Ayrıldıktan sonra hikayeyi gizlemeli mı yoksa inadına mutluluk pozu mu verilmeli?

İnternette sevgiliden ayrıldıktan sonra bırakın biraz sakin olun ve sizi merak etmesini sağlayın gibisinden yazılar okudum. Ama ben aksini yaptim ve hikayelerimde mutluluk pozları verdim. belki bı erkekle veya yakın erkek arkadasimla kıskandırmak icin story atmadım ama bak sen yokken de mutlu olabiliyorm hayat devam ediyor storyleriydi benimkiler. Ama şu an cidden kafam karıştı ben story attikca bakiyo ve hala her seyimden haberdar olmuş oluyor. Acaba hikayelerimi gizlemeli miyim? Ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Anlaşamadığımiz bazı konulardan dolayı bitirmeye karar verdik. Ama ben yine de pişman olmasını istiyorm. Ve çocukça bir şekilde her yerden engel atmak saçma geldiği için hala takiplesiyoruz. Bunu da açıklamak istedim...
Ayrıldıktan sonra hikayeyi gizlemeli mı yoksa inadına mutluluk pozu mu verilmeli?
Cevapla