Sevdiğim kıza uzun zamandır hiç birşey yazamıyorum?

Arkadaşlar 3 aydır yazışdığım bir kiz vardı ( gerçek hayatda da tanıdığım biri ) herşey normal giderken bir keresinde biraz açık bir fotoğraf paylaştı ( pek sorun edilmeyecek ), ben bunun fotoğrafına biraz tepki gösterdim ama aklımda başka düşünceler vardı, ben daha kıza açılamamıştım ve bu bana neyi beğenmiyorsun diye sorunca seni seviyorum ve bu nedenle de kıskanıyorum falan diyecektim ( biraz değişik düşüncesi olan biriyim, yani bu yaptığım şey size mantıklı gelmiyor olabilir ), ama herşey tamamı ile başka türlü oldu benim tepki göstermeme sevdigim kız baya sinirlendi bu bu kadar sinirlenince de ben pek birşey diyemedim ve 10 gün boyunca ne o bana birşey yazdı ne de ben yazabildim 10 günün sonun da ben dayanamadım ve eğer bu kadar sinirlendirdiysem bari bir özür dileyeyim diyerekten kıza yazdım tabi bunun siniri hala geçmemişdi bana baya bir yine sinirlendi biraz daha geç yazsaydın falan dedi ve birazda ağır laflar etdi bana, ama ben suçun bende olduğunu düşünerekten alttan aldım ve özür diledim oda bu işler öyle bir özürle olmuyor dedi bende bir daha hiç bir şey yazamadım ( tabiki oda yazmadı ), bu olanların üstünden bir aya yakın bir süre geçti ve ben bu kıza gerçektende aşık olduğum için onu fena özledim yazmak istiyorum ama ya yine sinirlenirse diye korkuyorum tabi artık onu zaten kaybetdim ama ya bir gün karşılaşırsak yüzüne bari baka bileyim diyorum, ama bir yandan da özlediğim için yazmak istiyorum ( biliyorum zor ama belki barışır diye ). Sizce ne yapmalıyım? Biraz uzun oldu ama genede birşey anladıysanız yazdıklarımdan bir akıl verseniz diyorum.
Sevdiğim kıza uzun zamandır hiç birşey yazamıyorum?
Cevapla