Siz sevdiğinizi yıllar sonra görseniz ne hissederdiniz? Sizcede gerçek aşklarda kavuşmak yok mu?

“Ya unutamazsan, yıllar sonra karşına çıkarsa seni yerle bir ederse o zaman ne olacak?” Diye sormuştu bana, Eva. Ona son mektubumda şu satırları yazdım; “Onu gördüm, Eva. Yıllar sonra onu tekrar gördüm. Aynı buruk gülümsemesiyle, elinde sigarasıyla tam karşımda duruyordu. Yanında bir kadın vardı ve hamileydi inanabiliyor musun? Evlenmişti. Birkaç saniye belkide birkaç dakika öylece birbirimize baktık. Ona önce bağırmak, kızmak, beni neden bıraktığını sormak sonrada sarılmak sadece sarılmak istedim ama bunların hiçbiri olmadı. Öylece yanımdan geçip gitti. Ne hissettin diye soracak olursan onu unutamamıştım. Beni tekrar yerle bir etti ve ilk gün ki kadar acıttığına yemin edebilirim. Ve bunun gerçek aşk olduğundan artık eminim, sevgili Eva. Çünkü gerçek aşklarda kavuşmak yok.”
Siz sevdiğinizi yıllar sonra görseniz ne hissederdiniz? Sizcede gerçek aşklarda kavuşmak yok mu?
Cevapla