Bak ben bir Başak burcu erkeğiyim aranız da ne oldu bittti bilmem ama bir Başak sana ilgisiz davranıyorsa özlemiş. seninle kavga ediyorsa çok seviyordur buna emin ol sen aramalısın onu bunuda unutma hiç gurur yapma çünkü sen arayınca o koşarak gelecek çünkü biz Başak burcu erkekleri salağız hemen koşar geliriz ciddiyim bu konuda
Ayrıldım sonra 2 gün durmadan aradi açmadım sonunda açtım başkasıyla konustugumu sandı kimdi o dedi sana ne dedim başladı küfür hakaret etmeye hata olmuslerime sovdu dayanamadim bende olmusune onun kufur ettim sonra özür diledi arkdaş kalalim dedi istemedim bari hergün arayim 2 dk sesini duyayim dedi kabul etmedim ve engeledim 1 hafta sonra engeli kaldirdim ama oda beni engelemis 20 gündür aramiyor
O seni unutmak için öyle yapmış çünkü aklından çıkaramıyor bende öyle yaptım hep hemde hep sonra kaldırırdım dayanamazdı m o da dayanamayacak şu dünya daki en şanssız erkekler biziz mal gibi duygusalız dünyayı yerinden oynatacak gibi dururuz ama bişey üzülsek geçer bir kenara ağlarız unutamayız çünkü takıntılıyız. Ona bir şekilde ulaş hiç çekin me v duygularını dile getir
Asla bana çok kötü sözler söyledi olmuş babama sövdu hakaret eti bana seni sevmiyorum kulanmak istedim dedi belki sinirle söyledi ama asla adim atmam o atsın 20 gündür aramıyor sanıyorum aramazsa?
Seni anlıyorum fazla ileri gitmiş. sanırım bunu aldatıldığını düşündüğünden yapmış olmalı ama sana samimi söylüyorum canı acıtmak istemiş ve seni seviyordur buna bak Asım kadar Eminim
Bak biz Başak erkekleri sinirlenince gözümüze perdeler iner anlayamazsınız o an herşey çolak bizden uçarız. ama sonra pişman oluruz bişeyde diyemeyiz özrü de Zor ben dilerdim bazen ama zor yani en azında konular bende böyle
Astroloji & Burçlar konusunda 2,5b cevap paylaştı.
Bu iş burçla falan olmaz, en çok seven aran, en çok seven merak eder. Ben bir başak erkeği olarak inatcıyım evet o da öyledir belki ama gerçekten seviyorsa dayanamazdı. Dayandıgına göre düşündüğünden daha az değerleisindir unutma.
Valla benim hayatımdan iki başak geçti biri yüzsüzün tekiydi peşimi bırakmıyordu diğeri gururdan ölür o derece. Burcuna göre dönüp dönmeyeceğine karar verilmez kişiliğine bakar o iş ve ayrılık sebebine.
Ben kendim olarak yorum yapayım, aramam çünkü biz başaklar da görünmez yani içten içe olan bir inatlık süreci vardır ve çok güçlüdür. Hele ki bide üzülmüş ve kırılmışsa bir başak vay haline intikam bile alabilir.
Bu kişilik ve karakterden de oluşan birşey aslında hani sadece burç üstüne söylemiyim. Şimdi benim de bir sevdiğim vardı 8 ay etti ayrılalı son telefon konuşmasın da bana belki birgün ararsan ben numaramı değişmemiş olacam dedi burada bir zarf attı bana ama neredeyse 8 ay bitecek ben hala aramadım kendisi aradı bir kaç kez açmadım çünkü ayrılmak isteyen oydu. Burada ben gurur yapmış oldum kendimce haklıydım belki başkalarına göre olmayabilirim. Yani kısacası arayabilir de aramayabilir de.
Ayrıldım sonra 2 gün durmadan aradi açmadım sonunda açtım başkasıyla konustugumu sandı kimdi o dedi sana ne dedim başladı küfür hakaret etmeye bende ona ettim ve engeledim 1 hafta sonra engeli kaldirdim ama oda beni engelemis
En İyi Cevaplar