Gizli Üye(30-35)+1 yılçok küçükken ayrildilar ve bizim durumumuz o kadar kötüydü ki annem dönmek istedi ama yapamadi çünkü olmuyor eğer birbirinden vazgectilerse geri dönüşü olmaz. eğer ufacik bir sevgi kaldiysa ikisi arasinda düzelebilir. ama yasamadan anlayamazsin. seneler gectiyse aradan o arayi kapatmak cok zor. yani artik kabullen ve onlarin da bir hayati olduğu ve dilediği gibi yasama ozgurlugunde olduklarini unutma. sende büyüyünce beni çok iyi anlayacaksin derdi annem. evet anliyorum ve anliyordum da. ama asla affetmek istemedim ikisinide. anne ve baba gittigi zaman çocuk enkaz altinda kaliyor. belkide en aci çeken çocuklar oluyor. yillar gecsede uzerinde hep bir eksiklik hep bir eksiklik. sonra büyüyorsun yaşıtlarından daha olgun olduğunun bilincinde oluyorsun ve hayata karşı hata yapmamayi öğreniyorsun. belkide en güzel yani bu oluyor. insan ne olursa olsun yaşamaya devam ediyor. o yüzden bu senin hayatini yaşamani engellemesin. bu senin hayatın o da onların hayati. alış ve asla bunun seni uzmesine izin verme.
17 Yorumla
Soran+1 yıl15 yıldır ayrılar sürekli kavga ediyorlar ama kimseyle de anlaşamıyorlar birbirleroyle de sadece kavga ediyorlar mesajla yüzyüze gelince babam gözlerini annemden ayırmıyor
annemse bizimçin ne kadar barışmak istese de babam baksa da annem arkasını dönüyor bakmıyor babama
bakamıyor anneme diyorum anne neden yüz vermiyorsun diyorki ona baknca yaşatdırdıkları aklıma geliyor
Cevap sahibi+1 yılaynı şeyleri yaşadım. 10 senedir ayrilar. babam anneme çok eziyet cektirdi annem bunu kabullenemiyor ve ne kadar çok bizim için barışmak istediyse de babamin huyunu bildiği için barismadilar. babam gene ayni serefszligini yapıp her gece içip eve gelecekti. bunu cok iyi biliyordu. biz senelerce babamla kaldik. çok kötü bir psikoloji altinda büyüdük. bizim yasadiklarimiz da kolay degildi. annem çok pişman olduğunu her defasinda söyler bize. ama elinden bir şey gelmiyordu. bizimde her çocuk gibi mutlu bir ortamda buyumemizi istedi ama olmadi. buna rağmen ben hayatta hiç pisman olacak şeyler yapmadim. kendimi yetiştirdim. beni yetiştirecek kimse yoktu. içime kapandim ki bu ailesi ayrı çocuklarda çok sık rastlanan bişey. fazla arkadasim olmadi, insanlarla konuşmak istemedim kendimi kitaplara verdim. asla kolay olmuyor o psikolojiyle büyümesi. ama büyüdüm ve büyüdükçe umursamamaya başladım. çünkü asla o yılların yeri dolmayacak. başka biriyle evlenmediler ama düşündüler. babam pek sorumlu bir tip olmadığı için kendine evlenecek birini bulamadi ama annem seneye evlenecek. en kötüsü de bu biliyor musun. kendini buna hazırla. eğer yaşları hala gençse illaki birgün evlenmeyi dusunecekler. cevre baskısı maddi durum vs. bunlar etkileyen şeyler.
Cevap sahibi+1 yıltekrar bir araya gelseler diye çok istedim ama aradan seneler gecti ve o senelerin yerini hiçbirşey doldurmayacagini biliyordum. hem birlesseler bile birbirlerine olan sevgileri artmayacak. böylece daha mutsuz bir ortamda buyuyecektiniz. o yüzden artık kendin için birşeyler yap. onlar icin birsey yapamazsın
Soran+1 yılgerçekten öyle kardeşim annemin bir adamla evlenme düşünme ihtimaline bile katlanmıyor ki çok asosyal içine kapanık bir çocuk bir kez bilgisayarına girmiştim oyuca ismini paramparça koymjş çok dokundu bana benim küçük günahsız kardeşjm
Soran+1 yılonlatçin değil artk kardeşimçin birbirlerini sevmeselerde kardeşimin baba anne sevgisi altnda büyümesini istiyorum 16 yaşı var ve bu yaşdaki çocuklarn psikolojiso fazla hassas oluyor
Cevap sahibi+1 yılkardeşinin içten içe neler hissettigini anlayamazsın. aynı şekilde dışarıdan seni gören birisi içinde neler geçiyor bilemez. sana çok sosyal gelebilir ama belki o da çevresinde birsürü insan olmasına karşı yalnız hissediyor olabilir. seni üzgün görürse senden etkilenir. etkilenmesine izin verme. belki etkilenmez dersin ama dediğim gibi kafasindan geçenleri sadece kendisi bilir. 16 yaşındaki çocuklar cidden çok hassas oluyorlar çünkü tam da ergenlik yaşında oldukları için duygulari daha yoğun oluyor. misal kardeşin okuldayken sık sık kendisini kötü hissedecek durumlarda kalmış olabilir. öğretmeni velin gelsin konuşmak istiyorum dediği zaman keşke annem olsaydı ya da keşke babam olsaydı diyor olabilir (hangisinden uzaksa) yani eksikliği her daim hissedilir. ben küçükken yani 8 yaşında falanken el ele tutuşmuş anne kızı görünce içim giderdi. keşke annem olsaydı yanımda bende onun elini tutsaydim diye kendimi üzerdim. ama zamanla bunun hiçbir önemi olmadığının farkına variyorsun. sonra diyorsun ki benden uzakta olsun ama nefes aldığını bileyim. annem hayatta ya başka birşey istemem. bazen onun yaşaması bile senin şanslı olduğunu gösteriyor. ben sürekli ailesi ölen çocukları örnek aldım ve bu şekilde ayakta kaldım. o yüzden kafanda çok büyütme bu olayı. insanoglunun başına her iş gelir. ileride zaten her şeyi unutacaksin. güzel bir hayatın güzel bir eşin güzel bir çocuğun olacak. bunu hayal ederek yaşa
En İyi Cevaplar
+1 yılBoşanmadılar ancak 3 kez boşanma eşiğine geldiler. Avukatlar tutuldu vs. Üçünde de ben barıştırdım ailenin en büyük çocuğu olarak. Ama şu an 4 sene geçti en son boşanma kararının üzerinden ve hala ama hala sorunlarımız var. Birbirlerinden kaçmak için yer arıyorlar. Hiçbir muhabbetleri yok. Yani bence biz birleştirmek için uğraşıyoruz ama onlara daha iyi gelebilecek bir şeyin önüne geçip geçmediğimizi nereden bileceğiz? Babam çok pişman ayrılmadıklarına ama kardeşlerim küçük diye o da ses çıkarmıyor.
15 Yorumla
Soran+1 yılbende kardeşim için istoyorum
endişeleniyorum onun için kötü adamlar aklına girer sigara içer içki içer kumar oymar şüphelerim var korkuyorum- +1 yıl
Emin olan yapan ya da yapacak olan her koşulda her kötülüğü yapabilir. Kardeşlerimin şu anki haline bakıyorum. İkiside anne ve babam arasında sevgi olmadığını görüyor. Ebeveynler arasındaki ilişki ister istemez bizi de olumsuz etkiledi. Daha geçenlerde kız kardeşim bana; ‘abla ben annem ve babamdan nasıl aile olunmayacağını öğrendim bana tek faydaları bu oldu.’ Dedi. Sence böyle olması daha mı iyi? Kardeşlerime ben sahip çıkıyorum, elimden geldiğince örnek oluyorum. Sende aynısını yapabilirsin.
