AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Ya bu ne ben bu uygulamayı bir kaç gündür indirdim hep aşk hep ilişki den yana kunu geliyor bu ne
Başka konuları takip edebilirsin.
bir anlasam nasıl olacak anlamıyorum bir şey
Nikahsız bir ilişkide ne kadar keramet olabilir. Gayri meşru yasamlari ne kadar sıradanlastirdiniz.!! Sozde müslüman ülkeyiz. Biri dininize laf etse düşman kesilirsiniz. Afedersiniz de müslüman ülke de gavur gibi yasamak normal geliyor mu?
👍👍👍👍👍👍
Evlenmeden önce aynı evde yaşamak uygun değil hayat görüşüme
Faydalı. Çünkü evlendikten sonra çıkacak olan muhtemel sorunları görürsünüz.
Evlenmeden birlikte yaşama fikrinim taraftarı değilim kesinlikle...
Hayır zina olur diye bir secenek yok tabi bu dünyanın altı yok çünkü hep üstte kalıcaz ;)
Iliski daha sevgili ile beraber yasarken erken tukenecekse zaten evlenince cok daha hizli tukenip bitiverir.
Yaşamam. İlerde başına kakar benimle evlenmeden önce yasadın herşeyi der.
Yani gereksiz bir şey bu
Uzun yılar birlikte olup hiç tatile dahi birlikte çıkmayan fakat sonrasında aynı eve girip boşanan çiftler var.
Keşke yanımda olabilse.. 6000km uzağımda onu çok özlüyoorum:(
İliskiyi tüketir yani madem yaslanmak isteniyor evlenilsin aynı kapıya çıkıyor
Faydalı tabii ki, içinden ne çıkacak bilelim de ona göre evlenelim.
2 sene birlikte yaşadık, aslında çok faydalı tanımaya çaılışıyosun, tanıdığını zannedeiyosun bir yandanda ama malesef işin içine evlilik girdimi çok başka oluyor..
unıversıtenın 3yılında aynı evı paylastıgım adam sımdı esım kocam
Azıcık deneme fırsatımız olmuştu üniversitedeyken faydalı yönü kendi açımdan kadınları anlamaya başlamıştım. Kotu yönü çok fazla ciddiyet biniyor bir noktadan sonra ilişkiye.
Illaki bir gün tükenecek bir şeyse neden uzatmaya çalışayım ki. Iliskinin ömrü varsa illaki tükenir. Ama bir gün gerçek erkeği/kadını bulursan iste istediğin kadar beraber yaşa, herşeyi yaşayın yine de tüketemezsiniz.
doğru söylüyorsun yas kac
@asiprens0666 21 :)
Evlilikte yapacagin herşeyi yapiyosan zararli cunku evlenince ne paylaşacaksın?
Aynısını
Ilerde paylasim kalmaz o nedenle zararli
İyde evliliktede herşeyi tekrarlıyosun
Bana göre bu tür şeyler evliliği bitiriyor. Evlilikte kalmamış zaten de
Tanimak icin faydali. Kendimden biliyorum şu an sevgilimle birlikte yaşıyorum.
Kadınların bu dünyası için faydalı, erkek adamın ahireti için zararlı...
İleriye ne biriktireceksiniz her şeyi yaşayıp tüketirseniz.
Evlendigin insan da bir nevi sevgilin faydali ya da zararli olmasi çiftlere bagli zamanla
Faydalı çünkü birbirimizi daha çok tanıma olanağı sağlıyor.
Benim için faydalı olur ama sevgilim olacak şahıs için bilemem 😂
Ben şu an sıkılıyorum aynı kişiyi görmekten bide aynı evde yaşasak düşünemiyorum, uzun süre biriyle yaşarsam sıkılırım
Birlikte yasadiktan sonra evlenmek sacma. ayrilmak kolay
Evlenmeden önce birlikte yaşamak tabiiki faydalı olur.
Faydalı olur tabii ki ama hayatı eskiterek yaşamaya başlarsanız bu iyi olmaz.
Çok güzel oluyor 4 yıl beraber yaşadık biz sonradan ayrıldık ama olsundu
İlişkinin heyecanı ilk dönemlerdir, bu heyecanı ve tutkuyu flört döneminde tüketmemek gerekir.
Bence zararlıdır dini tarafı da geçtim insan sıkılır ya
iki taraf da kendini hazır hissediyor ise karşılıklı rıza doğrultusunda tabi ki yaşanabilir
eger ciddi düşündüğüm biriyse ayrı eve çıkmak onu iyice tanımak bence mantıklı ama dinen tabiki günah
Biteceği varsa erken biter. Tanımak anlamak alışmak ilişkinin ömrünü uzatır
Yaşamış biri olarak söylüyorum harika genel olarak. Eğer ortada gerçek bir sevgi varsa sonu ayrılığa kesinlikle gitmez.
Yaşayamazdım heralde, sürekli bir çekingenlik yaşardım ben.
Sevgiliyken birlikte yaşamam.
Saçmalık madem evlenmeden yaşıyorşar o zaman evlenmeyin hep böyle yaşayın hem kafa rahat olur
Beynimi peynir ekmekle yemedim gidip yasiyayim onunla
Evlendiğine bin pişmanım en güzel hayat arkadaşı canını sıkarsa ayrılmak kolay diğer türlü bin kez düşünüyorsun
Sevgilim demişsem bunu haketmiştir..
Birlikte yaşamak tabiki faydalı birlikte gelecek düşünüyosak
zor. bir denklem bu. bazen x i yalniz birakip esitligin karsisina gexince bu kadar yasanmislaiklar aci ve pismanlik verir. seni seninle sadelestirdiginde pisman olma
@Beyazcercevelim ben yaşamışım sonuçta neden pişmanlık duyayım kimi suclayabilirimki bunun için acısıyla tatlisiyla yaşadığım ve yaşatılan herşey benimdir..
bilmem yaninhayat
Evlenmeden once beraber yasamakda nedemek ya. Ayip.
Iki sık da dogru aslinda ama sevgilimi evlendigimde, sabah yaninda görmek isteyenlerdenim :))
Çünkü tapulu malıymış gibi muamele etmez. Ama doğru değil beraber yaşamak
insanoğlu doğar büyür yaşar ve ölür bu da ayrı bir zevkli evrelerden biri keyfini çıkarmak gerek
Bikar insan devami olmaz evliliği öldürür öylede beraberiz böylede hesabı
Evlilik dediğin şey zaten free **x tir. Sevgiliyle aynı evde yaşıyorsan zaten evli gibi bir şey sayılıyorsun. İsteyenler zaten yapıyor
olmasın evlilik denen sey neden varki o zaman zihniyetlere bak enteresan ya :)
Evliliğin ne esprisi kalıyor ki o zaman? Bence yanlış.
Bir ömür pisman olmak tan sa bir kaç ay ya da yıl pisman olurum daha iyi
bence zararlı birbirini tanımadan etmeden ne bu samimiyet :D
Faydalı çünkü birbirimizi daha çok tanıma olanağı sağlıyor
Faydalı çünkü birbirimizi daha çok tanıma olanağı sağlıyor.
Faydası var zararı da ilişkiyi erken bitirebilir diğer yandan da sürekli yanında olması huzur verebilir
sevgiliyle yaşamak nedir ya? iyice batı özentisi olmaya başladı bu millet... aynı evde yaşayan kadın ve erkek evli olmalı..
‘Yaşasın şeriat 💪🏼😡’ ‘😇’ 🤺 🥳
bir yerden sonra sıkıyor , nerde kaldınlar , yemek yaptım seni bekledim yiyesim gelmediler vs vs , ama ortak birseyler yapmak bambaska güzel o ayrı
Birlikte yaşadığınız süre zarfında hemen hemen herşeyini paylaşmış oluyorsunuz ve artık ilişkiniz sıradanlaşıyor farklı olabilecek birşeyler kalmıyor zararlı yani
Yaşamam. Sevgilimin sağlık problemleri varken ailesiyle birlikte yaşadığı evde kaldım uzun süre ve ilişki erken tükeniyor ni heycanı kalmıyor
Yıllardır aynı batı özentisi sorular bitmedi mi bu sitede?
Ve yaşarız diyen kesim bu ülkede mi yaşıyor yoksa zinaya çağdaşlık diyen elit sandıkları avrupada mı yaşıyor anlamdim!!!
Ülkemizde ne çok gavur gibi yaşayan insan varmış umarım evet diyenler ya ateisttir ya da yurtdışında yaşıyordur.
Ağzına sağlık
@Liimony eyvallah 👍
Evlilikten sonra aynı evde yaşanmalı ve birde ben bunun ilişkiyi körelteceğini düşünmüyorum😊