Niye ben kafasini mi sisiriyorum ki kafasini dinleme ihtiyaci duyuyor.. Madem belirli bir problem var ortada oturur beraber cözüm arariz.. Aramak yerine israrci olursa da tek basina hayatina devam edebilir.. :/
göstermem net çünkü herkesin derdi var herkes kenara çekilsin kafa dinlesin o zaman. ben ilişkiyi iki kişilik bir dünya olarak algılıyorum dış dünyada herşey kötü olsa bile orda herşey güzeldir. güzellestirirsin iki kişilik çabayla.. eğer karşımdaki bana anlatıp benimle dertleşmek yerine yanlız kalmayı tercih ediyorsa ben kusuru kendimde ararm 👍
Eğer sevdiğinizle böyle birşey yaşanıyorsa zaten o ilişki bitmiş son demleri yaşanıyordur onun için uzatmaya gerek kalmaz akışına bırakmak lazım öyle durumlarda bırakın ne yapmak istiyorsa yapsın
1- 2 günü aşmadıkça pekâlâ ama dahası olamaz. Evet kötü tecrübe oldu bu tecrübe böyle bir duvar ördürdü bana şu an sevgilim var ama yine bana gelip "yalnz kalmak istiyorum konuşmayalım" derse soru işaretleri olack.
Malesef ki doğrular ve gerçekler bu yüzden aldatmayın veya karşı tarafı saf yerine koymayın böyle durumlar oluyor.@denikole sizi kastetmiyorum yanlış anlaşılmasın aldatmaya meğilli olanlar için konuşuyorum.
En İyi Cevaplar