Birine son kez olduğunu bilmeden sarılmak mı, yoksa son kez olduğunu bilerek sarılmak mı?
Birine son kez olduğunu bilmeden sarılmak mı, yoksa son kez olduğunu bilerek sarılmak mı daha kötüdür?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ne kadar kötü olsa da son kez olduğunu bilerek sarılmak isterdim bilmediğin zaman belki ayak üstü sarilma olcak yani boyle doya doya sarılmayacaksin kötü olur ya ikiside kötü ama son kez doya doya sarilirdim ona :(
Son kez oldugunu bilmeden sarılmak.. sürekli keşke daha cok hissetseydim daha güzel sarılsaydım der vahlanırsın genelde bir şeylerin kıymeti gidince anlasılıyor😊 son kez oldugunu bilince daha az acıtır bence.
En İyi Cevaplar