
Hangi emoji sizi soğutur veya tiksindirir? Bir de neden böyle hissedersiniz?

Hangi emoji sizi soğutur veya tiksindirir? Bir de neden böyle hissedersiniz?
Emojileri severim. Düz yazarsam yanlış anlaşılıyorum. O bakımdan bol emoji kullanırım. Kullananlara da asla bir ters fikrim olmadı. Sanal ortamlarda normal. Sadece cümlelerin sonuna rastgele basılan harflere anlam veremiyorum 🤣🤣 yani sevmiyorum 😇
Emoji olmazsa atarlı anlaşılıyor evet 😂😂
Öyle 😊
Emojiler üzerinden not vermiyorum ben insanlara, sadece neyi nerede nasıl kullandığı önemli benim için. Kişiliği düzgünse zaten yersiz ve saçma şekilde davranmayacaktır.
İlk mesajdan öpücük atan adamdan hayır gelmez ama
İlk ya da son mesaj diyerek sorsaydınız o değişirdi, burada zamanlama değil emoji sorusu sormuşsunuz :D Keyifli günler.
Genel sordum ben 😇 teşekkür ederim görüşün için 🙏
Ne demek her zaman :D
🙂 bu abi çok samimiyetsiz midem kalkıyor
Evet bir sahtelik içeriyor haklısın 😂
Çok haklısın içten içe bende kötü duygular beslemişim buna 😂
😊,😃,😁 bunlar
Bir sinsilik var dimi 😂
olmaz olur mu
Ben de gıcık oluyorum neyse ki yalnız değilim 😂
Cevap
17Cevap
Beni hiç biri rahatsız etmez
tanımadığım kişilerden 🥰😊☺️😘 gibi emojiler görmen beni rahatsız ediyor. özellikle erkekler bunları çok kullaniyor bana itici geliyor
Erkekler değil sapıklar diyelim 😇
Aramızda 😂
“ 😉 “ şu emojiyi Tom Hardy atsa tüylerim yine diken diken olur. Bundan daha g. erizekalıca bir emoji olamaz, boğasım geliyor.
Bu resmen ben sapığım ben yürürüm koşarım emojisi😂
Hahaha nasıl kızgın 😂😂 tamam sen elini kana bulama bana söyle 😂😂
Ben modere ederim onu 😂😂 söyle yeter 😂😂
Hahah bak ya sana yardım edelim dedik yaranamadık 😂
😉🤗😘😍🥰😗😚😙😭❤ 🙈🙉🙊Bunlar hahah Bunları atanlardan soğuyorum. Normal arkadaşken kalp öpücük vs atanlara ayar oluyorum.
Öpücüğe kılsın sen 😂
Aynen öyle.🤣🤣 Sevmediğim biri atınca aşırı kıl oluyorum :d
Zaten neden atıyor yani 😂
Aynen öyle hahah
Kim olduğuna göre değişir arkadaşlarımın sammi emojileri irite eder
Arkadaşınsa da mı olmaz yahu
Öpücükte atmasın arkadaş
Atmasın evet o fazla 😇
Kızlar herşeyi atabilir ama hjkl
Ama cinsiyetçilik bu 😂😂
Tabiki :)))
Olmadı bu 😂
Bizde oluyor ama siz yapınca nasıl olur bilemem ghjk
Çok yakınımsa bence sorun olmaz 😂
😅😅
Sebze meyvelerden bir kactanesi sikayet bile ederim o kadar nefret ediyorum midem bulaniyor
Kız seni yedirmeyiz burada sana atanlara biz de atarız 😂😂
Hiç bir emoji kulanmasa🥺🥺
ben emoji kullanmayı severim ve karşımda ki kişininde kullanmasından hoşlanırım kullanmadığı zaman sanki cümle bana bom boş gelir 😢ve duygusuz bir şekilde yazılmış gibi ve bu sinirime dokunur 😌😌😌😌
Emoji kullanmasın ya.. Ben kullanırım. O dursun.
@gaddarım yanlış kişiye yanlış mesaj attığını düşünüyorum. Ne alaka?
Hallettim ben boş ver onu
Kim olduğuna bağlı. Mesafeli olan biri yılışıkça şey atmamalı
Sen koyarsın o mesafeyi daha da göremez seni teleskop olmadan 😂😂
Bazen had bildirmeyenlere çizgi çekmek iyidir 😄
😛👅🖕🏻🍑 mümkünse bunları kullanmasın subliminal mesaj olarak kullanıyor bunları erkekler bence.
Kesinlikle öyle
😈👅🔥🍑🍓 bu emojilere çünkü çok anlamsız geliyor 😂
Sapık iş bunlar 😇
Aynen boş adam emojileri bunlar
Neyse ki bekli ederler kendilerini 😂😂
Bilmiyorum ki ben emoji seviyorum hiç öyle sevmediğim denk geldiği olmadı
Nasıl bir ponçiklik bu 😇
Tatlısın evet 😇🖤
😊😊😅😀😊🤗☺️😇 ciddi dusundugum kisi bunlari kullanirsa sogurum
Olsun ben anladım seni 😂
😏, 🥴,😭,😇 bu emojileri kullananlar beni rahatsız ediyor
Karış cins değil kim olursa olsun bu emociyi atmasın 😊 suratını dağıtasım geliyor
😉 bunu yapıyor ya deli oluyorum. Halbuki bunu yapacak bir yüzü yok kfksjs
Olumsuz tüm emojiler ya aman olumsuzluk çekilmiyor karşı cinste hayat lazım kahkaha lazım derdi olan doktora gitsin
O kadar haklısın ki resmen beni anlattın 😇 yoksa sen ben misin 😂
Ben toksitlere dayanamayan herkesim hahhaja
Herkes değilsin bence farklısın 😂
Olması gerekenim haha
Türümüzün son örnekleriyiz 😂😂
Hahhaha
Başka sorulara da beklerim farklı kız 😂
🤬 bu emoji, çünkü bana kızsa korkarım terk eder diye falan .
😅 ve 😂 Harici tüm gülme emojileri bana rahatsız edici geliyor.
🙂 buu hayır bi amaçta yok ortada gıcık gıcık hareketler
Göz kırpma emojisini kullanan her hangi bir insanı vururum 🔫
Göz kırpan. Son kullandığım emojilerde görmek istemediğim için atmıyorum, anlarsınız.
Dil çıkartan emoji ateşli maatesli emoji rahatsız eder
Emojileri severim ama şu ağız büken emoji nefretlik😏
😍❤️😘😉nefret ediyorum bu emojilerden ya keşke kalksaydı o derece
"😚" tüm emojileri severim ama bu emojiyi sevmiyorum.
Benim için önemli değil emojileri seviyorum
Tanımadığım ya da çok samimi olmadığım insanlar kalp falan atmasından rahatsız oluyorum.
🙄 şunu atanı boğasım geliyor
🤔😌🤗🤭😎😋 bunları atana da uyuz oluyorum
Başta bu😉😎😀Random atsın en iyisi
Gözlüklünün nesi var ben arada kullanırım 😂
Şu 😉 ve şu 😛 ve şu 😜 ve de şu 🤪 ayrıca şu 😋
Hepsi itici harbiden 🤢
😃☺️😉😄😁😀😆🙃🙂🥲🤣😂😅🥹
Bunlar
Emoji bırakmadın ama 😇
Normal
Dil olan emojiler çok rahatsız edici.
Rahatsız ediciden öte sapık 😂
;) imanımın gevşediği o emoji
Hahaha lafa bak 😂
Dilini cikaranlari pek sevmem.
Niyet kötü çünkü 😂
Kotu olsun olmasin gevseklik gibi :d o kadar takilmiyorum gerci artik.
Emojilere takılmıyorum ya istediğini kullanabilir
Kullanan önemli diyorsun 😇
Aynen öyle.
Bak bu emojilerden nefret ederim 🤤😉😬😋
Neyse ki hiç kullanmıyorum 😂
Bilemiycem artık 😄
Bak ya ben kullanmam hiç sevmem çünkü 😂
Kullanıp kullanmadığını bilmem için seninle yazışıyor olmam lazımdı 😄
Evet bak o da mantıklı 😂
Yani herzaman mantıklı şeyler söylerim 😄
Bu mantığını nasıl koruduğunu bir ara anlat bana lütfen 😇
Bir ara anlatırım.
Sözünü aldım 😂
Sözüm söz cigerim
O zaman görürsün kullanıyor muyum kullanmıyor muyum 😂
Peki timam😄
😋 şunda midem kalkıyor
Sorun değil niyet önemli
🙄🫣😘😜😋 bunları kullanması beni rahatsız eder.
Bok 💩💩💩 emojini 🤮🤮
göz kırpma emojisi offff
Böyle takıntılarım olmadi
şu maymunlar var ya onlar
Beni direkt karsı cins rahatsız ediyo
😍😘😛😜🤪😝😗😚🤗bunar
😘😍🥰😉 bunlar olabilir
Ciddi kullanmadığı müddetçe farketmez
🤤bu tarz laubali şeyler olabilir..
Oyle takıntılarım yok
Kimin kullandığına bağlı
☺️ "bu emojiye istemsizce gıcık oluyorum.
😉 Şu emojiden genel olarak nefret ediyorum..
Öpücüklü ve gözünde kalp olan emoji
Baktımda cevaplarken hiç biri.
❤️, 😍 ve 🥰
🥰 bu şirin bence 🤨
Değil, benden hoşlanıyor anlamına gelebilir ki filofobimi çoşturabilir.🤦
O anlama mı geliyor 🤨😄😄
Gelebilme ihtimalini düşünüyorum.🙄
İfade sadece ama 😄😄😱
Bazen ifadeler, çok derin anlamlar içerebilir.
Reelde bir bakış çok şeyi anlatırken; sanalda bir emoji her şeyi belli edebilir.
Doğru olabilir 😄🤨
Emojiler hiç masum değil o yüzden, tehlike arz ediyor.🤦
Hiç düşünmedim böyle
Bazen derin düşünürsen, altında yatan gizli gerçeklikleri görebilirsin.
Emojiler, insanların bilinçaltında yatan mesajların yansımasıdır.
🤨🤨 bunu çok kullanırım ne anlarsın mesela
Şüpheli bir yaklaşımla, şu an olan biteni anlama çabasındasın.
😄 aslında çok sevimli hoşuma gittiği için kullanırım 🤨🤨
😂😂
Neymiş çoğu tamam tehlikeli ama olmayanda var🤨her şeye anlam yüklememek lazım bunun anlamı ne diyolar yok ki olsun bir anlamı sadece seviyorum 😄🤨
Ben bunu özel mesaj kısmında olandam bahsetmiştim hani. O emojileri sevmem, o yüzden. Filofobim çoşarsa sıkıntıya giriyorum. Benden hoşlanan birisi olduğu zaman ruhsal olarak bunalıma götürüyor.
😄onu bilmem özelde soruyorlar bana zaten anlamı 🤨🤨🤨(@_@)
Ben özelde kimseyi rahatsız etmediğim için bilemiyorum.😃
Ben burdan tek tük kişiler ile konuşmayı seviyorum çünkü sosyal medya ve numara istiyolar hemen tanımadan etmeden bende çok rahatsız oluyorum o yüzden mesaj kutum kapalı Instagramda ki kişiler burdan daha iyi gibi Instagramdan sorarlar genelde 🤨🤨😄\(◎o◎)/
Instagram kullanmıyorum maalesef. Bir tek KS var. 8 senedir ilişmeden kimseye bu zamana kadar geldim.😃
5 senedir telefonum var burada da bir buçuk senedir varım Instagram falan da 5 senedir kullanıyorum zaten Instagramda falan olsun bu kadar rahat yazamıyolar burada çok rahatsız oluyorum 😂🤨☃️
Bilmem, kullanmadım Instagram, ilgimi çekmedi. 🤦
Tek kızlar soruyor mu kullanıyorsun WhatsApp bile mi yok
Whatsapp var gibi yok durumunda. Konuşacak olmayınca aile bireyleri sadece. Cok kullanmam.
Arkadaşların yok mu
Kullanmıyorum. Sıfır Reel Atık projesinde gönüllü çalışıyorum.
Sanırım bu platformu genelde yalnız olanlar kullanıyor doğru mu
Onu bilemeyiz. Türlü türlü insanlar var.
İlginç bir yer çoğu fake
Doğrudur, fake olmayan neredeyse sosyal medya yoktur muhtelemen. Herkes sahteciliğin peşinde bu aralar.
🤣ben gerçeğim
Kimse kendisi için ben sahteyim demez zaten.🤔
🤣 doğru o bak öyle demez ama şu var ben sahte olup ne yapacağım işime yaramaz ki
Bilmem, sahteler ne yapıyorsa onu yapar. Profillere pek dikkat etmeyince soru cevap yapmaya odaklanan birisiyim.
🤨😂saf canım kızları kandırıyorlar ne yapacaklar
Garipmiş. 🤦
Çook garip yaşı bile yalan diyolar 🤨🥴
Bende her şey açık ve şeffaf. Yalanı sevmem.🤦
İsim bile yalan oluyor offf
O zaman en güzeli ilişmemek sitedekilere
😅evet ilişmemek iyi kafa rahat 🤨 arkadaşım yok diyip konuşalım diyeni kıramadığım oluyor tabi ama daha konuşmam öyle kimse ile
😋 iğrenç abazanlar
Kısa net bir Özet oldu 😂
Göz kırpma emojisi
Ooo hoş geldin 😇
Sen ne ara m oldun
Taze daha iki üç gün
Olmasa mıydım 😂
Hahaha nereye yazacaktın 😂
Ha benim sorum ha senin farketmez 😇
Önemli olan sorularda bulunmak 😇
😉 bu
Evet ya bu çok itici bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?