yukarda belirtmiş olduğum gibi: eski sevgiliniz çok güzel bie kiz diyelim, standartların üstünde, fena bir aura sı var, girdiği her ortamda dikkatleri üzerine çekiyo. anlaşamadığınız için ayrılıyorsunuz, ayrılık kararı ortak alınan bir karar. sonra siz hiç kimseyi bulamıyorsunuz, çirkin bir kız tavlamak bile zor geliyo (tipsizsiniz diyelim 😂) sonunda sıradan güzel olmayan bir kızla çıkıyorsunuz. diğeride güzelliğine güzellik katmış bu arada. neler hissedersiniz? pişman mı olursunuz? eskiyi hatırladığınızd içinizde bir sızlama olurmu? yoksa mutlu mu olursunuz? fahriye evcen özcan deniz olayı gibi düşünün hahaha
Cevabın nedir?
Cevapla
Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı. Kendini eski sevgilini takip edip aci cektirecek kadar psikopat bir ruh haline burumussun , ama sonrasin da onun yeni sevgilisinden daha iyi guzel oldugunu dusunecek kadar da saykoya baglamissin..
Olaya su gozle bak sen pisman olma..
O eski hayatindan cikti senin yolun devam ediyor durma takilma gecmise.. :/24 Yorumla
Soran+1 yılhayır ya ne alaka, benim öyle bir sevgilim yokki bu tamamen burdaki erkekler nasıl düşünüyor diye merak ettiğim bir soru. benimle ilgili değil yani. ayrıca benim güzel giden bir ilişkim var çok şükür uyumlu bir çiftiz. her soru soran kendi ile ilgili bir soru sormuyor ki
Soran+1 yılpuhahhaha dün artık nasım anlattıysam bugün sevgilimden ayrıldım kendi gözüm değdi ya 😂😂😂
En İyi Cevaplar
İlişki deneyimlerim için konuşuyorum uzun ilişkilerin güzel tarafi kalp güzelliği kafa uyuşması anlayış, düşünsene dünyalar güzeli sevgilin ama hergün kavga ediyosun ya da nefret ediyosun güzellik eşittir sifir tabiki bakimli olsun hoş olsun ama önce anlayisli zeki olsun
24 Yorumla
Soran+1 yılpeki ya sana desem ki güzel olanın karakteride çok sağlam çok masum özünde çok iyi niyetli biri. sadece haksızlığa gelemeyen sinirli bir tip ama genelde çok uyumlu desem? yani ortada çok büyük anlaşmazlıklar olmamış olsaydı da mı böyle düşünürdün?
- +1 yıl
Hayır tabiki sen zaten karakteri güzel iyi niyetli bir insandan bahsediyosun bu güzellikten ziyade bir kadın için tercih edilebilecek özellikler. Fakat sinir olayında sıkıntı var benim eski sevgilim aşırı uyumlu bir o kadarda sinirliydi biz bu yüzden ayrildik sinirlendiginde terbiyesizlesebiliyodu sonrasinda özür bir iki kez tamam dedim ama ayrilik sebebi sinirli olmasindanda gecer bir kadinin bence 🤗
Soran+1 yılpeki eski sevgilinden ayrıldığına pişmanmısın şuan? yani o uyumlu ama sinirli olandan? 😀
+1 yılBence yeni sevgilisinin karakteri daha güzelse umrunda bile olmaz
18 Yorumla
Soran+1 yılcanım emin ol karakter bu devirin erkeklerinde çokta önemli olmuyo ön plansa olan güzellik
- +1 yıl
Bu devrin erkekleri dediğin bütün erkekler öyle değil
Soran+1 yılinşallah öyle değildir ama benim sevgilim bile öyle ne yazıkki. bana hep şöyle beğeniyorum böyle beğeniyorum seni çok güzelsin vs çok söylüyo ve ben bunları duyduğumda mutlu falan olamıyorum çünkü bu dış görünüşe çok önem verdiğini gösteriyo
- +1 yıl
Benim sevgilim öyle değil
Soran+1 yılsenin sevgilin nasıl peki?
- +1 yıl
Beni de dış görünüş olarak beğenir ama karakterimi daha çok. Mesela bu zamana kadar birbirimize hiçbir konuda yalan söylemedik. Ben ona sürpriz yapmak için "Okula gitmedim." diyip onun okul çıkışına gittiğim zaman söylediğim şeyleri saymazsak. Zaten ondan sonra da "Ben sana sürpriz yapmak için böyle dedim." diyodum. Çocuk benim yüzümden neler çekti ve hâlâ bana katlanmaya devam ediyo. Benim sevgilim böyle diye söylemiyorum, bütün erkekler aynı değil. Mutlaka ama mutlaka erkeklerin içinde adam akıllı, sadece dış görünüşe önem vermeyen erkekler de vardır.
Soran+1 yılne güzel yaa şimdi size çok özendim inşallah benide böyle biri bulur ben sevgilimden memnun değilim beni ben olduğum için sevmediğine çok eminim
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun. İnşallah gönlüne göre birisi çıkar karşına 🙏🏻
+1 yılOluyor geri de donuyor sonra postayi veriyorsun ohh
17 Yorumla
Soran+1 yılbaşına geldimi hiç merak ettim 🙈
- +1 yıl
Evet tipki dedigim gibi posta verdim :)))
Soran+1 yılhahhaahha çok zevklidir eminim çok eğlenmişsindir 😂😂😂👍🏼
- +1 yıl
Cokk Allah sanada nasip etsin. dkdk
Soran+1 yılhahhaha amin dicem de soruyu ne yazıkki benim tecrübelerimden edinerek sormadım ama beni güzel olduğum için seven bir sevgilim var ve ilerde yaşlanırsam veya çirkinleşirsem yine severmi bilemiyorum ama büyük ihtimal sevmez, oyüzden ayrılıcam
- +1 yıl
Sacmalik bencede guzellik odunctur mazallah yani bosver canim😘
Soran+1 yılçok haklısın canım 😘
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
14Cevap
+1 yılGüzellik geçici karakter kalıcıdır. İstediği kadar güzel olsun. Anlaşamadıktan sonra... Ve şöyle de birşey var. Birini gerçekten seversen gözünde dünyanın en güzeli o oluveriyor. Kimseyi görmüyor göz.
22 Yorumla
Soran+1 yılevet haklısın son söylediğine katılıyorum, dünyanın en güzeli o oluyor ama neden hep erkekler dış görünüş önemli değil deyip hep güzel sevgili bulma peşinde?
- +1 yıl
Erkekler diye genellemek yanlış. Şöyle ki kadınları da biz böyle düşünüyor diye biliriz ancak bu bir tabu. Tabuları yıkmak gerek. Ben bir insanla tanışırken tabii ki en güzeli olsun demiyorum ama bana yakışan olsun diye tanışmak için başlıyorum. İlla en güzeli olacak diye birşey yok. Tanışdıkça seversin aşık olursun. Güzellik 5 sene sürer kalp güzelliği ömür boyu. Hatta bir laf var. Yüzü güzele 40 yılda doyarsın da gönlü güzele 40 yılda olsa doyamazsın.
Her daim aşık olunan kadın güzeldir önemli olan dış değil nasıl. Sevdirdigi nasıl hissettirdiği onemli
118 Yorumla
Soran+1 yılönemli olan dış değil diyorsunuz ama neden dışı güzel içi kötü olanlara gidiyorsunuz ozaman? bana göre bu söylenilen hep lafta kalıyo icraat tamamen farklı
- +1 yıl
Hayatımı etkileyen 4 kadın oldu 1. Çirkindi ben sevemedim 2. Efsane güzeldi ve 3 ayda bitti 3. De güzeldi bitti. 4. Kadın 4 senem gitti güzel miydi Hayır normaldi al benisi yoktu alninda kocaman yara izi vardı belliydi ama o yara izini seviyordum mesela. Kendi adıma konusursam yanında huzur bulamadığım biri efsane güzel olsun bakmam. Önemli olan huzur benim için.
Soran+1 yılkeşke her erkek senin gibi olsa ya :( benim sevgilimde dış görünüşe çok önem veriyo ne yazıkki. bana şöyle güzelsim böyle güzelsim çok beğeniyorum seni vs diyo, buna sevinmem lazım ama sevinemiyorum çünkü aklımda hep bir soru: acaba çirkin olsaydım beni ozamanda severmiydi? hayır hiç sanmıyorum. 😟
Soran+1 yıldoğru adam değil bencede, ayrılsam mı bilemiyorum. ömrümün sonuna kadar çirkinleşcem aldatılcam terkedilcem korkusuyla yaşayabilirmiyim bilemiyorum
Soran+1 yılbeni değiştirmeye çalışmıyo, ne kıyafet ne de saç makyaj. nasıl istersem öyle takılıyorum. ama bana istediğin gibi giyinebilirsin benim yanımda ama ben yokken dikkat et diyo. mesela çok muhafazakar bir şehirde okuyo kendisi, orda kesinlikle istediğim gibi giymemi istemez ama İstanbul'da falan karışmaz
Soran+1 yılçok yüzeysel bir cvp vermişsin, aon yazdığım şeylerden yola çıkarsak beni gerçekten seviyormudur sence? yani beni değiştirmeye çalışmıyo pek? iyi mi kötü bişeymi
Soran+1 yılumarım dediğin gibi seviyordur 😅
Soran+1 yılben ondan bugün ayrıldım, ve hiçde pişman değilim çünkü gerçekten saçma sapan hareketleri vardı tutarsızdı. böylesi daha iyi oldu en azından beni oyalayacak biri yok şu an
Soran+1 yılpişman olucağımı sanmıyorum çünkü zaten çok saçma bir birliktelikti
Soran+1 yılpişan olmicama adım gibi eminim 😂
+1 yılKarakterinde bişey fark edip ayrilmişim demek ki gerisi önemli değil
47 Yorumla
Soran+1 yılaslında çok uyumlusunuz ama haksızlığa gelemeyen asabi bir tip diyelim. ama özünde çok iyi biri çok sevecen şevkatli dürüst ve namuslu biri. ozamanda mı pişman olmazsın?
- +1 yıl
Anlattigin gibi birinden ayrilacagimi sanmıyorum çok çok büyük bişey olmadığı sürece :)
Soran+1 yılama oldu diyelim, hatta çoook komik ve saçma bir nedenden ayrıldınız. hani olay anı çok ciddi bişey gibi gelir insana ama olayın üzerinden aylar hatta yıllar geçtiğinde yaa biz bu yüzdenmi küsmüşüz ne kadar aptalmışız dediğin türden bir ayrılık ise? 😂
- +1 yıl
Üzülürüm tabi
- +1 yıl
Olay nedir merak ettim valla 😂
Soran+1 yılhahahhaahhaaha merakını gidermeyi inanki çok isterdim ama sorduğum sorunun benimle bir ilgisi yok tamamen kafamdan uydurdum fahriye evceni çok severim o da benzer bişey yaşadı oyüzden sordum. ama kendi sevgilimi söyleyebilirim, aşırı derecede dış görünüşe önem veriyo. her fırsatta çok güzelsim çok hoşsun çok beğeniyorum vs diyo ve bunu duymak bana iyi gelmiyo beni resmen dış görüntüm için seviyo. ilerde çirkinleşsem veya yaşlansam hemen aldatılırım kesin
- +1 yıl
Yeni okudum yorumu haklısın 😂
+1 yılNeden duyayim beni mutlu ediyorsa iaterse cirkin olsun 😁😉😊
16 Yorumla
Soran+1 yılsanırım bu başka bir konuya geçiş oldu 😂
- +1 yıl
Yok. gecis olmadi amac bir nevi oncekine bak sen guzelsinde ne oluyor mesajı vermek 😁😂😁😂
Soran+1 yılhahaha ilginç bir bakış açısı 👏🏽😊🤔
- +1 yıl
Gorunen degil gorunmeyenle ilgilenmelisin o yuzden kaybediyorsun ve kaybediyoruz
Soran+1 yılhaklısın :( bende şu an ilişkimi sorguluyorum acaba ayrılsam mı bilemedim şimdi benim sevgilimde dış görünüşe herşeyden çok önem veriyo
- +1 yıl
Anlatmak istersen dinlerim
Gizli Üye(30-35)+1 yılpişman olurum ama neden ayrıldığımıza da bağlı tabi. geri dönüşü olamayn bir sebepse pişman olmam. herşey güzellik demek değil
112 Yorumla
Soran+1 yılgeri dönüşü olmayan birşey değil, hatta komik çok saçma bir neden desem? hani olay anında çok ciddi bişey gibi görünürde aylar sonra düşündüğünde yaa ne saçma bişey için küsmüşüz dediğin türden bişeyse?
Cevap sahibi+1 yılO zaman kafamı taşlara taşlara vururum.
Soran+1 yılhahaha yaşadınmı böyle bişey hiç? eğer olduysa geç olmadan şansını dene derim. benim bu konuyla bir alakam yok aslında öylesine sordum ama benim sevgilimde dış görünüşe aşırı derecese önem veriyo. çok güzelsin şöylesin böylesin diyo sevinemiyorum söylediklerine. hep beni güzel olmasamda böyle severmiydi diye düşünürken buluyorum kendimi. sevmezdi eminim:(
Cevap sahibi+1 yılevet malesef yaşadım. ama artık çok geç. aradan yıllar geçmesine rağmen onun fiziğini unutamıyorum. şimdiki de fena değil ama o başkaydı.
Soran+1 yılhahaha ya her zaman merak etmişimdir, fiziğe neden bu kadar önem veriyorsunuz, çok sarkık buruşuk kilolu olmadığı sürece bir önemi olmaması gerek aslında. benim sevgilimde kafayı bozmuş çok fitsin vucüdun çok iyi falan diyo (vucudumu görmedi yanlış anlaşılma olmasın kıyafetlerle görerek söylüyor), onu söylediğinde kendimi sanki bir eşya gibi hissediyorum, iğrenç bişy. seven erkek de böyle yorumlar yaparmı? yoksa ciddi düşünmüyormudur?
Cevap sahibi+1 yılseven erkek de böyle yorumlar yapar tabiki. eşya gibi düşünmüyorum ben açıkçası. seni gerçekten sevip sevmediğini vücuduna olan ilgisinden değil diğer tavır ve davranışlarından anlamalısın. ben de canlı olarak vücudunu görmedim ama bana mini etekli fotolar atıyodu. resmen kusursuzdu diyebilirm. hala aklımdan gitmiyor
Soran+1 yılmadem aklından gitmiyo zamanında neden ayrıldın ki ondan? ya ben aslında bu devir için çok masumum. ben hep masalsı bir aşk hayal ettim, işte beni ben olduğun için seven, sevdiği için öpmeye vs kıyamayan biri olsun diye hayal ettim. ama sevgilime kalsa her haltı yapıcak, böyle sevgi mi olur diye düşünüyorum hep.
Cevap sahibi+1 yılAçıkçası biraz kendime denk bulmadım. lise mezunuydu. ailesinden okuyan hiç yoktu. bişeyler uydurup ayrıldım istemeden de olsa. malesef masalsı aşk diye bişey yok. cinsellik diye bir gerçek var.
Cevap sahibi+1 yılcinsellikten de önemlisi denk olma var. denk olmadığını düşündüğüm için cinselliği ve fiziği bile eledim yani
Soran+1 yıllise mezunu olup olmaması neden bu kadar önemliydi ki senin için? herşey okumak değil ki? mesela tvde izlediğin sanatcıların şarkıcıların vs çoğu okumamış, yani en azından üni mezunu değiller ama hiç kimse de onlara sen uni okumadın demiyo. sen kendini iyi sattığın sürece eğitimin çokta önemi yok bence. ayrıca üni okuyan çoğu kadında diplomayı boşa alıyo iş falan yapmıyorlar genelde tutturmuşlar youtuber blogger olmak diye, öğretmenliği avukatlığı vs bırakıp youtuber olan insanlar var
Soran+1 yılyok artık aaa cinsellikten bile önemliyse sen eğitime ve mesleğe çok önem veriyorsun 🤔 bu arada sen ne iş yapıyorsun gerçekten çok merak ettim 😅
Cevap sahibi+1 yılne iş yaptığımı söylemicem üzgünüm. işe önem vermiyorum kesinlikle ama eğitime ve insanın kafasının çalışıp çalışmamasına önem veriyorum. Her insan bence üniversite okumalı ve iyi bir eğitimden geçmeli. Youtuber değil isterse pazarcı veya çiftçi olsun ama her insan iyi bir eğitim alsın görüşündeyim. Cahilliğe, seviyesizliğe tahammül edemiyorum.
+1 yılKörkütük aşık olurum eski sevgilimden daha çok değer veririm
12 Yorumla
Soran+1 yılhelal be 😃
- +1 yıl
Teşekkürler 😂
Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Hayır olmaz. beni sevene değer veririm çünkü ben
129 Yorumla
Soran+1 yılen güzeli bu bence. şahsen ben beni güzelliğimden dolayı seven biriyle beraber olmak istemem çünkü yaşlandığımda veya çirkinleştiğimde beni hemen bırakabilir. şuanki sevgilimden emin değilim bu konuda. hep varsa yoksa güzellikten konuşuyo beni beğendiğini güzel bulduğunu her fırsatta dile getirir, bundan mutlu olmam lazım ama hiç olamıyorum
Soran+1 yıliyi anlaşıyoruz da bana yinede beni ben olduğum için sevdiği hissini veremiyo. sanırım bizimde ayrılmamız gerekecek ben bu stresle devam edemem
Soran+1 yılevet ama benim sevgili. aşırı derecede dış görünüşe önem veriyo. benide çok beğeniyo güzel buluyo ve b gün yaşlandığımda veya çirkinleştiğimde (belli mi olur hayatta herşey gelebilir başımıza belki kaza yaparım yüzüm yaralanır veya koluma bacağıma bişy olur) ozaman yanımda olucağını sanmıyorum. beni ben olduğum için seven biri olmalı
Soran+1 yılhayır bırakırım demedi tabiki ama şöyle söyliyim. biz yıllar önce arkadaştık. bu bana aşıktı bir kaç defa açıldı nazik bir dille kabul edemeyeceğimi söyledim arkadaş gibi görüyordum. neyse uğraştı falan baktı olmuyo ben kabul etmiyorum artık arkadaş olarak devam ettik o gönül işleri konusunu kapattık. bir gün ben ameliyat oldum, hastanede falan hep yanımdaydı hatta bana çorba bile içirdi 😂 neyse iyileştim çıktım bu arada bunun da peşinde bir kız vardı hatta ona ve bir başka arkadaşına söz vermiş ama benim yanıma geldiği için onları ekmiş falan. bir kaç hafta sonra beni aradı işte bir kız var benden hoşlanıyo bende ona karşı boş değilim falan dedi gülüyo çok keyifli, eğer seni facede eklerse ya da sana yazarsa kabul etme olurmu dedi. tamam dedim. aradan bir kaç gün geçti beni çocuk heryerden engelledi hiç bir açıklama yapmadan. kızla sevgili olmuşlar. 2 sene beraberlerdi. ayrılmışlar sonra. bu arada bende bir başkasıyla beraberdim, bizde ayrıldık sonra tesadüfen denk geldik o şekilde tekrar benden şans istedi yani beni bir defa arkadaşcada olsa sattı ama ne malum ilerde tekrae aynı şeyi yapmayacağı?
- +1 yıl
Bilemedim ki şimdi.. ilk başta niye şans vermedin?
Hadi vermedin tamam da 2nizde başkalarıyla bişeyler yaşadıktan sonra niye başladınz o ilişkiye içiniz nasıl rahat ediyor?
Hadi onu da geçtim madem bu kadar güveniyorsunuz birbrinize şimdi niye böyle düşünüyorsun sen? hep bir paradoks içinde gibi geldi ilişkiniz... Bence sen ne düşündüğüne ne istediğine kesin bir karar ver ona göre ayrıl ya da devam et.. Bir gün gider mi korkusuyla zaten kimseyle sevgili olunmaz güven gerekli, güven veremiyorsa o iş olmaz ama onun da fikrini al olmadı.. Güvenmen için gereken şeyleri söyle o da yapsın yapamıyorsa bitirirsin.
Soran+1 yılikimizde başkalarıyla bişeyler yaşadıktan sonra bir araya geldik çünkü yine benden şans istedi defalarca ve bana 2 sene önce de beni reddettin beni zorla bir başkasına gönderdin, senin yüzünden oldu bunlar kabul etseydin o kızla beraber olmicaktım bir tek sen olcaktın hayatımda dedi. eğer yine kabul etmezsen ben yine bir başkasına gidicem ve yine bir çok hata yapıcam lütfen artık bir şans ver. insan ömründe sadece bir kişiyi gerçekten sever, bende bir tek seni sevdim ne olursa olsun ilerde bir başkasıyla da beraber olsam yine aklımda sen olcaksın hep dedi. bu arada o kızla bir çok şey yaşamışlar ben öyle biri değilim asla istemem evlilik öncesi öyle bişey. o kızda o kadar alışmış ki bana bile hep ima ediyo 🙈 ona diyorum ya madem beni bu kadar çok seviyorsun ozaman neden hep o konuyu açıyorsun diyorum, o da ben kendimi tutamıyorum sevdiğim aşık olduğum kızla böyle bişey istemem normal değilmi diyo. aşk işi bu o an herşey olucağına varıyo karşı koyamıyorsun ki istesende diyo. yani beni seviyormu sevmiyormu hiç anlayamıyorum. mesela bundan önceki sevgilim bana bu konuda hiç baskı yapmadı şimdi doğruya doğru, onu bazen kıyaslıyorum ve içim acıyo, bazı konularda o gerçekten çok iyi çok anlayışlıydı hiç baskı yapmazdı
- +1 yıl
Bence bu çocuk daha çok seviyor seni sen boşuna evham yapıyorsun. Başkasıyla olsam bile aklımda sen olucaksın demiş daha ne istiyorsun? Sevgisini içinde saklayamıyor demek ki içi dışı bir, asıl niyetini belli etmeyenden korkucaksın.
Bence devam et ama güvenmiyorsan ona bu konuyu aç ve güvenmeni sağlayacak cümleler kurmasını sağla. Veya da bir engeliniz yoksa (borç askerlik vs..) ne zaman evlenicez de oyalıyo musun beni de falan filan..
Soran+1 yılişin daha çok garip tarafı o da benim bir başkasıyla sevgili oldığumu biliyo bile bile istedi ama bende durum farklı ben eski sevgilimle utanılcak ayıplanıcak bişey yapmadım, bugün eski sevgilimle çocuk konuşmak istese eminim eski sevgilim hakkımda kötü bişey söylemez. ama o kızla yatmış falan hemde sürekli yaparlarmış, haklısın zaten benimde midem kaldırmadı iğrendim ondan çünkü bu yönünü hiç bilmiyordum daha doğrusu bu kadar cinselliğe düşkün olduğunu. ama bir şekilde kabullendim çünkü her tanıştığım veya tanışıcağım erkeğin böyle bir geçmişi var zaten
Soran+1 yılben bazen düşünüyorum beni söylediğin gibi gerçekten çok sevseydi ozamam pat diye benimle bir günde tüm bağlarını koparım bir başkasıyla sevgili olabilirmiydi? ben şahsen yapamazdım arkadaş olmak bile bana yeterdi sevgilisi olmadığı sürece
- +1 yıl
e arkadaş olarak görüyorum deyip öyle devam ettiyseniz sıkılmış olması normaldir, karşısına çıkan fırsatı değerlendirmek istemiş ama yanılmış sanırm. Gerçi evlenme niyeti olduğu için mi sevişmişler yoksa evlenmeyeceklerini bile bile mi yapmışlar orasını bilemem ama neyse...
Haklısın belki %90ının var ama senin kulağına nasıl geliyor ki bu? insan bari saklar ar eder. Sürekli yaparlarmış diyorsun o mu söyledi bunu sana? D:
Soran+1 yılevet sürekli yaptıklarını o söyledi hatta bazen biz şehir dışına çıktığımız geceleri en az 7 kere yapardık dedi. ne kadar doğru bilemem ama bu aslında kızla hiçbi zaman yatmak istememiş, ama bu bir gün şehir dışına çıktık birlikte aynı odada kaldık dedi, ben uyudum sonra sabah baktım ki kızla çırıl çıplağız yatmışız dedi. ben gerçi hiçbişy hatırlamıyorum yapıp yapmadığımıda bilmiyorum ama ondan sonda hep tehdit etti beni evleniceksin benimle demiş kız. ama madem bir defa yedin o halti neden devam ettin sürekli, alışkanlık haline getirmiş. bendende böyle şeyler istedi ben karşı çıktım. bu arada bugün söyledim istemediğimi çünkü benim ilişki anlayışım bu değil, çok ilgisiz ha var ha yok, bütün gün mesaj yazmasam yazacağı yok yazdığında da bir kısa yazıo sonra saatlerce ulaşamıosn, ben bunları söylediğim için bahane etmişim ayrılmak istiyormuşumda oyüzden bir kılıf aramışım falan salak kendi ilgisizliğini görmüyor etmiyor tüm hatalı benim halbuki benm hiç bir sucum yok
Soran+1 yılkısacası ayrıldık ve umrumda değil ne hali varsa görsün bis sapık 😅
Soran+1 yılpis* 😂
- +1 yıl
D: oooo bak işte can alıcı noktayı anlattın sonunda. Eski sevgilisiyle ilişkisini bide sana mı anlatıyor ya? bu nası bi' yüzsüzlük kepazelik :F ve sen vermiyorsun diye trip atıyor ha? kızım en başından desene şunu vereyim en net cevabı 😠 hemen ayrıl ondan birdaha arkadaş dahi kalma hiçbir şekilde görüşme böyle bi' mallık yok yavvv
Soran+1 yılayrıldım zaten merak etme bence de çok aşağalık bişey yaptığı ama bana öyle konuşuyor ki sanki bunlar dünyanın ennnnn normal en doğal şeyleri gibi acaba benmiyim anormal diye düşündüm ve tahammül ettim ama anormal oymuş demekki senin anlattığına göre. teşekkür ederim yorumun için
Soran+1 yılböyle bir karar vermemde seninde payın büyük, çok teşekkür ederim en isabetli karar oldu içime hiç sinmiyordu sanırım destek gerekiyordu bana gerçekleştirebilmem için 😊
Soran+1 yılhayır ya sen ayrıl de dedin demedim ki, dün akşam konuştuk ya, ben soruyu ilk sorduğum zamanlarda, ondan bahsediyorum. sen ayrıl demedin ama konuştuklarımızdan dolayı kafamdaki parcalar oturdu ve devam etmenin bir anlamı kalmadığını düşünerek ayrıldım. sadece konuşmamızda bunun hızlanmasında etkiliydi yoksa sen ayrıl dedin diye niye ayrılıyım 😂
Soran+1 yılhahahahhahaha doğru diyorsun kafaya koyduğum için herkesin yorumu ağır bastı gşsşfş
Soran+1 yıl😂😂😂 olur yazarım
Pişman olacağım şeyler yapmam
11 Yorumla
Soran+1 yılaferin sana 😀👍🏼
- Aşk İlişkileri konusunda 626 cevap paylaştı.
+1 yılPişman olurum tabii ki de.
11 Yorumla
Soran+1 yılsen özcan deniz kategorisindenmişsin haha bir sürü insan yorum yapmış sadece sen pişman olurum demişsin, dürüstlüğünden dolayı tebrik ediyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılHiç bir zaman çıtayı indirmem
23 Yorumla
Soran+1 yılhahahahaaha ya mecburiyetten indirmek zorunda kalırsan?
- +1 yıl
Öyle bir zorundalık olmaz
Soran+1 yılwuhuu çok iddiali
Neden ayrildiniz ki
11 Yorumla
Soran+1 yılherkes neden benim olduğumu düşünüyorki? 😂 bu sadece bir soru merakımdan sordum, fahriye evceni çok beğeniyorum, onun başına bu olay geldi oyüzden sorayım dedim yoksa benim çok şükür mutlu bir beraberliğim var 😀😇
hayir olmaz.
11 Yorumla
Soran+1 yılolma da zaten, önüne bak mutlu ol herkese inat
Aşk İlişkileri konusunda 589 cevap paylaştı. Kişiliğine bağlı bir durum.
02 Yorumla
Soran+1 yılkızın kişiliği çok sağlam, dürüst namuslu çok iyi niyetli ama sadece haksızlığa uğradığında sinirlenen bir tip olsaydı o zamanda mı pişman olmazdın?
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Olmaz benim
14 Yorumla
Soran+1 yılözcan deniz gibi asla olmam diyorsun yani? haha
Soran+1 yılhelal beee! bişey bittiyse aklındada kalbindede biticek o kadarrrre 😂👍🏼
+1 yılOlmaz mutlu olması önemli
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sorum erkeklere: eski sevgiliniz çok güzelse, ondan sonraki sevgiliniz çirkinse içinizde bir pişmanlık olurmu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar