Ben arnavut kizi yim ve uyelerden biri bana biz türk erkekleri arnavut kizlarini hiç sevmiyoruz dedi acaba dogru mu bu? Bu resmideki ben☺☺


Çok üst düzey çirkin olmadığı sürece sorun yok , her insanda bir kusur vardır. Ama kızların temeli aynı , bence karakteri ve kafa yapısı daha önemli
valla benim ilk eşim arnavut göçmeni idi.
iyidir göçmenler trakyalılar, arnavutlar, yugoslavlar.
Evet arkadaşlar, kız doğru söylüyor. Resimdeki kişi bu kız. Ben de sağ alt köşedeki tripli bakış atan emojiyim.
Onlar her kızdan hoşlanıyor Arnavut türk önemli değil. 😂
Cevap
37Cevap
arnavut kızları tatlı olur
#emre00
Burdakilerine bakma. Nefes alsın yeter diyenler var. Ben insanı severim. Arnavutlara karşı tarihi olaylardan dolayı kötü şeyler düşünmüyorum
Erkekler, cinsiyeti dişi olan her şeyi sever.
Sana onu diyen kesin erkek mi? :D :D :D
Güzelleri güzel, fakat arnavutların nam saldıüı şey inatlarıdır.
hoşlanıyoruzda, almanyadakileri için falan çok öyle böyle diyorlar
Biraz az program ve efekt kullan yüzün gözükmüyor kardeş:(
Bu kızda shop mu var
@PoncikBirMaco shop mu dedim
Senin dediğin shop oluyor işte 😂😂
Bugün arnavut ciğeri yedim, arnavut ciğeri sevdiğime göre arnavut kızı da sevebilirim
Sen şu tatlılıkla arnavutu bırak arnold şıvaytzaneger olsan bile tutamazlar beni :)
Ya nefes alsın yeterci tayfana bu soru sorulur mu :) çingen kızını bile övgüye boğar bunlar
ben kendimden biliyorum arnavutlar inatçıdır ama iyi huyludurlar
😂😂😂😂yalan soylemis porselen gibi arnavutlar bayrampasada cok var🤩
sjghfd güzel ve beyinsizz
Normal insan onlarda sonuçta
Kendini beğenmiş insanları sevmediğimiz kesin
Ne saçma sapan bir genelleme.
Biz Arnavut ciğeri severiz 😋
Ayrım yapana bas engeli
genelde Türkler pek ayrım yapmazlar :))))
Arnavut ciğeri bayılırım.
Maşallah yaaa. Allah sahibine bağışlasın
Kimseye yazıldığım yok abicim. Ks burası yorum yapıyorum sonuçta. İstemeyen söyler
belli bir ayrım yapmam
Kac tane arnavut kızı görmüş
normal insan işte alnında arnavut mu yazıyor
Buraya bakma sen ajsjdj güzelsin 😂
Her soylenene inanmamak lazim arnavut kizi
Efekti ve makyajı sil de çek resmi
reklam kokan hareketler bunlar mike...
saç tarzın berbat ama senin gibilerse güzel :D
Bilmem hiç tanışmadığım için
Nefes alan çoğu şeyden hoşlanıyorlar..
saçma bence bildiğin taşsın daha ne olsun
Kişel olmasilazim genel de öylebi kani yok
Ben hoşlandım valla 😛
Doğru demişler Bizim Kızlarımız varken 😏
Kendısı ermenı acaba sorsaydın
Yalarım yeter ki kız olsun
Evet neden hoşlanmasın güzel kızlar
Kıskanmışlardır. 😂
Yengem arnavut ama bilemedim ajajsh :D
Guzelsinn
Yoo askım kim dedi onu
Efekte gel ellam 😂
Halt etmiş
Seksiymişin
Sūoer. 😍👍
Tabi tatlım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar