Mesela hiçbir şey hissetmediniz. Bu durumu nasıl izah edersiniz?

Bu İş Olmaz Bakışı 😪


Biri bana böyle konuşsa elektirk alamadım diye konuşsa... Git elektirik idaresine sana ev erkeği elektiriği yetmiyor belli sanayi elektiriği bağlasınlar o zaman derim
Onu kırmayacak bir dille açıklamaya çalışırım.
Teşekkür ederim😊
Rica ederim 😊
Direk söyleyerek.
Teşekkür ederim😊
Rica ederim ablam😊
Cevap
22Cevap
Elektrik faturasını gösteririm, anlatmaya gerek yok görüyorsun elektrik gelmiyor derim. 😳
Güzel vakit gecirdik bunun icin tskler... Ama gorusmemiz devam etmeyecek kendine cok iyi bak elveda baby derim😂
ya da cok kötüyse buluşma aninda ay benim. Acil isim. Cikti der giderim mesajlara cevap vermem😂
Soğuk, duvar gibi davranırım veya dobralık yapıp elektrik almadım, istemiyorum derim. Elektrik yoksa incitmekten korkmam.
Ben elektrik almadigim kimseyle görüsmem ki zaten. Yüzyüze tanisirken ztn farkederim aldimmi o elektrigi diye. Hep bu sanal hayatlar bozdu bu isleri
Hal ve hareketlerimden belli oluyor zaten ama tam anlamadiysa bir ikilem icine giriyor ve direkt karsidaki gun bitiminde soruyor.
Kendisi anlar, ben zaten kolay kolay tanımadığım insana yakınlık gösteremem, soğuk kalırım birde elektrik alamadıysam ortam buz keser ☃️⛄
"Bak kardeşim senle ben ayrı dünyaların insanlarıymışız. Ben mars'ım sen ise Neptün'sün. O kadar farklıyız yani. Kusura bakma bu iş olmaz. " Demem tabiki ama onunla onu kırmayacak şekilde konuşurdum.
Açıklayamam, ancak soğuk ve ilgisiz davranirim. Hoşuma gitmese bile. Çünkü nasıl bir his olduğunu bilirim
Açıklamama gerek kalmadan belli ederi zaten.. Yine de anlamadıysa açıkca söylerim ve helallik alırım
İşin sonunda dostluk mekanizmalarımı göstermeye başlarım.. [Arladaşlıktan öte yer yok]
Artik her bulusma teklifinde başım agriyordur
Bahane hazir :)
:D Sende hiç elektrik yok telefonumu sarj edemiyorum
Yorumlara bakıyorum da insanlar ne kadar da medeni ne kadar da kibarmış be. Ben bu kadar kibar insanı bir arada hiç görmemiştim.
aciklayamam sevmis gibi davranirim sonra mesaj atarim sevmedim diye
Açıklamam ilk seferde hemen elektrik cereyan jeneratör olmaz
Mutlak bir mantıklı açıklama yaparım kırmadan incitmeden
Yüzüne karşı söyleyemem ama biraz tanımaya calışırım belki ilerde hoşlanablirim oda var abicim
İlk buluşmaya gidermiyim bir daha hemencecik beni kandırıyorlar
İkinci buluşmada bahane ararım
Açık açık söyler arkadaşca devam etmek istediğimi söylerimm
“Senden elektrik alamadım” diye 😊
"Senden Elektrik Alamadım" derim. 😂😂
Uygun bir dille söylerim olmuyor diye. 🙃
Soğuk yapar kendinin anlamasını beklerim
Bunu bana acı şekilde odeten oldu
Kibarca anlatırım kırmadan izah ederim.
2. buluşma olmazsa bu anlaşılır zaten
"Elektirik alamadım" diyerek. Hjdkfjjf
bir daha gorusmem derim
Bir daha bulusmayarak
benden daha iyilerine layıksın =)
Gözler devreye girer 😄
senden etkilenmedim derim
İkinci kez bulusmayarak😂😂😂
Evet söylerim
Birdaha ki buluşmada "Bakarız" derim mesela.
Açık açık söylerim.
“Elektrik alamadım”
Direk söylerim
Bir daha buluşmam
Soğuk olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?