Nefes alan her canlıya yürürken kullanılan emojiden bahsediyorum.
Çapkınlık emojisi

😉
😘
😍
Diğer (belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Genelde emoji yerine cümlelerin içindeki derin anlamları kullanırım. :)
Şu eliyle gözlerini kapatan maymuncuk var ya, heh işte o. :D
o amin demek bu arada...
@womenpandora senin dediğin şu 🙏
benim dediğim şu 🙈
😂
🙈 hayır ben bunun amin olduğunu düşünüyorum 💁♀️
@womenpandora yook değil ya bu meşhur şeyin emojisi görmedim 🙈 duymadım 🙉 bilmiyorum🙊..
Kime göre neye göre?
Bana göre amin 🙈
Hatta amin ecmain 🙈💁♀️
@womenpandora tamam o zaman.... amin olsun 😂
Anlaştığımıza sevindim çok şükür 🙈😂
at anacım at.. bol bol amin'e ihtiyacım var.. ama emoji istemem, gif istiyorum..
Oo bu konuda master yaptım ben 🙈
iyi bee sen nassın nasıl gidiyor
Sorma ya rezil olduk hepten :( geçmişler olsun canem
👇👇👇
Cevap
160Cevap
😘😍😉😚😗😙🤤 bunlar olabilir fksjd
😊😊😊bence bu gadası
Ben emoji yerine harfleri ve noktalama işaretlerini falan kullanıyorum daha hoş daha samimi geliyor bana nedense :D ama burası işte otomatik dönüştürüyo... Ben ne kadar iki nokta parantez veya iki nokda büyük d koysam da emojiye çevirecek pfff :/
İfade emojileri dışındaki tüm emojileri seviyorum agdhsbfjd
😘 bu. çünkü ilk yürüdüklerini hadi öptüm görüşürüz diyerek yaparlar kalpli öptüm artık benimsin oluyor 😅
😊 ☺️ 🙂
Bu üçü normal kullanılmasının dışında eğer her yazı da kullanılıyorsa, yürüyorum sana anlasana demektir.
Tabi emojiden çok yazılan şeylerin anlamı önemlidir.

Kesinliklr öpücük emojisi
Açık ara göz kırpma. Ulan hayatımda böyle itici bir emoji görmedim şunun tipe bak 😉. Anasına atladığımın çok bilmiş havalı egolu sıfatına sağlı sollu vurduğumun tipsizi seni.
Bunu😬😬
Görüşlere o kadar çok güldüm ki 😂😄😂
Bu emoji olabilir diye düşünüyorum, hiç sevmem ama bu emojiyi "😉" 😂
Benim yöntemler başarısız hep 😅 emoji falan hikaye. İş karşı tarafın azıcık ta olsa seni beğeniyor olmasına müteakip oluyordu bişeyler. Epeydir işlerim kesat maalesef 😕
Adini vermicem bir arkadaş var bayağı yürümüyor koşuyor resmen bana.
Her mesajının sonunda gülücük atıyor
Biz erkekler genelde koşuyoruz abi yakında uçucaz kısmet olursa ama çok sıkıldık abi ne zaman kızların bize yürüdüğünü görecez ve uçarken kızlar kolumuz kanadımız olsun ki yere çakılmayalım her neyse isyanlardayız :)
Göz kırpan emoji açık ve net. Benim o emojiden soğuma sebebim bu resmen
net olarak bu: 😏 kendimden biliyorum zoxöcjcmfjxmdkd
cümlenin sonuna konulur çünkü pekiştirme amaçlı tek başına yaramaz 😅
😉 Ayh en nefret ettiğim emoji ://
Emojinin suçu ne?
@demirleriz Sapıkımsı duruyor
Sana öyle gelmiş bence çok babacan bir hareket :)
Biz daha oraya gelemedik emekliyoruz yaa 😂😂
ben facede beyaz minnoş şeyler var tavşanmı kedimi faremi ne oldu belli değil onda bir südyen kafasında olan emoji var onu kullanıyorum. :D
İlk başta yürürken öpücük ya da kalpli göz atılmaz o ne öyle abaza gibi 😂 onlar zamanla atılması gereken seyler 😂
Göz kırpma emojisi peynir ekmek gibi gidiyor bence 😄
Sevdigin hoslandigin birine yolarsın herkeze yolanmax oyle ben de boyle
Emojiler yetersiz kalıyor sözler kullanmasını bilen için daha etkili 😊😊
Yeminle şu göz kırpan emojiyi kullanan insan gördükçe kafasını dişliyesim geliyor ya.
Bilmiyorum da ben genelde 😘❤😊😇 yürümek için degil ama.😊😊😊
Hem göz kırpiyor hem kalpli öpücük gönderiyor anlamlı ve sempatik ben çok kullanırım
👸🏻 Bu artık nasıl yürüyorsam ama en çok 🤭 bunu kullanırım
Bağzı elem hadiselerden sonra kanaatim şu;
"ahahahh🙄
Valla normal olarak emoji ile kimseye yürümem..
Zaten hep bunu kullaniyorum :/
Foto atınca falan bunu kullanırdı 😋😋😋 tabi insan sapık olunca iste , gereksiz 😏
Emojiler tükendi ben tükendim diyorum ve Gül emojisi diyorum😂😂😂😂
Emojiler beni ifade edecek ölçüde gelişmedi henüz 🤣🤣🤣
Genelde kalpli öpücük kullanılıyor. Ben kimseye kullanmıyorum. Pek kullanacağımıda sanmıyorum
Onu bilmem de “😉” şununla yürümeye çalışanlar beni deli ediyor
Simdiye kadar yüriyebileceğim kadar değerli bir insan çıkmadı çıkarsada yüzyüze konuşurum
Göz kırpma olamaz.. göz kırpma masum bir emoji bence..
😎😎
Emoji kullanma arada rondom at biraz alfa olun be emoji ne
Mümkünse bu emojilerle bana yürümesinler. İtici geliyor... Sade bir gülüş yeter. 🤨
🙋🏻♂️🌯🤷♀️ Benimle lahmacun yer misin demek. ( umarım olmuştur.)😀
🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️
Budur inş..
#Vesselam
Pek kullanmam ben
Yürümemde zaten
Yapmacık yok neysek oyuz
Gülücük atarım belki
En popüleri göz kırpma 😉
Diğer derken bunları kullanmıyorum anlamına gelmesin, sadece bunlarla olmaz demek istedim.
😈😈😈 Bundan daha iyi yürüme imojisi olmaz herhalde 😈😂😂😂😂
En itici emoji "😉" bunu kullanan erkek yürüdüğünü sanmasın cidden.
Göz kırpar mesaj at der ama bazı kızlarda bu itici gelir
😏, 😒... şimdi sana yürüyormuş gibi olmasın ama bunlar güzeldir
Maymun var ya o çık itici daha konuşmaya başlamadan bunu atanlar.
Göz kırpandan hiç hoşlanmam. 😊 en çok kullanılan bu
Bahsettiğin olay duruma göre değişkenlik gösterir karşı tarafın ruh haline bağlı gülümseyim derken dayak yemeyelimde 😁
Göz kırpan 😉. Bir konuda sana ulaşmam gerek fenomen hanım 😊
🤗 ben bunu kullanıyorum
emojiyle yürüyecek kadar düştüyse olay bu duruma insanlık bitmiş demektir
🙈 utanan maymun ve normaldede çok utangacımdır :D :D kızarırım
İnstagramdan yürümek çok kolay benim için 4-5 tane çıktığım var ama adı üstünde (SANAL ALEM) (AŞK DEĞİL)
Genelde yavşa. k olanlar bunu kullanıyor 😏
kullanacaksanız bunu kullanın en azından daha samimi 🤗☺️
Şu göz kırpma emojisine ayar oluyorum ya
Kimseye yürümüyorum sadece genel sohbetler de konuya göre emoji seçiyorum..
İlki çok var 😀 offf ya onu boşver de çok mutluyum bugün ya 😀
Kişiden Kişiye Değişir 🤣🙈☺️❤️😍🤪😘😪💪🙏🙄🙂😉😩🤐^_^😱😂
Benimki bu genelde 🙂🙂🙂🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar