Sevgilim cok yoruldugunu ve artik caba gostermek istemedigini ve ayrilmak istedigini soyledi?

Selam millet, yaklasik 3 yillik bir iliskim var, 1 ay once sevgilim artik cok yoruldugunu ve ayrilmak istedigini soyledi, bazi anlamsiz konularla baslayan tartismalar gereksizce uzadi, benim onun veridigi cevaplari anlamadan hareket ettigim zamanlar oldu, benim ona olan saygimi yitirdigimi dusundurdum bu hareketlerimle,

son 1 yildir ben hayatimda bie gecis donemindeydim is ve ailevi konularda ciddi sorunlarim oldu, bunlari onunla cok paylasmak istemedim, kaygilarimla onu da bogmamak icin. Beni cok seviyor biz birbirimizi cok seviyoruz. Simdi az da olsa konusuyoruz bazen bulusuyoruz ve cok yorgun oldugunu benim tekrar ayni seyleri yapabilcegimi ve hic caba sarfetmek istemedigini soyluyor. ben gercekten degistim yaklasik 1ay hic konusmadik ve kendimi dinledim. simdi ona gercekten degistigimi ve onu anladigimi nasil gosterebilirim.
Güncellemeler
+1 yıl
ayrildik, ayni seyleri tekrar yasama korkusu varmis vs.. o kadar sacma seylerdeki yasadiklarimiz ayni seyler dedigi seyler hic mucadele etmedi, hayatimizda iliskimiz boyunca ilk defa 1 sans istedim denemek bile istemedi hala beni sevdigini ama yapamicagini soyleyip bitirdik artik. dogasi geregi uzulucem ama mucadele edicem bu konuda fikirleriniz varsa dinlemek isterim
Sevgilim cok yoruldugunu ve artik caba gostermek istemedigini ve ayrilmak istedigini soyledi?
Cevapla