Herkese selam 👋 ilk öncelikle eski sevgilimle bir olay olmuştu beni tehdit filan ediyodu eğer benimle yapmassansa seni annene söylerim falan filan bende salak gibi korkmuştum kmseye birşey söylememiştim ve hiçbirşey yapmadım tabiki ayrıldım sonra bende abi dediğim insana anlattım oda çocugu haşat etti bizi yüzleştirdi eski sevglm yalan söylüyor die itiraz etti ama elimde bana mesaj yazdığına dair babasının numarası falan vermişti bende kanıt gösterdim göt gibi kaldı abim baya dövdü benim için herşeyi yapar buna çok fazla kesinlikle Emin’im ama benide dudağımdan öpüyor birkerede karşılıklı sarılarak uzanmıştık ama abi dediğim kişinin sözlüsü var yani siz nasıl yorumlardnız ne derdiniZ bu olaya birde aramızda 6 yaş var 🙂 açıklık getirirmisinz?
Güncellemeler
+1 yıl
Salak saçma şeyler yazmayın karaktersizler
Güncellemeler
+1 yıl
Verdim zaten ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar