Üstünü iyi ört olur mu üşüme diyor bir kez daha aşık oluyorum bu normal mi ben mi abartıyorum?

O böyle diyince sanki sıcacık beni sarmış gibi hissediyorum içim gidiyor resmen hatta beni değerli hissettirdiği için ağlamak geliyor içimden
Üstünü iyi ört olur mu üşüme diyor bir kez daha aşık oluyorum bu normal mi ben mi abartıyorum?
Cevapla