Soran+1 yılkeş
Soran+1 yılpardon elim değdi de krdeşim için herşeyi yaparm o da benim gibi yarm yamalak büyümesin hor görülmesin isterim
- +1 yıl
Yalniz mutsuz bir aile içinde yaşayan çocuk dışarıdan etkileneceği çevreden çok daha fazla eğilim gösterir bunu asla unutma iyilik yapayım derken çocukların hayatlarını karartıyor bu tip düşünceler. Bie araya gelmektense çocuk gelisim eğitimleri var bunlara katil kitaplar var bu kitapları oku çocuk ile nasıl iletişime geçilir nasıl sağlıklı çocuk buyutulur bunları öğren o çocuk zaten düzgün iletişim kurabilen mantıklı hareket edebilen bir çocuk olacaktir
Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı. benimde bir kızım var bende eşimden ayrıldım , herşey o benim için kızım bir yana dün ya bir yana , peki annen baban kaç yıldır ayrılar ve neden tekrar başka bir evlilik yapmadılar demekki ikisininde gönlü var birbirinde
227 Yorumla
Soran+1 yıl15 yıldır ayrılar sürekli kavga ediyorlar ama kimseyle de anlaşamıyorlar birbirleroyle de sadece kavga ediyorlar mesajla yüzyüze gelince babam gözlerini annemden ayırmıyor
annemse bizimçin ne kadar barışmak istese de babam baksa da annem arkasını dönüyor bakmıyor babama
bakamıyor anneme diyorum anne neden yüz vermiyorsun diyorki ona baknca yaşatdırdıkları aklıma geliyor
Soran+1 yılya babamla annemin boşanma sebebi o kadar saçma ki neymiş annem babam gelince güleryüzle karşılamıyormuş
ama hiçde öyle değol babam annemle zengin akrabalarına göre evlendi annemden gizlin onu boşadı annem de babamı işten çıkarttırdı
ikisi de birbirini afedemiyor- +1 yıl
aslında evlilik tekrar olacaksa geriye degil önlerine bakmaları gerek senin yaşında 18 var galiba ben eşimle tekrar barışmayı düşünüyorum kızım için biz eski eşimle yan yana gelince asla kavga etmeyiz , kızım için herşey güzel olmasını isterim , biz oturup yemekte yiyoruz başka şehire de gidiyoruz hep kızım için sende ikisiyle ayrı ayrı konuş, ikisininde fikrini al, onlara süpriz bir buluşma hazırla
Soran+1 yılbabam yıllrca aldattı bizi barışıcam annenle diye annemde hep onu bekledi ünye girdim babamın ısrarıyla yanına geldim yanında bir ahlaksız metresi ve gayri meşru kızı olduğunu öğrendim annem bunu hiç affedeniyor zaten o kadnla 9 ay yaşadm aynı evde sonra kzn da aldı gitti annemle babamsa her kavga ettiklerinde annem o çocuğa p... diyor
babamsa asla bizi savunmamış ayakaltı eden babamsa o çocuğu anneme karşı savunuyor ki
ilk kez o dedikodular kulağımıza geldiğinde erkek kqrdeşimin nasıl anneme sarılarak ağladığını daha çok hatırlıyorum birbirlerone küfürler ediyorlr ama yüzyüze gelince ikisi de susuyor babam anneme gözlerini dikiypr annemse arkasnı dönüyor bakmıyor- +1 yıl
baban çok yanlış yapmış hata yapmış artık yapacak bir şey yok önemli olan gelecek günler bence senin için kardeşin için sabır ve susması gerek çünki seninde kardeşinin de bir gelecegi bir düzeni olacak , artık kimse genç degil dediğim gibi, bir plan yap fikirlerini al şahit olan sen ol ,
Soran+1 yılşu an ben babamla istanbuldaym annemse kardeşimle ankarada 19 yaşındaym inan bu yüklerden skldm herkes bir taraftan toplumumuzda da maalesef çoğu kişi boşanmış aile çocuklarına pek iyi bakmaz kardeşim bu yüzden asosyal oldu fazla içine kapanık babam bizi terkederken bile kardeşim bir kaç aylıktı maalesef ayrılmalarında en büyük etken babaannem ve halalarım oldu nasıl yapayım birbirlerine ağza alınmayacak küfürler edoyorlar çok üzülüyorum kalbim durucak gibi sürekli ağlıyorum dayanmıyorum tüm yük benim omzumda halalarımsa tehdit ediyor babana bakmazsan başka karı getiricek sen bilirsin filan ahlaksızın birini daha eve soksunmu istiyorsun diyorlar bana
babamsa fazla güvensiz birisi yıllarca ona inandım oysa sanki haklymş gibi annemi suçluyor kardeşime göreyse endişeliyim hep abisi gibiydim şimdiyse endişeliyim çocuk birden kötü yola düşer filan annemde çalışıyor kardeşimi zor görüyor
Soran+1 yılinan Allah için elimden geleni yaptm babam beni hiç anlamıyor hep boş sözler veriyor ben onu hep savunurdum babam yapmaz filan ama buraya geldim yakndan tanıdım ona baknca içimi bir keder kaplıyor
Soran+1 yılçok teşekkürler burdaym beklerim
- +1 yıl
şimdi yüce ALLAH bizleri bu dünya ya insan sıfatında gönderdi çok şükür insan bazı yollardan geçer bu fani dünya dan nedir bu yollar, elemler, musibetler den sınavdan kısacası, kimi parası ile sınav olur, kimi sağlığı ile , kimi eşiyle kimi annesi babası çocuklarıyla, şükür etmek gerek degilmi sevgili kardeşim, seninde sınavın annen baban ile onlarında birbiriyle şükürki onlar başında yaşıyorlar , her sıkıntı ALLAH tan, her sıkıntının arkasında bir güzellik vardır elbette , sabır etmek gerek şükür etmek gerek , sonucu güzel olacak yolda biraz yorulabilirsin, emek verebilirsin , ama sonuçu kesinlikle iyi olacak bunu sakın unutma, sen sakın kendini bırakma güçlü ol dik dur kimseye fırsat verme , güçlü derken şımarıklık değil özgüvenli olacaksın , kararlı azimli, ayşe neder ali neder sözlerine kapılı kalma , hayat sizleri erken olgunlaştırır, sımsıkı sarıl kendine bunun yanında anne ve babana , kimseye yalvarma ne olur sözlerini kullanma sözlerin ilk önce seni sonra karşıdakini etkilesin , boşanmak ne ayıp ne günah evlenmek kadar doğal ama işte sonuçta insanız ve bizlerin başına gelen unsurlar sen sakın üzülme olurmu , senin önünde kocaman yılların var , hayat hep olumsuz degil ya bir gün sende güleceksin
Soran+1 yılya keşke herşey iyi olsa ya tek dileğim hep onlarn brışmasıydı ki hala da öyle kardeşim benim çok zayıf çok hassas ona çok üzülüyorum gerçekten
bu kadar şeyi kaldıramaz bile
bide babam o çocuğun fotosunu telinin ekranına koymuş o da ayrı bir olay neden böyle yapıyor bilmiyorum
bende ona inat annemin fotosunu koydum
ya inan kim ne der filan umrumda değil babamın ailesi fazla baskı yapıyor bana babama anlatmıyorum anlatamıyorum çünk güvenmiyorum ne var ne yoksa gidip halama ispiyonluyor aramızda baba kız güveni bile yok ne bileyim yaa sadece annemi kurtarmak istiyorum o mutlu olsun babamla ola bilir de olamaz da babamın işi gücü para düşünmek bide avukat acayip bir ikna etme kabiliyeti var dışardan ciddi gibi görünqyor ki bende öyle zannediyordum ama tanıdıktan sonra son 2 yılda bazen diyorum iyoki babam annemi boşamış yani bu insanın insanlığı yok annemi uyandırırken bile ayağıyla uyandırıyormuş annemi o derece
bana bile oturmama izin vermiyor
çok sıkıldım şu an işte evet iyi olduğu oluyor ki bana karşı iyi de ama çok kırgınım 4 aydır babama sarılmıyorum bile
ki bu konuda anneme benzemişim annemde hiç sarılma öpme gibi bişey yok
babaanem hep der annen kadnlk yapamadı filan
Baban adam olsaydı annenle ayrılmazdı diyor bazende babamı savunuyor bir arada bir derede kaldm
sürejli de annemin yanlna gidince babamdan konuşuyor babamn yanındayken annemden konuşuyor anlamıyorum bu nasıl bir şey mefretmi ediyorlar filan
ben üniversoteye kazandığımı öğrenince annem kardeşim ve beni alp istanbula götürdü babamsa anneniz kimden izin aldı hemen geri dönsün filan
anneniz kime güvenip geliyor filan pis pis konuçuyordu sanki annemin sevgilisi varda onla gelmiş gibi annemin üzerine tüm babamın ailesi aradı hemen geri dönüyorsun çocuöana bakıyorsun yoksa kızının üniversitesin fes edecez filan
gerçekten de yaptılar sonra annem geri dönünce yeniden üniye girdim. Bide halalarm annemi evlerine davet etmiştiler 14 saat kaldık halam anneme demiş herşeyi böyle böyle sabah oldu halam
Soran+1 yılhalam kavga etmeye başladı sonra annem cevap vermedi sadece dedi Allah görüyor ya sana dicek bişeyim yok o sen o da kardeşin bana çektirdiklerinizi inşAllah yaşarsınız dedi annem çıktı ben ve kardeşim de nanemin arkasyla çktk halamsa beni çaörıyor buraya gelin dilan hemen bense hayr dedim annemle parkta oturduk aöladm sürekli babam aradı babama dedim baba halam annemle kavga etti bizim gözümüzün önünde babam da geldi o an babam gözlerini annemden ayırmıyordu bense baba nolur annemi ayırma bizden diyorum gelsin barışın diyorum adam bana bakmıyor anneme bakıyor araba geldi biniyoruz ben ortada annem camın önünde oturdu babam annem olduğu camdan bana el sallamış gibi anneme bakıyor annemse yüzünü çevirdi çok sinirlenmişti babamsa konuçuyoruz eve ulaşnca ara beni filan sonra babam anneme yazmş sana ben kendim iş bulunca gelirsin diye asonra anneme yazmış ki yani dediğinin özeti buymuş rızkını yediğin insana arkanı çevirme filan ya kardeşime gönderiyor anneme diyor 😒
- +1 yıl
bunlar birbirlerini istemiyorlarsa niye siz üzülüyorsunuz baban biraz bencil, agresif kendi ve amaçlarını düşünen biri galiba, annen illaki baban ile mutlu olacak diye bir şey yok aksine mutsuz oluyor sen bunu daha iyi biliyorsun değilmi? bırak herkes kendi yolunu çizsin sen annene kardeşine herşey olursun , üzülme sen dediğim gibi güçlü ol ALLAH a sığın , bırakın babanın ne hali varsa görsün isteyen istediğinin peişinde gider, demekki bu aile size layık degil üzülmüyeceksin hayat herkese bir sıkıntı veriyor seninde sıkıntın böyle, isminiz nedir
Soran+1 yılİsmim Leyla ya biliyorum biliyorum bilmezmiyim evet sadece kendi çıkarını parasını en son bizi düşünür zaten
Sadece mesela yarn birgün evlenirsm biri benis evs biraz araştırıp öğrence ailemin böyle olduğunu filan bana da problem çıkıcak düşünsene evleniyorsun ilk kavgada senin baban böyle böyle haltlar etmiş filan sen ötle bir adamn kızısın filan oho
çok utanç verici arklarımın hiçbiri babamın başka bir kızı olduğunu bilmiyor bende bilmiyordum d neyse eh işte kalbim kırık Allah biloyor ya ne kadar onu sevsem de ne bu ne o dünyda affetmicem kendisini
hep şanssızdım zaten
Allah ıslah etsin onu
birgün bir çocuk vardı ona şans verdim 3 yıl bırakmdı beni sürekli yazıyordu izliyordu filan neyse sonunda onla konuştum tanıdım 5 6 ay sadece yazşma 2 kez görüştüm çok iyi biriydi ama biraz egoistti canım sıkkındı o da daha da kapriz yapıyordu baktm onun yanında bana huzur yok konuşmayı kestim
oysa hayatımdaki herşeyi biliyordu bana son cümlesi ne oldu biliyor musun 3 4 ay sonra yazdı ki bana ne yaşadlnsa hepsini hakkediyorsun diye
Soran+1 yılO çocuğun lafı bana çok koydu yaa 3 4 ay önce bana yazdı heryerden engellemiştim instadan yazdı ki profil foton çok güzel bense okudum engelledim
şimdiyse evleneceğini duydum inşAllah mutlu olur
ehhh neyse yaa konuş konuş bitmez benim derdim sadece kalbim kırık
Soran+1 yıldilan kim kesin parmaöım değmiştir
ne dilanı yazmışm
ya arka arkaya yazıtorum yanlış doğru öyle gidiypr normlda güzel yazm da yok 😂 söz yarası zor iyileşiyor
Soran+1 yılçok teşekkür ederim :)
Soran+1 yılçok teşekkür :) gerçekten iyi geldi bana
bide bu kadar derdime rağmen hep güleryüzlüyümdür neden böyleyim bende çözemedim- +1 yıl
gülme , mutlu olma , iyimser olma , güzel düşünme, ya da dersi bozulma herşeyi sinirlenme insanın iç yapısı iledir, sen güleç birisinki ruhunu karamsar olan hiç birşeye kaptırmamışsın, unutma sen mutsuz olduğun gün , düşmanların sevinecek inadına gül inadına , mutlu ol inadına dük ve güçlü olki onların senin bu tavır ve davranışalarından mutsuz olsunlar, unutma başarılı insanların geçmişinde her daim bir elem bir yıkılma bir mutsuzluk vardır ama sen bırakırsan herkes bırakır sen bırakmazsan ne çıkarsa çıksın karşına hiç bir elem keder seni yıkamaz, küçük yaşta savaş vermişsin bundan sonraki yolların çiçekli ve dümdüz hiç bir şeyi kafana takma çünkü yolun uzun ve güzel inşallah
Soran+1 yılçok teşekkürler ya sizden bir konuyla ilgili de tavsiye alabilir miyim ya düşünce ne yazkkj sizin gibi insanlar çok az
Soran+1 yıltamam yazıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. uğraşma boşa ziraaa sen naaparsan yap değişen bişi olmıcak
11 Yorumla
Soran+1 yıltam 15 yıl oldu lütfen yukarıdaki yorumlara cevaplarımı okuyup düşünceni belirtir misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Barıştırmam. Aralarinda yasadiklari münasebet onları ilgilendirir eger bu raddeye gelinmisse ve kendi hatalarını birbirlerine saygı çerçevesinde gösterip kendi kendilerine barışıp ortamı yumusatamamislarsa bir evlat olarak onlara sadece en kısa zamanda bosanin demek düşer. Tekrar bir araya gelmek sadece susturulmus ve sabredilen duyguları bastırmak ve ileride çok daha büyük sorunlara yol açmak demektir ayrıca bu durumdan da en büyük tehlikeyi yaşayan da çocuk olacaktır. Kendi ailemden örnek vermek istiyorum. Fazla mükemmeliyetçi bir baba ve mantığıyla ve duyguları karıştırmayan bir annenin oğluyum. Annem sırf babasız buyumeyeyim diye 20 yıl babamdan boşanmamis bu yıllar içinde annem bir çok hastalık geçirdi mide kanaması ciltte siyah lekeler vb. Hergun kavga bende dahil olmak üzere hergun mutsuz bir aile evladını aşağılayan sürekli mutsuzluk saçan esini yipratan hayattan bezdiren bir baba profili. Bosanmalarindan 2 yıl geçti o kadar huzurluyuz ki annem kardeşim ve ben asla ne sesimiz yükseliyor ne bir gerginlik söz konusu çok mutluyuz 20 yılın acısını çıkarıyoruz bastırılmış ve manipule edilmiş vizyonel hayatımızı yaşıyoruz yakın bir zaman da da almayaya taşınıyoruz dünyanın en gereksiz şeyi yurtdisina taşımaktır diyen bir babaya inat
00 Yorumla
+1 yılHer çock isterde boşanma sebebi burd önemli
Bir araya gelselerd yalnızlıga alıştıkları için birbirlerine katlnamazlar11 Yorumla
Soran+1 yılya babamla annemin boşanma sebebi o kadar saçma ki neymiş annem babam gelince güleryüzle karşılamıyormuş
ama hiçde öyle değol babam annemle zengin akrabalarına göre evlendi annemden gizlin onu boşadı annem de babamı işten çıkarttırdı
ikisi de birbirini afedemiyor
Yarın bosaniyolar
Müdahale edemiyoruz111 Yorumla
Soran+1 yılçok kötü birşey
Soran+1 yılbense şimdilik babamla
Soran+1 yılgerçekten öyle hep ezme gibi bişey oluyor
hep bunu istemedende olsa sezdiriyorlar 😣 keşke ölseydi diyorum babam o zaman daha rahat olurduk bilirdik arkamızda babamız yok Allah aldı o zaman annemde evlenirdi
annemi üzgün görünce canm öyle yanıyor ki Allah benim ömrümden tüm mutlulukları yılları ona versin diyorum çok üzülüyorum çok ağlıyorum
annemin ailesi iyi olsa yine iyi olurum da değiller daymla konuşmuyor teyzem sinsinin teki anneannem dayımı ve onun çocuklarını seviyor bir biz varız başka kimse bide hayrsz babam o da var mı yok mu bilinmez çok doldum çokk afedersin çok yazdm
böyle ilişkileri görünce sevginin olmadıöın gerçekten inanıyorum
Soran+1 yılbizim problemlerimiz o kadar çokki takmamak elde değil ahh ahhh Allah hepimizin yardımcısı olsun
Soran+1 yılteşekkür :)
cok kucuktum elimden bir sey gelmedi...
21 Yorumla
Soran+1 yılinsan hep yarım kalıyor tüm yük omuzlarımızda oluyor
- Aşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmış olsalar barıştırmaya çalışırdım
12 Yorumla
Soran+1 yılHep mutlu olsunlar Allah bu acıyı kimselere yaşatmasın
- +1 yıl
Amin
Dini nikahlari olsaydi islem yaparak baristirirdik
01 Yorumla
Soran+1 yılyaa keşke keşke nasıl barıştırıcam babamın 50 annemin 41 yaşı var nereye kadar bğyle devam edicek tüm yük benim omzumda babamda mızmızın teki
+1 yılHayır
10 Yorumla
+1 yılHayır.
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar