İnsan sevdiği kişiyle sürekli vakit geçirmek ister mi?

Sadece sevgili olarak değil de arkadaş olarak da bu böyle midir? Sevdiğiniz arkadaşınızla sürekli görüşür müsünüz yoksa bir süre sonra sıkıcı gelmeye başlar mı?
İnsan sevdiği kişiyle sürekli vakit geçirmek ister mi?
Cevapla