İnsanoğlu aslında ne para ne sevgi ne kariyer ne şöhret ne de çevre ile sonsuza dek mutlu olabilecek bir yapıya sahiptir. Dış kaynaklardan gelebilecek bu mutluluklar sadece belirli bir zaman için insanı mutlu kılıyor. Kişi bu kaynakları elde ettiği zaman belirli bir dönem için kendini iyi hissediyor, ancak "alışma" dönemine girdiği andan itibaren bu iyilik hali hızla tükeniyor. Mutlu olma sanatının özü bu değildir. Gerçek mutluluk, kişinin her türlü olaya ve duruma karşı kendini pozitif tutarak mutlu hissedebilmesi halidir.
Benim emoji nefretim 7-8 yıl kadar önce başlayıp yavaş yavaş arttı. Başlama sebebi ise yavaş yavaş platformlarda ": D" ": )" "; )" şeklinde kullandığımız ifadelerin otomatik olarak emojiye çevrilmesi oldu. Burada bile aralarına boşluk bırakarak yazdım göstermek için, otomatik çevirmesin diye. Özellikle gıcık olduğum bir emoji yok, hepsine az buçuk gıcık oluyorum ama aşırı kullanılmadığı sürece sorun etmem.
Bu ne olum? Neredeyse herkes göz kırpan emojiyi söylemiş. Bilimsel araştırmalarda göz kırpma emojisinin farklı bir ilgi çekme havası olduğu doğrulandı. Nefret ettiğiniz konusunda bu yüzden şüpheliyim. 😂
@pandamsi_642 Sen haklıydın kanka. Bunlar ne söylüyorsa tersini anlamak lazım. 😂
Şunları kullanması rahatsız eder; "😚😜😉" çapkınımsı bir hava olur çünkü bu da benim hoşuma gitmiyor. Şu emojşler ise en sevdiklerim. Karşımda ki kişinin kullanması hoşuma gider. "😠💙" bu ikisi sadece. Diğerlerini kullanıp kullanmaması pek anlam ifade etmez tabii ama genel olarak random kullanılması diyalog halinde iken daha iyi bence.
“😉” Kesinlikle bu. Bana negatif enerji yayıyor resmen. Şuanda bile tilt oldum. Farklı mesajlar içeriyor sanki. “Senden üstün görüyorum kendimi” “Çok bilmişim” “Akıllı ol”
genel olarak emoji kullanımını ileri yaşlılar icin uygun görüyorum sanırım djdkd dozunda bir random ve :d küçük Dli şu gülüşün çekici cazibesine kapılın………