Doktoruma aşık oldum ama onun ilgisi var mı bunu nasıl anlayabilirim?

Merhabalar, öncelikle bu doğru değil belki de ama onunda bir insan olduğunu düşünerek yazıyorum daha doğrusu bu soruyu soruyorum sizlere. Kendisi benim doktorum ve klinikte çalışıyor. Başta bana da çok saçma geldi ancak hastalığımla ilgili zor bir aşamada bana desteği oldu belki onun görevi bu ama bana olan ilgisi alakası nezaketi ilgimi çekti. Normalde özel de olsa para da alıyor olsalar nazımız geçecek de olsa bir hastaya 2 buçuk 3 saate yakın katlanmazsınız. Çok ağladım çok mızmızlandım çocuk gibi karşısında ama hep güleryüzlü oldu sürekli 5 dakikada bir durumumu kontrol etti. Sabırla bıkmadan usanmadan anlattı ne yapacaklarını korkmamam ona güvenmem gerektiğini canımı hiç yakmayacağını vs hep olumlu konuştu... 3 saat boyunca koltuga yapısıp kaldım agladım ama hıc yüzünü asmadı hep motıve etti benımde dolayısıyla ilgimi çekti birden bu durum. Geçen gün de kontrole gittim tekrar başka bir randevu verdi bir kaç gün sonra yine gideceğim ama gerçekten ilgisi alakası var mı bunu nasıl anlayabilirim. Telefonunu istesem falan saçma olur santraldan ara ulaşırsın der diye isteyemem şimdi ben. Aman boşver falan deyip boş yorum yapmayın lütfen gerçekten duygularım var bu adama karşı ve bu arada benden 4 yaş büyük. Aramızda fazla yaş farkı da yok ancak pozisyonu konumu gereği kendimi rezil de etmeden bunu nasıl anlayabiliirim bir fikri olan yazarsa sevinirim.. Şimdiden teşekkürler...
Doktoruma aşık oldum ama onun ilgisi var mı bunu nasıl anlayabilirim?
Cevapla