Fazla ders çalışmaktan psikoloji bozulur mu?

3-4 aydır sadece ders çalışıyorum bilgisayar yok arkadaş yok kafayı yedim gibi. ayrıca hastalık hastası oldum sürekli beyin tümörü lenfoma vs araştırıp bende var mı diye düşünüyorum sonra korkuyorum, panik yapıyorum, titriyorum. bazen "40 yıla öleceğim" diye düşünüp ağlıyorum. bazen var mıyım yok muyum hissetmiyorum uykuda gibiyim. delirmek istemiyorum, ders çalışmalarım bitince düzelir miyim sizce? eskisi gibi olmak istiyorum.
Fazla ders çalışmaktan psikoloji bozulur mu?
Cevapla