Ne yapmalıyım? şu an sinirliyim kırgınım ne yapabilirim?

Merhaba şu an ne yapacağımı bilmiyorum 10 yıllık evliyim ve iki ocugum var. iki gün önce onu tlfda bir başkasıyla yakaladım bu çok aci verici sanırım bir aydır görüşmüşler ve eşim hata yaptığını kabul ediyor ileri dereceli olmadığını söylüyor. ne soylerse söylesin bu beni tatmin etmiyor boşanmayı düşünüyorum çocuklarımı düşünüyorum ne yapacağımı bilmiyorum? 😞😞😞
Güncellemeler
+1 yıl
Birbirimizi severek ve zorlukları aşarak evlendikten ve çok şeye karşı durduk geriye bakınca çok üzülüyorum ve çok zoruma gidiyor
Ne yapmalıyım? şu an sinirliyim kırgınım ne yapabilirim?
Cevapla