Bir de merak ediyorum rastgele eklediğiniz, instagramda tanıştığınız kızla ciddi ilişki düşünür müsünüz?
Evet, neden olmasın
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
cannazlı94 sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bunu yapan ya da çabalayan kişinin sosyal becerileri azdır, yüz yüze konuşmakta, bir sohbeti sürdürmekte, göz teması kurmakta, ve pek çok benzer şeyde sıkıntı çekmektedir. Eğer ki, ciddi bir niyetle yapıyorsa.
Ama çoğu çok da ciddi olmuyor. Averaj insandan çok da bir mantık bekleme. Sırf o an kafasına estiği için "x, y, z"yi yapan çok kişi var. Herkes mantık insanı değil. A güzel kızmış, ekleyeyim.
Bir şey yazayım lan! ahahaha." bazılarının beyninin içinden geçen düşünce kalitesi bu. yani çok bir mantık, amaç, sorgulama yok.
Ama ciddi ciddi yapanlar, sosyal becerisi eksik olanlardır.
Bende böyle düşünüyorum, karşımdaki insan sosyal becerileri kuvvetli neden yaptığını anlamak da güçlük çekiyorum ve sanırım ordan tanıştığı birine aşık olacak diye de korkuyorum :) bir taraftan da ordan tanıştığı birini ciddiye almaz diyorum ama...
Mal mal işler
Ciddi ilişki zor be gadası
Bende aynısını kızlara soruyorum. 10 bin takipçi ne demekse artık.
O ego... takipçi sayısı ne kadar fazlaysa o kadar güzel olduğuna inanıyor bazıları :)
Ben de bulastim dedim ekliyim... Ardı arkası kesilmedi sürekli takip geliyor. Foto begenmeyince de çıkartıyorlar bide takipten 😂
Tanışırız buluşuruz ciddi de olabilir neden olması ki?
Yanlış düşünüyor olabilirim ama benim gözümde hiçbir ortak nokta yokken sadece Instagramda tanıştığı birine vakit ayırabilen bir insan sosyal çevresinde sağlıklı ilişkiler kuramıyordur.
Ortak noktadan kastım şu, ortak arkadaş, ortak okul vs olur ama instagramda tanışılır bir tık daha olabilir benim gözümde ama sarı çizmeli mehmet ağa diyebileceğim biri için o kadar çaba sarf ediyorsam etrafımda sağlıklı ilişkiler kuramıyorumdur
İkisi çok farklı şeyler bence ama görüşün için teşekkür ederim :)
Eklediğimiz her kişi ile bunu düşünmek zorunda mıyız
Değilsiniz, düşünür müsünüz diye sordum sadece
Kimseyle ciddi düşünmüyorum
ekliyoruz biraz fotolarına bakıyoruz hevesimizi alfığımız zaman geri silim yenilerini ekliyoruz. kısır döngü yani
iyi biri çıkarsa neden olmasın? ben hep dünyanın bir yerlerinde senin çin yatratılmış içi ve dışı güzel birinin olduğunu düşünürüm.
Ha kafede gördün tanıştın ha orada ne fark eder.
Bence sosyal hayatı sağlıklı bir insanın hayatında Instagramda tanıştığı bir erkeğe ya da kıza ayırıcak vakti yoktur. Hiç tanımadığın birine güvenmek zor bir şey bence, bunun için ekstra çaba sarf eden bir insanı sosyal açıdan çok sağlıklı bulmam şahsen
İnstagramın amacı nedir
Benim için amacı; sevdiklerimle güzel anılarımı paylaşmak, çok görüşemediğim ilkokul arkadaşlarım vs ile kopmamak, haberdar olmak
Karı kız düşürmek değildir bence :)
valla ben tanıdıkları mı bile eklemiyorum.
O şehire yolumuz düşerse artık
Eklemem tanımıyorsam
Rastlege eklemem ben
Buluşup sevişiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar