Sevgilinizi veya eşinizi telefon rehberinize ne diye kayıt edersiniz?

- Çok mantıklıymış ama bu. 😂 #beyazorkidem😘


Hehehe süper görsellik. Sürekli değişir diye düşünüyorum. Aşkım aşkım aşkım aşkoom canım cancağızım canımın içi cantanem gülüm bitanem bitanesi hatunum kadınım hayatım hayatımın anlamı huzurum mutluluğum sevincim her şey. 😅
Evliler eşim falanca diye yazmalı.. Çünkü olmayacak bir durumda yakınlarına haber verilmesi gerektiğinde telefonla arayacaklar onu bilsin..
Sevgili ise canımın içi, meleğim, kalbimin sahibi diye kayıt edilebilir.
Ben onda GÖNLÜMÜN MÜHRÜ o bende İÇİM DIŞIM yani bir zamanlar öyleydi..
Ben ♡♡My eternity♡♡ (SONSUZLUĞUM) diye kaydetmişim 😊😌
Cevap
50Cevap
Sinirliyken adıyla normalde bitanem.
İsmiyle, askitoskom gibi dengesizlikler yapacak degiliz.
Güneşim koyardım çünkü o olmasaydı benim hayatım soğuk ve karanlık olurdu
Sevgiliyken adıyla, eşim olursa karım diye kaydederim 😂
Şu an rehberde kayıtlı bir şey yok... Ama olduğunda da Hatun olarak kaydediyorum..
Benim telefonumda eşimmmm diye kayıtlı onun telefonunda da kocam die kayıtlı
birlikteyken huzur diye kayıtlıydı ayrılınca Yalak diye kaydetmiştim :D
Aşkım , canım , hayatım çok klişe kelimeler . Yandex olsun.
Civcivim yazardım heralde. Ama Google çok mantıklıymış. 😂
Herif😂😂şaka tabiki
sabit bir sey yok, ruh halime gore :D
❤Huzurumm❤ die kaytlı kndisi😊
“Ben” diye kaydedeceğim
Olursa adı ile kaydederim.
Ad Soyad Adres sndnmccm
telefonumda öyle biri yok.
Aşk
Sultanım
En Sevdiğim
gibi şeyler :)
Ruh halime göre değişir 😅
Eşimi eşim diye kaydederim.
İsmiyle
İsmi ile
İsmi ile yoksa babam anlar jdkrkgjfn
Sonuna ek koyarak. Örn. Kaanım
Beyler Yandex yazmayın ne de olsa o Rus 😂
bitanem aşkım canım hayatımım anlamı
İsmi ile tabiki de başka bir şeye gerek yok.
1tanem diye ederdim sanırım😊
Bende aşkımmm diye kayıtlı eşimde ise kocacığım
Sadece ismi ile ayşeyse ayşe fatmaysa fatma
İlkten eşim olsun gerisi kolay.
Mesela ismi Ayşe ise; AYŞEM.
HEROIN 💋 🖤
diye kayıtlı eski sevgilim.
Sonuna iyelik eki eklemek yeterli benim için
porsuğum :D diğeride ördeğim :)
Adıyla soy adıyla bu kadar
Hayatım 😊
İsim soyisim
Sevgilim :)
Aşkım, aşkitom vb...
Bu mükemmelmiş
Adıyla kaydederim 😉
ismi ile kayıtli.
1 numara 2 numara İsmail abi tüpçü Hüseyin 😂😂😂
Dılé
İsmiyle kaydederdim
İsmiyle kaydederim
ismiyle aynı isim varsa soyisim de beraberin de
O benim ömrüm diye kaydederdim
Hacıbekir
Herbirşeyim ❣️
Harun
Bendeki youtube sadece izliyom
Ömrüm
Daha olmadı
Ad soyad ile
Komutanım 😂😂😂
İsmiyle
isim geriye kalan herkes isimsoyad'dir.
ismini yazardım bence
Askim veya hayatim diye kaydederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar