Sevgilimle yağmurda kavga ettik, hiçbir şey demeden beni arabasından indirdi, gitti. Onu aramalı mıyım?

Sevgilim çalışıyor. İşten geç çıkacaktı, ben de onu biraz daha fazla görebilmek için motorla yanına gittim. Biraz sonra yağmur başladı. Arabasına bindik, motorumu işyerinin oraya bıraktım. Söylediğim çok ufak bir şey yüzünden kavga çıkardı. Sonra hiçbir şey demeden arabayı motorun oraya çekti. Yine hiçbir şey demedi, ben de indim.

O yağmurda motor kullanmak zorunda kaldım. Eve geldim, kaç saat oldu, üşüdün mü, ıslandın mı bile demiyor. Sizce ben mesaj atmalı mıyım?

Sevgilimle yağmurda kavga ettik, hiçbir şey demeden beni arabasından indirdi, gitti. Onu aramalı mıyım?
Cevapla