AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Kisa boylular nedense hep uzun boylu erkeklere takmışlar
İki gönül bir olunca öyle işte nıye olmasın ya sızın hakkınız tabı uzun boylu bı erkekle cıkmak 🤧
Kalbinin özünde iyi olan düşüncelere sahipse hiç takılı kalmam bu gibi hususlara
vardır herkesin herşeyi isteme hakkı varda olabilitesi düşük şeyler kişinin kendisni yorrar
Kisaboylu kizlar çok itici. Yanindaki asiri uzun oldunu cok komik görünüyor.
Ben de uzun boyluyum 1.76 boy nasıl benim tercihim değilse kısa boylu olmak da onların elinde olan bir durum değil asıl iticilik insanları dış görünüşüne göre yargılamak.
@cokbiliyosunuzsiz
Yargılıyorum çünki şimdiye kadarki tanıdıklarımda boy kompleksi oluyor. Kimse onların kompleksleriyle uğraşmak zorunda değil. Ayrıca kime ne neyi itici bulduğum.
bence kenardan iyi durmuyo, herkes boyuna uygun biriyle ciksa daha guzel 😎 ama seven insan boya bakmaz o ayri
Vardır ya öyle şeymi olur ne alaka yani boyla mı bu işler
nutellam nerdesin yazamadım sana:)
@Engineer__ buralardayım efenim ☝🏻
ozele yazamadım hanımefendi:)
@Engineer__ sorun değil bayım 😊 siz nasıl isterseniz nasıl yapabilirseniz 🎉
ee gel diyorum işte sana :)
Kendisi erkeğin yanına yakıştığını düşünüyorsa olabilir. Sonuçta tercih meselesi
Tam porsiyon ve yarım porsiyon gibi, kendine göre bulsun
157 boyum var 155 den 2 cm uzun olduguma göre ben isteyebilirm siz kendi derdinize yanın: )
Onlarda uzunları alıyor biz uzunlar sap gibi kalıyoruz
1.50 yim 1.92 boyundaki çocuğu istedim aslında o aşık ettirdi kendine sonra soğuk davranmaya başladı ve gitti 🙄 Allah'ım affetme n'olur😁
Neresine geliyordun cocugun
Vardır tabi ben 155 boyumla 180 ve üstü erkek isterim
Benım 1.81:)
İsteme Hakkıniz Vardir Ya Hatta 2 Metre İsteyin Memlekete 2 metre kar yağınca sizi kurtarir😂😂😅
Benim 1.91 sevgilim vardı sarılmak falan çok sıkıntı 😂😂
Karsılıklı mı 😂😂
Evet
Yanınızda katlanır bir sandalye taşırsanız sarılmak kolaylaşır
Olur neden olmasın onlar insan değilmi sevemezmi isteyemezmi
İki gönül birbirini sevmişse boy hiç önemli değildir.
Zaten genelde kısa boylu kızların uzun boylu erkeklerle karşı ilgi duyduklarını fark ettim.
Ask-i ve seksi birbirinden ayırmak lazım. Aşkın boyu fiziği olmaz
Var ama ben 5 cm daha aşağıdayım. Konu beni ilgilendirmiyor o yüzden
Bence 10cm i geçmemeli boy farkı topuklu ile hadi kapatırsın 15 olsun.
Bence sen kalbina giydir o topukluyu
Kalbine*
Tam manasiyla kisilik ve karaktere bakan bir soru seven iki insansa mevzu neden olmasin elaleme ne
Kime ne ya? İki kişi birbirini sevdikten sonra millete b*k yemek düşer
Hakmi
Bence 2 metrelik erkeğe 1.50den başkası yakışmaz
topuklu var hem erkeğin yanında daha bir güvende hissi geliyor bence çok hoş
Kisilerin kendi istekleri sorun yoksa onlar icin bizim icin de sorun yok 😀
Kime ne? İster ister bekarsa her ikiside gerisi teferruat
Nasıl olmasın, hakkı vardır.
Demek ki insanlara verdikleri değer bu kadarmış. İlgilenmiyorum.
180 erkeğim ve 155-170 arası tercihimdir uzun sevmiyorum
neden
Sevmiyorum demeyeyim de elimde olsa tercih etmem. Kısa boylu kızlar daha şirin ve daha kadınsı geliyor bana.
yere yakın olandan kork
Onun boyla alakası yok bu devirde kimseye güven olmuyor
Kısa boylular kadınsı olmaz şirin olur. Her daim at gibi kadınlar kadınsıdır.
Bana onlar kadınsı gelmiyor 40 numara ayakkabı giyen kızlar itici geliyor
@Happy6161 @Deliyimbendeliyim noldu minnoşlar gururunuza mi yediremediniz 1.55 lerin sevilmesini 😆😆😆
Pardon? Ben 1.55leri goremiyorum bile 😂😂😂😂 haydeee iyi aksamlarr.
@Happy6161 ya sen bizi goremiyosun biz senin ne karakterini ne beynini göremiyoruz naber? Ayrıca tatlım klişe bir söz var kıskanma çalış seninde olur diye ama iste beyin çalışarak kazanilsaydi turkiye de insan bolluğu olurdu senin gibi insan kılıklı hayvanlar aramızda olmazdı 😉
Komik olmuyor kesinlikle çok uyumlu oluyor. Ayrıca uzun boy daha erkeksi geliyor.
Güzel sevsin iki taraf birbirini de onun dışında her seye hakkı olur
Isteyebilir hakkı olsun. Karşı değilim öyle mutlu yaşayanlar çok var.
Acayip duruyor ama erkek kısa olunca daha saçma oluyor
Herkes zevkine göre ister ama lakin herkes kısmetini bekler
Arada cinsel uyum varsa gerisi hikaye.. kısa notlar ile hayatı yazıyoruz..
1.70 in üstüne çıkmasinlar minyonlar ona nasıl sarılıp öpecek 😂
bir zahmet eğili versin
Lastikte Prelli kadında bir elli demişti ünlü şair.
Boyu ya da dış görünüşü diyelim bunları düşünmeden önce kişiliği düşünülmeli bence
Kızların istekleri önemsiz
Önemli olan benim ne istediğim
Niye hakkı olmasın ki? Ayrıca çok uzun topuklu giyebilirsin daha iyi. Ama uzun olsan eşinin ya da sevgilinin yanında çok uzun topuklu giyemezsin.
İsteyebilir tabi ki ancak benana. 😏
Evet tabikide istebillr çünkü rakamlar sadece bir sayı birimidir aşka engeldir bence 🤔
1.84 boyum kız arkadaşım 1.57 iki yıllık ilişki sonrasında kambur oldum , bir daha asla
Çok normal kimin içinden ne gelirse kim kendine karşılıklı bişey yakıştırırsa o olur
1.70 erkeklerin 1.80 kız isteme hakkı da var dimi bana var deyin ya
Bnce yaninda cocugu gibi duruyor ama bu onemli degil
davul bile dengi dengine. biliyorum bu durumu bir süre sonra sorunlar büyüyor.
Minyon kızlar ya tatlilar cidden Resimdeki Netflix dizisinin adi Sabrina izleyin :)
Bence hakları var. Aradaki boy farkı bana tatlı geliyor. Hatta kız arkadaşım benden daha kısa olsaydı (veya ben daha uzun olsaydım) biraz daha hoşuma gidebilirdi
Ben 1.85 cm mim , beni bile istemeye hakları var. İsteyenin bir yüzü kara , vermeyen zenci :)
Evet komik oluyor ama istememe hakkı yok gibi saçma bişey düşünülemez
Uzun kadınların da kısa sevgilisi oluyor genelde..
Yani önden girilip arkadan çıkılması onların da hakkı..
sen 155 sen 165 ya da 175 lere bakmalısın. 180 çok onlra 165lik kızlar baksın
Ben 1.62 yim en az 1.85 olacak sevgilim denen şahıs
Off zaten bir kisa bir uzun birbirlerini buluyolar..😂 Allahtan 1.70 im
Öyleyse 2 m adamların da 160 lık kızları istemeye hakkı yok😋
Herkes istediğini ister. Bakır olmayan erkeğin bakire istemesi gibi
vardır benım boyum 1,56 ama eski sevgilimin boyu 1,83tu ama aramızda boyun lafı olmuyordu cunku her zaman bırbırımıze sadıktık
Sevgilimle aynı boydayiz boyu boyuna huyu huyuna demişler istemesinler