İlk buluşmada takım elbise giymek, seninle ciddi düşünüyorum mesajı verir mi?

Ciddi erkek nasıl olur diyoruz ya, ciddilik göstergesi midir takım elbise?
İlk buluşmada takım elbise giymek, seninle ciddi düşünüyorum mesajı verir mi?

1|3
7578

En İyi Erkek Görüşleri

  • Bilmem Barney Stinson surekli takim elbise giyiyor ama olayi belli sizce kriter bu mu olmali? Bende bir yere kadar ciddiyet olur normalde neseli ve eglenceli bir yapim var hayatimda bu yondedir ama bu ddmek degil ciddi kararlar alamam takim elbisesiz de cok ciddi kararlar alabiliyorum birine evlenme teklifi etmek isterken guzel giyinirsin şık olman gerek ama ilk bulusmada takim elbise giyip geldiyse havaya girmeyin cocuk işinden cikip gelmiste olabilir ve kesinlikle degildir ciddilik 👍

    0|0
    0|0
  • gidilecek mekan yapılacak etkinliğe göre kıyafet seçilir. İlk buluşma olmasına göre değil. Örneğin ilk buluşmada yemek yenecek ise ve o yemek özel bir mekanda yenecek o mekanda üst kademe ise takım elbise normaldir.
    Eğer ilk buluşma normal gündelik bir buluşma şeklinde olacak ise takım elbise giymek tamamiyle dengesizlik örneğidir.
    Ben ilk buluşmamda deniz kenarına gidip sohbet etmiştik. Kalkıp deniz kenarına takım elbise giyecek kadar dengesiz biri değilim :D

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Öncelikle ilk buluşmada takım elbiseyle gelen erkek kendi fikrimce beni cok kasar ve gergin yaratır cünkü her zaman heryerde zamanı kısıtlıymış buraya da zorla gelmiş hissiyati veriyor :) fakat konusmasıyla haliyle tavrıyla ciddiyetini her giyimde gösterebilir ki göstermek isterse oda

    0|0
    0|0
  • Hımm vermez. bence kendi tarzını yansıtmalı. takım elbise bir ciddiyet bakımlı erkek modu anlamına gelmiyor benim için.

    0|1
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

7376
  • Hayır sadece onun için kıyafetine özendiği anlamına gelir.

    1|0
    0|0
  • Hayır vermez!

    0|0
    0|0
  • Hayır bana çok resmi ve kasıntı gelir.

    0|0
    0|0
  • Tavırları, yaklaşımı ciddi değilse takım elbise giyse ne olur?

    Dış görünüş mutlaka önemlidir ve insanda bir izlenim yaratır. Daha önemli olan ise kişinin yaklaşımıdır. Bu da konuşması, beden dili, size ve başkalarına olan tavırları, genel karakteridir.

    0|0
    0|0
  • Her şeyden mesaj ala ala bu hale geldinizya 😂😂 afam belki takım elnise seviyor ve hiç ciddi değil amacı yatağa atmak artık bakış söz ve davranışlaradan çok öze önem verip dikkat etmeli insanlar yoksa sonu hüsran 😉

    0|0
    0|0
  • Ilk bulusmada takim elbise giymek -ekstra bir durum yoksa- abestir. Zaten ilk bulusmada da tutup takim elbise giyilmesi gereken mekanlara da gidilmez 😏

    1|0
    0|0
  • Bn hiç takım elbise giymemki üstelik ciddi ilişki arayan biriyim bnce daha çok bn memurum kurallarım var sende öyle olmalısın gbi bişe bn öyle işe karşıyım bea hayatında çalıştığın işte rahat olcak evlilik hayalı kurduğun kızçede kurallı aman şu görürse ne der değil sadece benim olcak

    0|0
    0|0
  • Ortamın gereğine göre kıyafet seçecek sosyal zeka eksiklinine delalet edebilir. Beyaz yakali bir çalışan olarak iş çıkışı eve gitmeye firsat olmadığı bir randevuda durum farklı düşünülebilir. Ama takım elbise giyip sıradan bir randevuya gitmek olumsuz bir durum.

    0|0
    0|0
  • İlk buluşmaya giderken gayet rahat ve resmî olmayan şeyler giyinip gittim ve gayette ciddiyim :))
    ev-le-ne-cem vermezlerse kaçırırım 😁😁

    1|0
    0|0
  • https://hizliresim.com/16gEqj
    Beni bu adam takım elbisesi ve duruşu ile etkiledi...
    Elijah mikaelson 😍

    1|0
    0|0
  • Yav he he ya. Ben nasıl istersem öyle fiderim. Tabi donla değil. Rahat ve konforlu aynı zamanda mekana uygun oluur giydiğim.

    0|0
    0|0
  • Bence saçma, bu şekilde bir yorum yapmaya gerek yok.

    0|1
    0|0
  • Sanmam. Bu arkadaş da hep takim elbise giyerdi ;)

    0|0
    0|0
  • Bence önceden tanışma yoksa yani yeni tanışılan birisi ise ekstra özen gösterir her erkek doğal diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Onların dediklerini de göz önünde bulundururum ve mantığımı. En son kalbimi dinlerim. Hislerin sana yalan söylemez

    0|0
    0|0
  • Sadece komik olur bence ne yani ciddi olsa bile takim elbiselik ne var

    0|0
    0|0
  • İlk defa biriyle buluşacağım ne giyiliyor bilmiyorum mesajı verir.

    0|3
    0|0
  • takım elbise giyecek tabi, ben nasıl şık geliyorsam o da dikkat edecek.

    1|0
    0|0
  • Kızlarda abiye ile gelsin, direk nikah dairesine gidelim

    1|0
    0|0
  • çok saygılı bir şey bence karşındakine değer verdiğini gösterir kimisi sokak kıyafetiyle geliyo düzgün olunması artıdır bence

    0|0
    0|0
  • Buyuk ihyimalle sıkıcı biriyim mesaji vermek istiyor bence😂

    1|0
    0|0
  • Hayır vermez. Henüz bu konularda çok acemiyim mesajını verir.

    0|0
    0|0
  • Onu bilemem ama ben normalde hep klâsik giyiyorum değişen şey yok yani bende 😉

    0|0
    0|0
  • İlk buluşma nikah dairesinde oluyorsa pek tabii olabilir ama onun dışında hayır alakası yok :D

    0|0
    0|0
  • Hayır öyle bir mesaj vermez. Gerçekten ilk buluşma ve bunun acemili yüzünden ne yapacağını bilememiş

    0|0
    0|0
  • Kıyafetle alakası yok bence kimin ne niyetle geldiğini bilemeyiz

    0|0
    0|0
  • Hayır bu özen gösterdiği anlamına gelir zaten seninle ciddi düşünüp düşünmediğini onun konuşmasından anlarsın

    0|0
    0|0
  • Ne alakası var yaa yerine göre giyinmeli. mesala çay bahçsinde takım elbiseli bir adamla bukusmak istemem

    0|0
    0|0
  • Takim elbise giyerek. Her hangi bir anlam vermeyiz.

    0|0
    0|0
  • Erkek kardeşim eşofmanla gidiyor hala takım elbiseyle giderse evlendiririz

    0|0
    0|0
  • hayir o degilde foto atarken takim elbise giydiğini bilmek güzel 😂

    0|0
    0|0
  • Aslında Alakası yok İlk buluşmaya önem verdikleri için tertipli ve düzenli olduğunu göstermeye çalıştığı içindir takım elbise

    0|0
    0|0
  • Görselde ki gibi bir takım elbise giyersen baya ciddi görünürsün.

    0|0
    0|0
  • Ben her zaman takım elbise giyiyorum. Demek ki gün içinde bütün kadın ve erkekle evlenmeyi düşünüyormuşum 🤗 bırakın bu mantığı ya

    0|0
    0|0
  • Aslında buluşmamızı ne kadar çok önemsediğinide gösteriri

    0|0
    0|0
  • Evet yakasına bide çeyrek bir kaç tane 100 tl takarsa kesin ciddi düşünüyorum manası taşır.

    0|0
    0|0
  • İşten gittiysem buluşmaya ne olacak, saçma sapan fikirler

    0|0
    0|0
  • Algı kişiden kişiye göre değişir. Ciddi düşünüyor diyen de olabilir, şov yapıyor diyen de olabilir.

    0|0
    0|0
  • Bence ciddiyet kıyafetin dışında bir durum kot tişört giyen ciddi düşünemez mi yani

    0|0
    0|0
  • Giyinme tarzına özen gösteriyor ya da hoşuna gidiyordur

    0|0
    0|0
  • İlk buluşmada takım elbise giymek biraz saçma jrbhkg

    0|0
    0|0
  • Takım elbise giymek tarzla alakalı. Cİddiyetle değil

    0|0
    0|0
  • Ne alakası var. Benim konuştuğum bir çocuk hep takım elbise giyerdi. Günlük kıyafetiydi hatta

    0|0
    0|0
  • Ya mikro etekle gelirse hemen fiyat pazarlığı mı açalım?

    0|0
    0|0
  • Bilmem ki? P*ç erkek her zaman öndedir onu iiy biliyorum

    0|0
    0|0
  • ilk buluşmada işten çıkıp gelmediyse, kaçarak uzaklaşın o erkeklerden dişiler.

    0|0
    0|0
  • evet hatta üstü hiç çıkarmadan doğrudan yıldırım nikahı kıyalım.

    0|0
    0|0
  • şort atletle gelse ne olur bu durumda merak ettim bak?

    0|0
    0|0
  • Ciddi düşünmek'den çok, param var mesajı olmasın o :D

    0|0
    0|0
  • alakası yok takım elbise giymek bana göre itici aynı zamanda memur gibi

    0|0
    0|0
Daha Fazla
99

Benzer Benceler

Yükleniyor...