detay soruda.

#balıketli #fishmeat #:P :P :P #tonbalığımübarek
Türk kadını sevdiği adama sarılınca, kemikleri ona batmasın diye mi balık etlidir?

Türk kadını sevdiği adama sarılınca, kemikleri ona batmasın diye mi balık etlidir?

Çok yerinde bir tespit... aynı zamanda hayatın gerçekleri karşısında düşünüp kendisini üzmesin diyede... çok şeyden vazgeçerek... bunu her ortamda kimi zaman ağzını kullanarak kimi zamansa evrendeki enerjinin yönünü değiştirerek yapmıştır... Ah Türk kadınları ne iyidir...
geleceğin orhan pamııığı
Bence ne çok zayıf ne balık etli olucak tam ortasında fiziği güzel olucak
karakteri güzel olsa daha iyi değil mi bro.
Bundan sonra kimse bize kilolu kibarca balık etli diyemez sebebimiz malum kemiklerimiz batmasın diye😂
bir nevi hava yastığı yani :)
Eşleri düzgün ilgilenmeyen kim varsa duygusal açlıktan yiyip yiyip şişmanlıyor..
Evlenmeden önce niye kilolu değiller 😏 nasılsa kocaya vardım deyip kendilerini salıyorlar
@___o_o eş ilgisi zayıflatıyor mu yani
Umarim haklisindir 😋 dediklerinde başarılıyım
@___o_o hobi edinseler yeni meşgaleler daha sağlıklı olmaz mı yemekden.
Cevap
5Cevap
Ne kadar da düşüncelilermiş 😂
evet ya. iyiki varlar.
Ben fitim ve eğer aşıksam biri bana sımsıkı sarılıyorsa kemiklerime kadar hissetmek isterim 🤗
@Defnonuss kemikler hassas organlar ama çıtlamasın sakın sarılırken
doğu alman çekiç atma takımı sloganı mı bu.
kemik kıran bir aşk pek sağlıklı olmasa gerek.
balık etlikere daha çok yakışır gstring o bakımdan dedim. seni düşündüğüm için yani.
mikanos'a gidebilirsin oralarda da öyle dertler yok :) isteyen istediğini çıkartıyor
bogoto da iş imkanları çokmuş diyorlar doğru mu.
baş mı. a aaa bilmiyordum.
o zaman ben Türk değilim galiba :/
Kim Türk ki. orta asya da kalmış o genler.
yok yok gelmiştir de balık etlilerde değildir hepsi de bende de vardır herhalde olmalı yani... :/
balıketli aday adayı adayı mısın.
adaylıgın adayına aday adayı dahı olamam 45 nedir arkadas...
1.70 boya 45 kılo yuruyen kemik :)
öyle deme her topal atın bir kör alıcısı vardır. sözüm meclisten dışarı :P
😂😂alıcı olur ona lafımız yokda sağlıksız durum :) ölmesem bari hayır hava durumunda hep uyarılar var fırtına vs sokak da yuruyemıyorum işe mehteran eşliğinde geliyorum :) iki adım ileri bir adım geri :) :)
bir ileri iki geride olabilirdi buna da şükür. iş uzak mı
normalde 15 dakıka yurume mesafesiydi :) bu havalarda 25-30 dakıkayı zorluyor 😂😂
izin al. içeride birikmişin vardır senin ;)
izin verseler evden cıkmam ama izin vermıyorlar :)
ben konuşurum müdürle beni kırmaz.
😂😂😂2 yıllık elamanını kıran senı harcar :)
duygusal açlık çekmeye başlasan iyi olur küçük hanım. yoksa işinden olacaksın
Hayır bence löp löp yediği için öyledir
şapka çıkartıyprum
Ulaalaaa 💃💃💃hobaaa 😂
tilililililil tey tey
Türk kadını balık etli değildir
değiliz.. balık etli değiliz... olanlar nolcak
balıketliler amerikaya mı diyorsun. ırkçılık olmadı mı şimdi bu :)
sondakinin awokado yazarken yaptığın yanlışlık olduğuna inanmak istiyorum. yakışmadı sana
Balık etli olmak yakışıyor zaten.
yakışmıyor demedik bro. bahanesi nedir diye sorduk
Kemikleri gözüken birini sevmem ki ben 🤢
balıketliler de öyle düşünüyor olmalı. onlardan biri olmak istermisin :)
Ben balina gibiyim ne balığı ne diyosun
memelilere saygımız sonsuz. evrimde 1 numaralar.
he tek derdimiz size kemiklerimizin batmaması
dert veren allah derman da veriyor işte. yumurtaya da can veren hallam
Ne bulursa yiyorlar bakımsızlar
ajlık oyunları bunlar hep.
fotodaki balina etli ama
balina memeli işte. doğru
Yemegi , sevdigi adama tercih etmistir.
Ne bursa yedigi icin
iskender mi?
Ben öyle değilim
o zaman öyle olma adayısın. ihtimal milyonda bir de olsa :)
🤗🤗🤗
kimileri duygusal açlık yüzünden diyor. sende öyle sorunlar yok galba.
Yok
dilini ısırma ama nazar olacaksın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar