Bana kalırsa aldatmanın hiçbir açıklaması bahanesi olamaz.. Ama yinede herkesin fikri farklıdır, bakalım bizim KScan'lar kimden taraf olacaklar..


Bazıları karısının ilgisini dışarıya bakmaktan içine bakmayı unuttuğundan göremez
Bazılarının karakterleri oturmamıştır
Bazıları doğuştan karaktersiz olmayı seçmiştir.
Birde şöyle tipler var ki karısını seviyo ama başka kadınları görünce içten duyguları kabarıyo ve kendini kaybediyo işte bunlar da otokontrol yoktur iradesi olmayan erkekten hiç birşey olmaz
Erkeğin karaktersizliği o zaman eşiyle boşanacak sonra zaten ister evlensin ister evlenmesin..
Eşinin sıkıcı ve güzel olmaması, sad but true diyoruz biz buna hemen linçlemeyin
Niye linçleyelim buda senin fikrin sonuçta
sitedeki bazı kızlar biraz anlayışsızda
Olabilir, biz de abaza erkekler için aynı şeyi düşünüyoruz😉
ben abazalardan rahatsız olmuyorum çünkü bana yürumuolar hjshgksg
Bize yürüyorlar ama😎
thxxx
Rica ederim 😊
Offf beeee demet o foto ne öyle yaw😬😬😬
Senin için 😄
👍😄iyi bari, bir gariban sevindirdik sabah sabah 😝
Yavşama hemen len😒takipte kal sen😄arada paylaşırım böyle 👍
Cevap
42Cevap
Taraf tutmayacağım. Erkek haklı kadın haksız ve ya erkek haksız kadın haklı diyemem. İkisini eşit olması taraftarayım. Fakat aldatmak hoş bir şey değil. İşin şöyle bir boyutu da var. Belki o kişi aldatılmayı hak eden biri ya da hak etmeyen... Nereden tutsak kırılacak bir konu o yüzden bulaşmıyorum.
'Karaktersiz' kelimesi çok moda oldu sanırım, ne anlama geldiğini çözemedim.
Bir insan eşini aldatıyorsa sebebi sadece birşeyler denemek istemesi, sıkılmış olması veya zaten eşinden hazzetmez hale gelmesi olabilir.
Kimi insanlar birini kandırmaya gelemeyebilir. Ama dürüst olmak gerekirse insanların çoğu buna meyillidir.
Biyoloji diye birşey var, doğasında tek eşlilik olan bir canlı grubuna girmiyoruz biz.
Neden tek eslilik grubuna girmiyoruz?
@Üyelik00001 Memeli ve primat grubundanız.
Zaten hayvanlar aleminde tek eşli yaşayan tür adedi iki elin parmaklarını geçmez.
Aldatmanın savunulacak yanı olabilir mi? hayır asla olamaz. Hiçbir kadın aldatmıyor mu? hep erkek mi aldatacak? bu ön yargıyı bırakın. Soruna gelince her ikisi de ama temel neden her iki tarafında biribirine düşüncelerini söylememesi, empati noksanlığı, diyalogsuzluk.
Aldatmak için eşinin ilgisiz olması yeterli bit sebep değildir. Ve aslında aldatmak için hiçbir sebep olamaz. Burası türkiye, iki eşten biri ilgisizdir. Kaçınızın annesi babası 24 saat canımlı cicimli hayat yaşıyor? Aldatmak için bahane üretmeyin kendinize derim.
Bir kadın ne kadar ilgisiz olursa olsun aldatmayı hak etmez. Bu bir bahane değil. Ilgisizse boşanırsın sonra nasıl bir yaşantı sürmek istersen sürersin. Aldatmak düpedüz karaktersizlik başka hiçbir açıklaması olamaz
esi ilgili olup yine de aldatanlar var
ister kadin ister erkek.. aldatma olayi varsa -- karaktersizlik on plandadir
Hersey olabilir aldatmanın bahanesi yok ama ilgisiz olmamalı bence kadın tabi şöylede bir durum var ne kadar ilgili olursan ol karakteri olmayan yine gider aldatır
tabi ki karaktersiz biri olması. eşi ilgisiz ise ayrılsın sonra yapsın ne yapıyorsa. aldatmanın bahanesi olmaz. kadın içinde , erkek içinde bu böyledir.
Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kükrçü dükkanı imiş.
Dışarda o kadar çiçek varken arada bir gidip o çiçeklere konup sonra da eve geri dönmek neden karaktersizlik olsun ki..
Bizi de anlayın yahuuu
Vayyyyysssss, hak verelim o hâlde
Hak verin tabiki. tek suçlu erkeklermi yosa kadınlarda hiç suç yok mu
Olmaz olur mu hiç efendim, onlarda suçlu tabiki!
Öyle kızlar varki resmen yok mu yapan diye bağırıyo, Yapmasan suçlu oluyosun bu sefer
Allah Allah, öyle mi yahu
Hemde nasıl
😄😄 rastgele o zaman sana..
eyvallah
erkeğin karaktersiz biri olması mı, yoksa eşinin ilgisiz olması mı?
ikiside olabilir ama ilki daha azdır ikincinin dayanılmaz bir hale gelmesinden dolayı bir kaçış kapısına dönüşebiliyor. daha cok
Bazı erkekler cinselliğe doyumsuz oluyor eşide bu konuda çok pasifse aldatma oluyor.. Aynı şey kadın içinde geçerli benim karım çok doyumsuz ama ben yetersizim bu konuda tabi karım beni asla aldatmaz buna eminim
hersey olabilir ancak yinede bu ihaneti haklı kılmaz memnun değilsen boşa derler
Her iki taraftada var ama kadin ne kadar ilgisiz olursa olsun erkek yonetmeli o zaman kadinini uyarmali
Aldatmak karaktersizliktir başka açıklaması olamaz.
kadın ilgisizse sevgi saygı aşk ilişki bitmiş ise yollarınızı ayırın. uzatmanın alemi yok. aldatmanın ise hiç açıklaması yok
İkisi bir araya gelip bunu doğuruyor. Tanı kadın içinde aynı şey geçerli.
Açıklanacak çok şey var bu konuda ama benim hiç canım istemiyor
ne yaparsa yapsın..
aldatmayacaksın..
ayrılacaksın ama aldatmayacaksın..
Eşin ilgisizliği samimiyetsizliği vurdumduymazlığı düßüncesizliği ve empati yspamsnası çok önemli. Kadın erkek farketmez 😉😎
erkeğin karaktersizliği, verdiği sözde durmayan bir pislik olması, hiçbir sebep ihaneti haklı çıkartamaz.
Aldatmak karakterle ilgili mesela. Ve aldatan kesinlikle karaktersizdir.
Mesele*
hiçbir neden aldatmayı gerekli kılmaz..
karaktersizlik hariç..
Aldatmak isterse bunlar onun için bir sebep değildir kendi karaktersizliği
Erkeğin karaktersiz olmasıdır.
İkisi de ayrı ayrı sebep olabilir ama yeterli sebepler değil tabi her halıkarda.
ben yapıyorum tamamen kendi karaktersizliğim. eşimin suçu günahı yok.
Bunu tek bir sebebe bağlamak sıkıntılı. Zira herkesin kendince haklı sebepleri oluyor nedense
Erkeğin, psikolojik sorunlu olduğunu gösterir.
Ayrılıp herkes kendi yoluna gitmeli ama aldatanda çok fazla değişken bir durum
Genel eş ten kaynaklı
Her ikiside etken
#emre00
herkesin ayrı bir sebebi var bence
Ayrılsın naparsa yapsın aldatmak kötü bir durum
erkeğin karaktersiz birisi olmasıdır.
Hic tartismasiz erkeğin karaktersiz olmasi
Etkeğin karektersizliğindendir
Diğer kadının erospuluğu
Karakter bir yere kadar götürüyor ilgi önemli
Erkeğin karaktersiz olması.
Her şey var sebep olarak.
eşinin ilgisiz olmasıdır.
Aldatmanın bahanesi olmaz
erkek kadin farketmez karaktersizlik
Evli misin
Bayanın ilgisiz olması eşinin yani
Erkeğin karektersiz ligi
Günah günah😂
Işi ilgilenmiyorsa o zaman adamın karaktersizliği
Kendi şerefsizliği
böyle kadınlar aldatmaya yöneltiyorlar tahrik var
Bilmiyorum hiç aldatmadım çünkü
İkiside olabilir
Karısının ilgisiz olması olabilir
havanda su dövmeyin.
Karaktersiz olması.
Erkegın sorunu bence
ikiside
Bunu bilemezsiniz,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar