Sorum erkeklere: eski sevgiliniz çok güzelse, ondan sonraki sevgiliniz çirkinse içinizde bir pişmanlık olurmu?

yukarda belirtmiş olduğum gibi: eski sevgiliniz çok güzel bie kiz diyelim, standartların üstünde, fena bir aura sı var, girdiği her ortamda dikkatleri üzerine çekiyo. anlaşamadığınız için ayrılıyorsunuz, ayrılık kararı ortak alınan bir karar. sonra siz hiç kimseyi bulamıyorsunuz, çirkin bir kız tavlamak bile zor geliyo (tipsizsiniz diyelim 😂) sonunda sıradan güzel olmayan bir kızla çıkıyorsunuz. diğeride güzelliğine güzellik katmış bu arada. neler hissedersiniz? pişman mı olursunuz? eskiyi hatırladığınızd içinizde bir sızlama olurmu? yoksa mutlu mu olursunuz? fahriye evcen özcan deniz olayı gibi düşünün hahaha
Sorum erkeklere: eski sevgiliniz çok güzelse, ondan sonraki sevgiliniz çirkinse içinizde bir pişmanlık olurmu?
Cevapla