Gayet rahatsın baksana buraya girecek kadar rahatsın. kararlarini bile veremiyorsun. gidip bosansana her erkek aldatirmi diye niye sorularla vakit geçiriyorsun
Anladım bendede normal değil. ortada ne gibi bir sorun oldu merak ettim neden gözü dışarı kaymış. gecmis olsun şu an neye karar verdiniz devammi tamam mı
Çocuklarım var bitanesi daha bebek boşanıyorum diye ortalığı ayağa kaldırdım ama ailelerin ricası eşimin pişmanlığı falan devam ediyoruz şimdi. ben cinsel işlev bozukluğu olduğunu düşünüyorum araştırıyorum öyleyse tekrar yapabilir çünkü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Doyumsuz olmaktan. Ben sürekli bir arayış içerisinde olmaktan kaynaklanıyor
Olabilir cinsel problemi olduğunu düşünüyorum
Yani tabii ki sen daha iyi bilirsin. Sonuçta eşi olan sensin
Bende anlamış değilim ortalığın iyice boku çıktı başımıza bı felaket gelmezse iyi bu gidiş
Kadınlar daha çok aldatıyor kadınları örnek almış kendini
Her açıdan dört dörtlük insan yok bu bir kandırmaca da ondan
Neden aldatsinki şu aldatma yi bi kafanızda cikarin
Aç gozluluk doyumsuzluk. bide senin yapmadığını ona başkasının yapması😃🤪
eksik olan tek şey güven duygusuydu ondada haklıymışım malasef
Üzüldüm
Demekki öyle diyerek seni uyutuyormuş
Ben kendimi biliyorum sadece onun demesi değil tabiiki
Öyle ama. Yapmış yapacağını da
Kaç senelik evlisin pki sen
10 yıl yaş 29
Bayada varmış.
Ne zamandan beri böyle peki
1 sene kadar olabilir takipteydim 3,4 ay evvel yakaladım
Yuzene karşı söyledin ve
Sana günü birlik dedi demi
Senide çok seviyor dur
Öyle demişdir
Çocukta var demi
Kendi kulaklarımla duydum konuşmaları sekreteriyle tamamen cinselliğe yönelik sadece sekreteride değil zaten
Erkek lerin doğasında olan bir şey
En sadık insan bile yolunu şaşırır
Ama sen yapsan öyle bir şey ihanet olur demi
Doyumsuz şerefsiz olduğu için
maceracı demek ki jsjsj
M. allığından af edersiniz
Knk nedeni genelde aynı
Hasta
Doyumsuz bir aptl
yasak her zaman çekicidir
gel anlat konuşalım
Uydurma leylaa
Uydurma derken
Senmi aldatıldın
Evet
Gayet rahatsın baksana buraya girecek kadar rahatsın. kararlarini bile veremiyorsun. gidip bosansana her erkek aldatirmi diye niye sorularla vakit geçiriyorsun
Hımm nasıl karar verdin rahat olduğuma sakinleştiricilerle toparlayabiliyoruz. Ben eşimin normal olmadığını düşünüyorum oyuzden burdan sormak istedim
Anladım bendede normal değil. ortada ne gibi bir sorun oldu merak ettim neden gözü dışarı kaymış. gecmis olsun şu an neye karar verdiniz devammi tamam mı
Çocuklarım var bitanesi daha bebek boşanıyorum diye ortalığı ayağa kaldırdım ama ailelerin ricası eşimin pişmanlığı falan devam ediyoruz şimdi. ben cinsel işlev bozukluğu olduğunu düşünüyorum araştırıyorum öyleyse tekrar yapabilir çünkü
Bebeğe yazık ya. sllsh yardımcın olsun inşallah 🙏. İnşallah bidaha yapmaz akilanir belki.
Teşekkür ederim 🙏🏻
Seven karisini aldatmaz
Kocan mi
ayıp
Doyumsuzluk
Şer*fsizlik
onlara sormak lazm
Öyle iste
Kanı bozuk demekki
Aynı peder bey gibi