Evet cevapları alalım, Aşkınız çıkmaz sokak ve siz nasıl çıkardınız o sokak tan?
#Öpöcöök😘


Öyleydi zaten, bir apartmanın çatısından aşağıya bıraktım kalbimi. Çok şeyimi kaybettim ama çıktım o sokaktan.
Yardım isterdim veya merdiven dayar çıkardım.
Sokağın sonunu görüyorsam, yani çıkmaz olduğunu, o zaman istesemde giremem o sokağa...
Duvarları yikardim
Cevap
10Cevap
Ya çıkmaz sokaktan bir kapı açacak ve ben oradan başka bir boyuta geçeceğim O'nunla birlikte ama yan yana, omuz omuza belki el ele belki sarmaş dolaş :)
Ya da tek basıma geri döneceğim yalnız , asilce belki hüzünle karışık ama asla kotu bir düşünce olmadan tüm iyi niyetim ve güzel dualar ile...
https://youtu.be/wDjeBNv6ip0
Su an da bu parça çalıyor :)
Aşkım çıkmaz sokaksa, kalırım yani neden kaçayım ondan?
En sonda bir ev varya oraya tırmanıcaz yapicak birsey yok
Aşkımla orada oyle bir yoğun aşk yaşarım ki buharlasır kurtuluruz birlikte 😉😘😎
Dün kendimi içkiye verdim gözümü açtığımda hastanedeydim deymez mis
Aşkımla orda kalırdım 💋
oturur bir sigara içeriz napalım
Düz duvarlara tırmanmaya çalışırdım.
Çıkmak istemez insan aşık ise
Kanalizasyon yolu maalesef 😏
Atlıycak bir sürü dam var baksana 😅
kızların tiribi derdi beni sokmazdı o sokağa zaten
Çıkmazdım
Duvar patlatırım. XD
Aşkı terkederek
Helikopterle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar