Sevgilibeni kaybetmekten korkmuyor.3 yil oldu ama. ben garantiymisim gibi davraniyo kiriyo uzuyo umursamiyo. nasil kaybetme korkusu yaratacam?
Not: iliskiye falan hic girmedik o yüzden degil yqni
Not: iliskiye falan hic girmedik o yüzden degil yqni
Ben eskiden sevgilimin çok peşinde koşardım. Telefonun başında oturur mesaj beklerdim. Hep ben atardım. Sonra dedim ki bende bazı hisler değişiyor gibi elimden gelen bir şey kalbim bu şekilde dedim ve uzaklaştırm biraz. O attığı kadar mesaj atıyorum. Arada üzülüyor gibi hissediyorum. O anda da baya ilgi gösteriyorum. Dengeyi kurmak çok önemli. Ve böyle yaptığımdan beri sevgilimden hiç görmediğim kadar ilgi gördüm. Bu aralar beni çok mutlu ediyor. Sende dene peşinden koştur
Ozelden konusalim mi 😐 yardim lazim da
Kendi özgür alanını yarat. Herşeyi onla yapma kendine ait aktivitelerin alanların zamanın olsun. Bulustugunuzda biraz daha erken ayrıl yanından başka işlerin olduğunu meşgul olduğunu anlasın. Hayatının merkezine alma onu. Merkezden çıkar yavaş yavaş zaten anlar
Universite okuyorum o yuzden farkli sehirlerdeyiz zaten surekli bulusamiyorz. okulda arkadaslarimla takiliyorum ayni zamanda spora gidiyorum diksiyon ve dil kursunada yazildim. Ama ben butun bunlari yaparken ona zaman ayirmayi kesersem ya benden giderse
Zaten surekli araba kullandigi icin cok yazismiyorz sadece telde konusuyorz oda cok fazla oluyo yani gunun 14 15 saati telde konusuyorz
Ama ben onla. konusmadan yapamiyorum ki😄😂😄😂
Bence sorunumuz var ama bilmiyorum ya cok uzuluyorum😔
Arkadaslarim hep ciddi ne yazik ki
Gerçekten seven insan kaybetmekten korkar veya eğer sevgilinin acı bir geçmişi varsa ne kadar sevsede birilerini kaybetmek ona koymaz bundan sonra
Bak cok seviyo beni bunu biliyorum ama kaybetmekten korkmuyo cunku ondan asla vazgecmicegimi biliyo.
Ondan asla vazgeçmeyeceğim demek onun korkmaması demek değil senden önce birini çok sevmiş belli ki onu kaybettikten sonra artık kim olursa olsun korkma
Korkmaz
Gecmisini biliyorum gecmisinde kimseyi cok sevmemis. zaten ben hayatina girene kadr barmenlik yapiyordu ve cocuklugundan beri barmenmis yani bir gun o kizla bir gun bu kizla hep takilma iliskisi yasamis. barda iyi bir yerde oldugu icin yaninda stajyerler olurmus ve her stajyer degistiginde yeni gelenle sevgili olur bitirirmis yani oyle asik oldugu iliskisi olmamis. ilk bana asik oldugunu soyluyo yani anlattigi kadaryla
Şahsen ben aşık olduğum kıza gitmesin diye gözlerinin içine bakıp duruyordum.
Off of kimse anlamiyor beni😔😔😔
kırıyorsa karşına al bu durumdan rahatsızım beni üzüyorsun böyle devam etmek istemiyorum de
Yaptim Ben bsy yapmiyorum sen herseye kiriliyosun dedi.
Ben asiri derecede takintiliyim evet😐
Onun ailesiyle tanistim annesinin babasinin elini optum oda benim babam haric ablalsrimla enistelerimle bile tanisti ablamin evine geldi ayni sofraya oturduk bu sekilde ilerliyorz ama. ne bilim😐
Cevap
12Cevap
O zaman devreye ayrıl barış taktiğini sok çok uzun tutma arayı , fazla da yapma. Ama işte yokluğunu hissetir
Ama. hadi bu taktigi yaparken tamamen kaybedersem😐
Yaptim ama degisti yine mesela bir defa ayrildik ayrilan oydu. ben cok istedim barismak ama o istemedi sonra ben de biraktim pesini yazmadim aramadim hayatima baktim 1 ay sonra kopek gibi pisman oldu agladi affet diye yalvardi duzelecem dedi. affettim yine ayni
Umursamayacam diyorum ama onla konusmadigm her saniye kafayi yiyecek gibi oluyorum
Seni umursamayan biriyle 3 yil allah akil fikir ihsan eylesin
3 yildir umursamiyo degil sadece son 6 7 aydr boyle
Pardon ama Gerizekali misin sen? Birak lan o davari
Sevmek gerizekalilikmi?
Ne peki
Beni her gordugunde mutlu oluyo hatta bsy diyim mi yan yanayken oyle boyle degil asiri ilgili asiri sevgisini belli ediyo ama yanindan gidince degisiyo. bunu oda bana dedi biliyo musn. yan yanayken melek gibisin ama. uzaklasinca cadi gibi oluyosun dedi bana 😐
niye korksun ki kaybetmekten dünyada ki tek kadın sen mı kaldın :)
Tek kadin ben degilim. Benden guzelini bulur benden uzun boylu olani Seksi olani mavi gozlu yesil gozlu sarisin kizil hic farketmez en guzelini de bulur. Ama. sevgimden ve sevgimin buyuklugunden o kadar cok eminim ki benim kadar seveni asla bulamsz. beni kaybetmekten korkmasa bile ona olan sevgim8 kaybetmekten korkmali
Umrunda olmicaksa madem niye benim sevgilim?
Yanima gelmesini bekliyorum ben baska sehirde universite okuyorum gelsin yuz yuze konuscam yeter artik olmuyosa zorlamanin manasi yok ya adam gibi sev ya da git dicem
Ben üzüluyorum sen dalga geciyosun😔
Onu o kadar çok seviyorum ki her anim onunla gecsin baskasini gormiyim duymiyim baskasi olmasin sadece o olsun hep bana baksin beni sevsin benle. ilgilensin elleri ellerimden hic ayrilmasin istiyorum onu o kadar cok seviyorum ki parmagina igne batsa benim canimdan can gider onun adini aninca gözlerim doluyo. ona olan sevgimin tarifi yok. iste bu yuzden bitiremiyorum😐 3 sene oldu annesinin babasinin elini optum. ablamin evine geldi ablalarimla enstelerimle tanisti ona cok bagliyim onsuz yapamicakmism gibi😐nasil bitirebilirm?
Zavallilikla hicbir alakasi yok benim temiz saf duygularimdan dolayi bana zavalli diyemezsin
Peki neden kaybetme korkusu vermek istiyorsun sorun ne onda beğenmediğin huyu ne mesela?
Kaybetme korkusu yok cunku uzuyo beni fazlasiyla. mesela bugun kavga ettik ben bu saate kadr otrdum agladim ama o hic bsy yokmus gibi yatti. Kaybetmekten korksaydi ben agliyoken yatmazdi😕
Bunu sonradan vermezsin maalesef ipleri başta eline kim aldıysa o öyle devam eder sen istediğin kadar almaya çalış alamıyorsun bende çok denedim ama yok yani seviyorsan değer veriyorsan bile bunu ona hissettirmemen lazım ki ipler senin elinde olsun hissederse seni zaten cepte görür rahat davranır ki öyle de yapmış
Yoo bu surekli degisiyor iliskinin basindan ilk 2 yila kadr ipler benim elimdeydi sonradan nasil degisti anlamadim😐
Fazla acımasız olmazmı bea
Neden?
Kaybetsin bir anca öyle basar biZim kafa
Simdi iliskiyi bitirim beni kaybettigini anlasin diyorum ama. hadi kaybetme korkusu yatlratim derken gercekten biterse
O kadar koşay bitiyorsa neden devam edeceksin ki?
@nfrmanic yapacak bişi yok gerçeği kabul etmeli insan 🙂🙃
Bide o kismi var😐 ama. sanirim bende bitirmek icn cesaret yok cunku Şu an berbaeriz kaybetme korkusu yaratmak icn ya gercekten bitecek ya da daha iyi olacak ama. gercekten bitme korkusu benim cesaretimi aliyor😐
@Nfrmanic saol😅
Bence sen bir önce o korkunu bir yen o kadar korku içinde olduğunda bunu fark ettirmemen imkansız ve oda anladıkça bunu ipleri eline alıp istediği gibi at koşturuyor
Bugun konusurken ona dedim ki sen saniyosun ki ben hic gitmicem. benim sevgime bu kadar guvenme ummadigin anda bitiverir o yuzden kendine ceki duzen ver dedim. bana dedigi sey ne yani biturebilecek misin beni terkedebilecek misn. Bunu ne sen yapabilirsin neden ben yapabilirm o yuzden sacma sapan konusma dedi
Yapma hissettir biraz azalt arama sormayı dersleri falan bahane et çok uzun değil biraz yap yeter
Abla sözü dinle bencede 🤭
Dedigin gibi yaparsam ya tamamen giderse
@Nfrmanic of ki ne of ne yapacam bilmiyorum
şunu bir anlayın lütfen sevgi öyle kolay bir şey değil öyle gitmek kalmak kolay değildir gidilmez bir yere beden gitsede ruh orda kalır
Gercek sevgide evet oyle olur. iki defa ayrildik ikisindede geri geldi sensiz yapamiyorum diye. simdi ucuncu olursa ya bir daha gelmezse.
Bana hep diyor ki bizm iliskimiz kolay bitecek bir iliski degil o yuzden icini ferah tut.
Ama. tutamiyorum
Ne kadar çok kafanda büyütürsen er ya da geç biter bıral tadını çılart bu günşer tekrar gelmeyecek asla
Tamam kafa yandı arkadaşın 🤭
@Nfrmanic 😒😒😒😒😒
😔😔😔
@nfrmanic bu tamam kafa tamamen yandı 😂
Bırak gitsin. Sevmiyor belli değil mi
Ama seviyor 😐
Nasıl anladın Peki sevdiğini?
Ya sevgisini hissediyorum. benim icin bir cok seyi feda etti ediyorda. sadece kaybetmekten korkmuyor
Bence sen öyle zannediyorsun dur.
😔 ne yapaam ben
bir süre yakın davranmayacaksın
Bend eoyoe dusunuyorum ama hadi ben uzaklasinca oda uzaklasirsa
ee o riskide göze almak zorundasın eğer yapacaksan
Of ki ne of. ya stresten basim agriyor😐
sakin ol kasma bu kadar seni gerçekten sevdiğine eminsen soğuk davran uzaklaşmak yerine üstüne düşecektir ama sabırlı olmalısın eğer bunu yapıpta o senden uzaklaştı diye yine üzerine düşersen bu sefer tamamen ipleri elinden kaybedersib
Dunden beri zaten kavgaliyiz hic konusup sohbet etmedik sadece haberlesme. amacli konustuk ve bu sabah aradi bu ay ustume gelme dedi. yaptigi isten kaynakli bu ay cok fazla zarar etti.
Bu ay ustume. gelme yeterince stresliyim faln dedi
o zaman yapman gereken yanında olmaktır
Bırak gitsin sevmiyorum o zaman seni 🤔
Ne?
Hiç Kimsenin O Zaten
Cepte Dediği Kişi Olmayın
Sonra Bin Pişman Olursunuz
Ve Kaybeden Hep Siz Olursunuz.
Bunu biliyorum ama ne yazikki belirli bir sureden sonr aoyle oluyor
Üzgünüm ama Ne yazık ki durum bu bence 🤔
Fazla umursamayı bırakacaksın...
Isteno cok zor
Erkek arkadas m8
Bayan arkadasim var zaten bide universitenokuyorum spora gidiyorum ayni zamanda iki kursada yazildim ikinci donem baslicam. ben onlara vakit ayirip sevgilimi ihmal edersem benden uzaklasmaz mi
Aslinda iliskimiz onceden boyle degildi sonra neden boylenoldu ben anlayamadim😔 ama dediginizi yapacam uzaklasacam aramicam sormicam bakalim nasil olacak neler olacak.
hem korkuyor hem garanti nasıl
Korkuyor degil korkmuyor. beni garanti gordugu icin
tamam işte o şekil tutarsızlık
Bilen banada söylesin
Bence kıskandırmak
Aldat 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar