Olur olmaz kişilere içini dökersen döktuklerini toplamak sana kalır. Herkese içini dökmek?

Bilmiyorum hata yapıyorum belkide. Ben bir insana çok zor güvenirim. Guvendikten sonrafa icimi disimi o an ne yasiyorsan döküveririm. Ama bugunlerde farkettim ki yakın arkadaşımla mesajlasiyoruz hep ben bir seyler anlatiyorum. Hep bir seyleri ben dökuyorum biriyle yazisinda Ssni yollayacak kadar guveniyorum. Ama farkettim ki ben olmasam , ben anlatmasam konusma olmucak sanki. Sanki bana hicbirseyini anlatmiyor gibi..
Olur olmaz kişilere içini dökersen döktuklerini toplamak sana kalır. Herkese içini dökmek?
Cevapla