Anladık sevgiliniz yok da olsaydı diyelim :D direkt ismiyle mi kaydederdiniz yoksa var mı güzel lakaplarınız vs... Yoksa hemcinsinizin ismiyle mi kaydediyorsunuz :D Merve isminin altında Ahmetler, Hakanlar mı yatıyor? :D
Sevgilinizi telefon rehberinize ne diye kayıt edersiniz?
İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
Bak şimdi aklıma neler getirdin böyle sorular beni fazlasıyla etkiliyor Çünkü travmatik bir arkadaşlığım oldu yıllar önce bence unutmuştum ama böyle sorulara görünce aklıma geliyor soruya gelirsek o zamanlar tombik diye kayıtlıydı.
Yok'ki kaydedelim kızlar biraz soğuk yaklaşıyor para desen var yakışıklık desen var boy desen var romatizm desen var hayla anlamdım niye soğuk yanaşıyolar