güvenilir erkekler de var güvenilmeyen de epey var çünkü erkekler basittir güzellik fizik bunlara çok önem veriyorlar. sanıyorlar ki aldatmak, çok kadınla konuşmak gurur verici. sadece küçümsenecek düzeydeler. farkında değiller
Kızlar, varlıklı kendini beğenen, yakışıklı , uzun boylu kişileri severseniz sonucu bu. Sadakati olmayan kimseyi sevmeyin erkek ya da kız farketmiyor Sevdiğine sadık kalabilen adam , kendinden vazgeçebilen adamdır.
Ya zaten bu matematikle ortaya çıkıyor zaten. Kızların neredeyse yarısının sevgilisi var. Erkeklerinse %10 unun falan. Nasıl oluyor bu iş? Erkek ve kız sayısı ortalama eşit olduğuna göre aldatılıyorsunuz kızlar.
Ve bu tarz seyler artik insanlara garip gelmek yerine gülünc geliyor ne aci.. İnsanlar gercekten yanlizca seninle konusuyorum dedigin de dogruyu söylese bile inanilmiyor.. Yanlizca tek kisi ile konustugumuz icin de biz böyle kaldik bir köselerde.. :/
Cinsiyetçilik olmasın ama aynı şeyi kadınlarda yapıyor. Körü körüne inanmam, en azından çaktırmadan hattının online şifresini alıp kontrol ederimi tabi buna değecek kişi ise diğer türlü kimle ne ederse etsin 3-5 günlük ilişki için uğraşmaya değmez.
Bu gorseldeki gibi olmuyor bea bu kadar kizi ayni anda götürmek icin beyin lazim bu kadar kizi ayni anda götürecek kadar beyni olan insanda da tip olmaz yani kiz olmaz basit dünya xd
Var böyleleri tabii. 6 sevgilisi vardı, dükkana biri geldi, şöyle farklısın böyle güzelsin derken kız buna numarasını verdi oldu sana 7. Olan masumlara oluyor. İnsanlara güven azalıyor vs
Kızlara inanılmaz asıl o konuda.. Görseldeki o, çlara prim yaptıran mal kızlardır gene
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Midem bulandı. Gerçi kızlarda aynı sadece erkekler bu şekilde değil. Birden fazla sevgilisi olan kızlarda var. Herkesin böyle arkadaşı vardır kabul edelim
İnanmak iç güdüseldir ister inanırsın ister inanmazsın ama kişi ne yaparsa kendıne yapar yalanda er ya da geç ortaya çıkar buda onun karakteristligini gösterir
Orası kesin 😃 Gerçi benim içgüdülerim kuvvetlidir. Evliysem zaten öyle bişeye cesaret edemez çünkü sevgim kadar nefretiminde büyük olduğunu bilir 😃Evli değilsem zaten sorun yok bensizlik zaten yeterince acı verecektir ona ilerde oyğzden kızarım ama o da belirli bir süre kadar. Bütün hisler kızgınlıkla biter sonrada alsın kim nasıl kullanıyorsa kullansın 😃
Bu arada alsın kim nasıl kullanıyorsa kullansın derken düşündüm de sinirlenip öyle yazdım yinede öyle demeyelim de ne hali varsa görsün işim olmaz diyeyim 😃 Çok teşekkürler 🙂
En İyi Cevaplar