Yeterince kazanamıyorum o zaman ve bir şeyleri bastırmaya çalışıyor haksız mıyım ne düşünürdünüz?











Ben böyle adamlara kızamıyorum , böyle adamlara prim veriyorsunuz ya sizlere kızıyorum. Bir dakika bile konuşturmazdım engellerdim. Hala ne düşündüğünü merak ediyorsun , bazı insanların ruhu kalbi pistir ve pislik yapmaktan başka bir şey bilmezler. Kov gitsin hayatından.
bu nasıl seviyesizliktir. ben aldatıldığım halde bu kadar seviyesiz olmadım. bunu konu olarak açman bile senin için zaman kaybı. seni soğutmaya çalışıyor kendinden
Öyle dediğimde de ne sogutması kimsin sen napabilirsin ki bana diyodu 🙄
tamam işte bu tarz laflarla gelecek sana tabiki. seni aşağılıyor, kendisini üstün görüyor ki böyle konuşuyor.
Ne sanıyo kendisini?
Aynen şunu yazdım ben de:
Yok sen normal değilsin asla
İnsanı salak yerine koymaya çalışırken ne kadar salaklaştığını bir düşün
Sen kimsin de seninle konuşmak için göt*mü vereyim
Biraz insan ol karakter sahibi ol
Karakterli olmak seninki mi?
Yazık ya
Boş bir adamsın
Ulan altında hangi arabayla gördüm de sevdim ben seni
BMW yle mi geziyordun da çıkıp bunları söylüyosun
Parasıymış
Senin zoruna gidiyo bir şeyler belli
Haksız mıyım? Varlıklı olsa gerçekten çok zengin olsa böyle şeylere niye takılsın?
Aynen şunu yazdım ben de:
Yok sen normal değilsin asla
İnsanı salak yerine koymaya çalışırken ne kadar salaklaştığını bir düşün
Sen kimsin de seninle konuşmak için göt*mü vereyim
Biraz insan ol karakter sahibi ol
Karakterli olmak seninki mi?
Yazık ya
Boş bir adamsın
Ulan altında hangi arabayla gördüm de sevdim ben seni
BMW yle mi geziyordun da çıkıp bunları söylüyosun
Parasıymış
Senin zoruna gidiyo bir şeyler belli
biryerden gaz almış o. aklında başka biri var.
Nasıl gaz almış? Nasık yani
hayatında başka biri var ve senden ayrılmak istiyor. direk söylemeye cesaret edemediği içinde böyle yollara başvuruyor.
Sevgili değiliz ki ama aylarca yazdı konuştu c. nsrl muhabnet etmeye çalıştı. Şimdi de çıkmış bunları söylüyor
tamam işte sevgili olmanıza gerek yok. seni soğutmak istiyor kendinden. muhtemelen ilişkiye falan da girdiniz. girdiyseniz hevesini almıştır. girmediyseniz hala ona vermiyorsun diye umudunu kesmiştir. sonuç olarak seni istemiyor. neden zorluyosun ki ?
Valla bence çok gereksiz ve seni dinlemeye bile gücü yetemeyen, anca laf yetiştirme eğitimi almış biri bu şahıs. Uğraşmanın bile manası yok.❤️😊
Amacı ne yani ben onu anlamadım
Amacı yok ki😂 öyle laf atıyor zevkine😂
Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
Olayı başka neye bağlayabilirdi ki? Para insanın aklına ilk gelen şeylerden biri bu durumda. Sen benim paramı yedin bana muhtaçsın mantığı😊😃
Bazı erkekler sevdiklerini rahatsız ederek sevgilerini gösteriyorlar, ama bu baya rahatsız edici. Zamanını harcadığına değmez.
Cevap
36Cevap
Gadası engelle bence muhatap olman hata
Amacı ne yani ben onu anlamadım
Sen bu madam'a para muhabbetimi yaptın da boyle saçmalamış merak ettim doğrusu?
Ben sevgi dedikçe adam para dedi
Çocukla çocuk olma , anasından babasından ahlak alamamış böyle konuşan seviyesi olmayan birine değer vermek senin hatan, karga çöplüğe bülbül güle götürür her zaman✋🏻
Seçmece mi buluyorsunuz ki böyle ağzı ishal olmuş tipleri.. şu konuşmalara bak..
Tam bir kepazelik. Hala nasıl "seven kız" oluyorsun anlamıyorum.
Kötülük , çirkinlik , kepazelik sevilir mi?
Çok iğrenç bir muhabbet. Bir kadınla nasıl konuşması gerektiğini bilmeyen adamları nasıl oluyor da buluyorsunuz çok ilginç.
Böyle insanları nasıl sevmeyi beceriyorsunuz cidden merak ediyorum.
Kız bu neee para mevzusundan önde gelen hakaretler var bence.. Buna nasıl katlanıyosun?
Bu ne kadar düşük karakterli bir erkek böyle. Uzak dur böyle insanlardan hayatına ne katabilir bu
Yalnız çok sert erkekmiş lan. Konuyu bilmiyorum ama a*msalak olup yumuşak konuşmadığı için içten içe bir sempati besledim. Haksız olduğu halde böyleyse de onun a, q.
Amacı ne yani ben onu anlamadım
Umurumda değilsin ama sana çok kızgınım diyor başka da bir şey yok burada.
Umrunda değilsem niye kızgın?
Kendini düşürdüğü duruma kızmıştır.
Örneğin benim eski kız arkadaşım (3 yıllık ilişkim vardı.) umurumda değil, onun sevgilisi, benim fakbadim var fakat bana kullandığı iletişimden dolayı ona kızgınım. İlişkideyken olduğunu söylediği kişi olmadığını görünce kendime kızıyorum çünkü o yalanlara inanmayı seçtim. Kızgınlığım aslında ona değil, kendime. Karşı tarafta her şeyi üzerine almaya meyilli olduğundan mütevellit sanılıyor ki karşı tarafa kızgınız. Yok öyle bir şey. Hint kumaşı sanmayın kendinizi...
Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
Aranızda geçen muhabbeti bilmediğim için para konusuna bir şey diyemeyeceğim ama gereksiz bir şekilde vaktini öldürmüş seninle. Kim ki bu?
Muhtemelen senden istedi snde vermedin sirf seks icin konismus senle vemeyince cirkinlesen erke iste takma
Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
Soeun da orda, biz birlikte olmadık ki mekana görürüp hesap ödeteyim? Tek kuruşını görmedim ki konu nasıl buralara geldi anlaöadım işte
Aptal mısın kızım sen bu piçi seviyon. Bana böyle davranan bir arkadaşım olsa eşek sudan gelinceye kadar dövdurürdüm valla
Böyle bir insandan zaten uzak durmalısın. Hoş şeyler değil en ufak bir kıvılcımlanmada ortaya çıkar.
Şiddetle hayatından çıkarmanı tavsiye ediyorum! ya da kaale alma ya da katlaanacaksın ( yüz verme bu mala )
Sana üzüldüm açıkçası, bu sozleri bir kadini gectim erkege bile soylemek cok kötü.
Sanki istediği birşeye ulaşamamış anlamış bunu içindeki kin, nefreti kusmuş
Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
Neyi parası için görmeleri anlamadım ki yazdığınızı
Övündüğüne bakılırsa öyle
Valla yazdığın bir mesaja bile değmez. İtle köpekle muhattap olmanıza değmez.
Amacı ne yani ben onu anlamadım
Ne amacı ya. Böyle şeyler söyleyen bir yaratığın ne amacı olabilir. Velet işte
33 yaşında bir de..
Kimlikteki yaşla kafasının içindeki gelişmişlik aynı oranda olmuyo. 17 yaşında çocuklar böyle davranıyo konuşuyo. Yazık
Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
Aynen öyle aşağılık hatta şerefsizlik tavsiyem böyle insanları önceden sezmeye çalış
Mahkemeye verecekmiş beni.. insan yazdıklarını düşünür neyine güveniyor bu kadar anlamıyorum
😃 tam bir boş varlık
Ben bunları düşmanıma bile demem. Bu ne ya? Neler yazmış sana?
Dünkü paylaşımını görmüştüm senin, bu konuyla alakalı sitem ediyordun. Benimle irtiibataa geçermisiiin
Hayatımda böyle aşağılayıcı diyalog görmedim. Çok terbiyesiz miş karşında ki.
hala amacını sorma brnce yolver gitsin insan sevgilisine böyle yazmaz boşa sorgulama bu ipneyi
sen dun bunun sorusunu sordun demi? sen bununla ciktin mi cidden mide ister
Kusurs bakma kardeşim ama böyle piçleri hayatına sen sokmuşsun hata sende
parayı takmış kafasına ruhu fakir. D
Böyle erkeklerden uzak dur.
Kedi Uzanamadığı Ciğeri Pis Edermiş O Hesap 😄👍🌟
-Kendinden Eminsen Hiç Birşeyin önemi yok 🌟👌🏻
Amacı ne yani ben onu anlamadım
Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
Mahkemeye verecekmiş beni.. insan yazdıklarını düşünür neyine güveniyor bu kadar anlamıyorum
Totosuna soksun parayı. Karaktersiz pislik. 😠
Yol ver şu mk salağına hala konuşuyosun bide.
Bu ne iğrenç muhabbet
Sizin dininiz imanınız para.
Uzak dur bundan cevap vermen hata
Istediğini vermemişsen kudurmuştur
Nolursa olsun bir kıza böyle denmez
Boş ver bir daha görüşme
Amacı ne yani ben onu anlamadım
Sanırım Türkçe katliamı yapmak..
Bu mesajları kim yazdı
Acayip muhabbet dönmüş
Olum bunasıl konuşma lan
Amacı ne yani ben onu anlamadım
Olum amacını napıcan bu kadar laf etmiş hala konusman tuhaf
Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
Boş yapıyo
Mahkemeye verecekmiş beni.. insan yazdıklarını düşünür neyine güveniyor bu kadar anlamıyorum
Dediğim gibi boş yapıyo bir bok yapamaz
Ne yaptın da adam kudurdu böyle
Ne yapabilirim allah aşkına karşılıksız sevdim yıllarca, yaptığım bu
Yol ver gitsin o zaman söylediği laflara bak.. hiç mi gururun yok
Aynen şunu yazdım ben de:
Yok sen normal değilsin asla
İnsanı salak yerine koymaya çalışırken ne kadar salaklaştığını bir düşün
Sen kimsin de seninle konuşmak için göt*mü vereyim
Biraz insan ol karakter sahibi ol
Karakterli olmak seninki mi?
Yazık ya
Boş bir adamsın
Ulan altında hangi arabayla gördüm de sevdim ben seni
BMW yle mi geziyordun da çıkıp bunları söylüyosun
Parasıymış
Senin zoruna gidiyo bir şeyler belli
Haksız mıyım? Varlıklı olsa gerçekten çok zengin olsa böyle şeylere niye takılsın?
Haklısın veya haksızsın bunu önemi ne?
Yukarda sorduğum soru bu yalnız
Amaci sana hakaret etmek acik degil mi
Hakaret etmekteki amacını soruyoruz soru yeterince açık değil mi?
Cevapta gayet acik senden tiksinmis, hayatindan cikip gitmeni istiyor ve kotu hissetmeni istiyor bu olurken
Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
kendinden nefret ettirmek istemiş
O zaman da sen kimsin kendimden soğutmaya çalışayım ne yapabilirsin bana diyodu
cinsel istekleri mi oldu muhabbetten önce
Evet olmuştu fotoğraf istiyordu aylarca, atmadım. Para ne alaka peki? Ayrıca o kadar varlıklı ve zengin olsa böyle şeylere niye takılsın aşağılık kompleksi değil mi bu?
böyle taktik yapıp seni ezik hissettirmeye çalışanlar da var
sonra güdülerine yenilip istediklerini yapmaya başlıyorsun mesela
Mahkemeye verecekmiş beni.. insan yazdıklarını düşünür neyine güveniyor bu kadar anlamıyorum
ona totosu yemez suçlu kendi çıkar hakaretlerden
Ben olsam şikayet ederim bunu
Daha o beni verecekmiş mahkeme.. insan yazdıklarıno düşünür neyine güveniyor bu kadar anlamıyorum
ayıp valla serefsizlik yapmıs
Amacı ne yani ben onu anlamadım
oha lan yuh
Tam bir or. ospu çocuğu bu engel at
Asagilik kompleksi
Neden böylee demiş bu ne dedin kş sen
Kusacam
Bu ne ya
Ya. vşağın tekiymiş
Serefsizmis oc.
Dava aç buna sen.
O bana açacakmış daha.. hem dava açıcam diyip hem bunca şeyleri nasıl yazabilir bir insan neyine güvrniyo allah aşkına?
Aynen şunu yazdım ben de:
Yok sen normal değilsin asla
İnsanı salak yerine koymaya çalışırken ne kadar salaklaştığını bir düşün
Sen kimsin de seninle konuşmak için göt*mü vereyim
Biraz insan ol karakter sahibi ol
Karakterli olmak seninki mi?
Yazık ya
Boş bir adamsın
Ulan altında hangi arabayla gördüm de sevdim ben seni
BMW yle mi geziyordun da çıkıp bunları söylüyosun
Parasıymış
Senin zoruna gidiyo bir şeyler belli
Haksız mıyım? Varlıklı olsa gerçekten çok zengin olsa böyle şeylere niye takılsın?
Asıl senin amacın ne
istedi de vermedinmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar