstat 😊
Eyvallah dostum 😉
Çok güzel söz bacanak ya :)
Valla mi :)
Harbiden bak :)
Benim sevdiğim renk senin gözlerinde kaldı...
Ooowwww guzel, cift daire senin :)
Yaaa 😂😂😂 sabah sabah güldürdün beni sen daha fazla gül...
Allah razi olsun :)
😊😊
Eig için teşekkür ederim
Gönüller bir olsun bro :)
Sana suit daire :)
cohoş olur valla + porsche isterim 😆😆
Galericilere duyrulur :)
hahahhhh😆😆
Anladin sen :)
ayipsin kanka 😆
Cevap
2Cevap
Valla bendr soze bayildim. Bende soyle diyeyim.
Evim sensen anahtara ihtiyac duymuyorum. Bilirim ki kapin bana hep aciktir.
Cok guzel, tesekkur ederim :)
Anahtarı kaybetmemişimdir, ahahtarı eline tutuşturup gitmişimdir. Plaza kent kuracak adam ev anahtarnı kaybettirmez kadına☺️
Çok haklısın teşekkürler😊
Sen bana hayatını sunarken, ben senin zetrene kıyamadığım sana layık olmadığımı düşündüğüm için seni kendimle kirletmek istemedim
Sen benden temizsin ustad, sanada suit daire :)
Estağfurullah temiz değilim ama daire kulağa çok hoş geldi. Gülümsettin, hep gülebilen biri olman dileklerimle
Girisi de sana veriyorum :)
Eyvallah 😊
Herkes sadece beyaz olsaydı, beyazın bir değeri olmazdı. Herkes siyah olsaydı siyahın bir anlamı olmazdı. Oysa ki beyazı en güzel gösteren siyah değil midir? Beni değerli yapan benden olmayandır.
Der;Demet Abla :)
Kulağa çok çekici geldi sözleriniz ama istemem kuzum 😅😅😅
Olsun yinede daireyi hak ettin :)
Teşekkürler *_*
Ara sıra hal hatır sorduğunuz sayılı kişiler arasındayım işte abi 😃
Allah razi olsun kardesim, sana cift daire :)
Puding dişlerimi çürütüyor sense düşlerimi kfkdkdjd
Abooo bu agir oldu :)
Demiş Dr. Oetker'... Kdkdkdm
:) :)
Bana ev olanın anahtarını asla kaybetmem kalbimde taşırım 😉
Hey maşallah 😊
📍Kilidi degistir. Bana verdigin anahtarla , intikamimi almak için kapına geleceğim. Pişmanedecegim...🔐🔓🗝🤔😉
Benim sevdiğim kişi bana kaldı plaza yapsa ne yazar
Cok mutluyum adetaaa ucuyorum mutluluktan... bir baktimki vallahada uctu gitttiii gelmediii
Anahtarı kaybeden adamı napayım ben Kims e plaza kent kurmasın bana sadece huzur verse yeter ama nerdeeee
Bir daha sana sarılıp göğsünde uyuyamayacakmıyım
Kentin 3/2 si senin :)
2 daire bana kalsin bari, kefenlik :)
O anahtarı kaybedene söyle, ev olanı bulmak zor 😀
Sen cok zekisin :)
Ben bi' halt anlamadım.
Yorum attin, tesekkurler :)
Bana ev olanın anahtarını boynumda taşırım
Aboo bu guzeldi :)
Plaza kurmazsa kagittan ev yapar artık
Sana her sabah kahvaltı hazırlarıım
2 yumurtadan fazla yemem, sana studyo daire, cakuzili :)
Aklımda 😊
Teşekkürler
Güzel söz
Teşekkürler😊
Rica ederim
Sol yanın olursa kurarsın
Beynim yandı ya 😂
Otur sifir :)
Ya ama ya 😂 sabah sabah böyle bir soru sorulur mu? 😂
Sana sorumu begendircez, erken kalksaydin :)
😂😂Tammmam tamam kızma
Hmm güzel
Nikin ne kadar güzel teşekkür ederim😊
Söz güzel
Teşekkür ederim
Üff.. Kalbim tekledi
Ambulans cagirayim mi?
Çabuk gelsin mümkünse
Ben aradim, bilmem gerisini :)
Mikemmel söz
Waoww
Güzel söz
Güzel sozmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar