1 ay olcak buluşamıyoruz ama hep birşeyler çıkıyor mahalle var aramızda. arkadaşlarıyla oluyor söz veriyor çağırıyorlar. bana da zaman ayırmasını istiyorum. Bunu onun demesini istiyorum. Bu akşamda arkadaşında köyde kalıcak pazartesi doncekmis. Yine desem mi buluşalım mı? Özledim seni falan diye. Ya seviyor her saniye konuşuyoruz. Ama neden böyle banada zaman ayırmıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilime ben mi desem? Özledim ama buluşalım diye...
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olur musunuz?
Seven sevdiğinin yanında hep vakit geçirmek ister haksız mıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Boşver yenisini bul
Kesinlikle
Hayır seven insan neden böyle yapar bekledim bide gelir yanıma diye...
Sevmiyordur o zaman