AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Bence dış görünümde önemli
Olabilir niye olmasın
Belki o da kafa yapıma uyuyosa anca
Arkadaş olurum onla sırdaş filan herhalde
Tipi normalse olabilir karakter daha ağır basıyor.
Hoşlanmak ne demek bir yıldır seviyorum
Biliyor mu
İhtimali düşük belki
Evet
Yok😏
Evet
inanimmi?
Tabii ki
Hep guzl kizlar cirkin erkege bakmaz diy3 kosullandik senelerdir sen onu yiktin tesekkurler
Hahaha 😂karakteri düzgün olsun tip önemsiz
Yaa ben pek inanmiyom ama
Yanında güzel ama egolu sağa sola bakan kız mı , yoksa pek güzel sayılmasa da kalbi çok iyi olup seni çok sevip sana sadık bir kız mı istersin?
Fiziksel olarak beğenmediğim biriyle asla olmaz
Hanı önemli olan karakterdi? Hani çok duygusaldınız? 😂😂
@Arrnaldo Zorla mı? Ne yapalım, fiziksel olarak beğenmediğimiz birisiyle mi olalım zorla :D imkansız işte. İlk önce dış görünüş olarak beğeneceğiz
@Lo-li-ta O zaman "kadınlar duygusaldır" yalanına SIĞINMAYACAKSIN.
Duygusal ayaklarına yatmayacaksın.
Tipe erkeklerden bile milyon kat fazla bakıp incelerken erkeğe düz basit demeyeceksin. Erkekten daha düz ve daha basitsin.
@Arrnaldo Bence asıl basit olan birisi sensin, çünkü ben hiçbir zaman KADINLAR DUYGUSALDIR demedim. :) Ayrıca zorla mı olalım Allah Allah? :D Tipsiz erkeği ne yapayım ben dhjhsdhjs tipsiz erkekle hayatta olamam, dış görünüşe bakan da duygusal değildir anlamına GELMEZ. Ruhlar aleminde yaşamıyoruz :D Duygusal olan birisi de gidip dış görünüşe bakar, bu normal bir şey.
@Lo-li-ta senin dediğin şey duygusallık değil yalnız. HESAPÇILIK...
Tipi beğeniyorsun, ondan sonra ADINI AŞK KOYUYORSUN.
Bak bu söylediğim nokta çok önemlidir. Kadınlar hiçbir şeyi tartacak Beyne sahip değildir. Düşünme yetiniz bu konuda SIFIR.
Sen "aşık oldum" diyip çıkarsın işin içinden. Nedenini nasılını düşünmezsin bile. Sen "nedenleri" bilmezsin. AMA BEN BİLİRİM.
Bu şuna benzer. Arabayı kullanıyorsun, ama motorun nasıl çalıştığını bilmiyorsun. Tipini beğendiğin an adını aşk koyup hemen duyguları sokuyorsun işin içine. Yani önce bir hesap var, ondan sonra duygu var. Şimdi anladın mı.
Bu yüzden kadınlar DÜZDÜR.
Bu yüzden kadınlar BASİTTİR.
Bu yüzden kadınlar YÜZEYSELDİR.
Nick Bateman gibi bir adamın altına türkiyede yatmayacak kadın yok. Duygu bunun NERESİNDE...
Kısaca kadınlar hesapçıdır, Tipin de KÖPEĞİDİR. nokta.
@Arrnaldo Pardon da motor kimin umurunda? Önemli olan arabanın dış görünüşü. Allah Allah ya tipini beğenmediğim adamın karakterini nasıl beğeneyim şimdi jsdhjshj Ayrıca tüm kadınlar senin gözünde aynıysa, git bir erkekle birlikte ol. Bence kuyruğuna bastığım için böyle düşünüyorsun. Dış görünüşün kötü; bu da seni agresif bir konuma düşürüyor. :)
@Lo-li-ta Yoo? Dış görünüşümün kötü olduğunu düşünmüyorum.
Diğer söylediklerimi de zaten sen sözlerinle kanıtlamış oldun. Fazla söze gerek yok.
Bana sadece duygusallık bilmemne masallarını geçin diyorum. BASİT varlıklarsınız, elde etmek de yatağa atmak da çocuk oyuncağı.
bir erkek olarak fazla üzerinizde durulacak bişeyiniz kalmadı. Yatağa yatırıp ufaklığı sevindirip geçeceksin. Bu yani
@Arrnaldo Yalnızzz, sen öyle düşünmüyor olabilirsin, ancak bence başkalarının gözünde dış görünüşünün iyi olduğunu sanmıyorum. :) Ayrıca bir kadını yatağa atmak, özellikle de TÜRK kadınını yatağa atmak oldukça fazla zor. Boşuna Türkiye cinsel açlığın Afrika'sı değil. Basit varlıklar değiliz, çünkü ilk önce dış görünüşe bakıyoruz, basit olsaydık dış görünüşe bakmadan tipsizlerle sevgili olurduk. :D Ama biz seçiciyiz, en iyisini seçiyoruz. O zaman sana soruyorum, iki elma düşün, çürük elmayı mı seçersin, parlayan, kırmızı rengindeki o güzel elmayı mı? Herkes çürük elmayı çöpe atar, parlayan, sağlıklı elmayı seçer. Yüzyıllardır olan bir şey bu.
@Lo-li-ta
" Basit varlıklar değiliz, çünkü ilk önce dış görünüşe bakıyoruz, basit olsaydık dış görünüşe bakmadan tipsizlerle sevgili olurduk "
Ulan bu dediğini erkekler zaten yıllardır yapıyor , erkekler basit oluyor da sen nasıl olmuyorsun 😂 Kafan mi güzel.
Kendini basit göstermemek için, nasıl sağlamayacağını şaşırdın. Sadece 1 tiple işin bitiyor. BU BASİTLİK DEĞİL DE NE...
Hala neyini savunuyorsun 😂
2. si de seçicilik. Seçici olmanın cinsiyeti olmaz. Ama senin en iyisinin peşinde olduğunu biliyorum. Derdinizi ben çok iyi biliyorum yani.
Bunu 10 yıl evvel gördüm, gördüğüm andan beri hiçbirinize duygu yönüyle bakmadim. Kendi menfaatinin peşindeyim. Sizden ne alırsam benim için kar. En değer verdiğim kadın da altıma yatan kadındır. Beni tatmin edip vücudunu sunacak. Bana kendini verecek. Yoksa ne işime yararsınız aamk...
Vermeyeceğini hissettiğim kadına hemen s*ktir çekerim. Çıkarıma uymaz.
Evlilik de düşünmüyorum, paramı gücümü bir kadına harcayamam. Keriz değilim.
Evet. Bunu yaşadım
Hoşlanamam gibi.
evet
Evet
Samimi ve içtense olur tâbi
Olabilir neden olmasın
İlişki yaşamam.
Tabi ki
Hoşlanamam
Hoşlanmam
Evet
Evet mümkün.
zamanlan bu onyargi gecer bence
Evet tabikide.
Hoşlanamam
asla
Hoşlanmam
kesinlikle hayir...
Türkiye'de ki kızların %99 u öyle. Hoşlanmazlar.
Hoslanamam valla
Olabilir
Evet
Evet. Olmustu hatta
Sanmıyorum
Hayır hoşlanmıyorum
olabilir..
Hayirrrr
Evet olabilir
Cok zor
Hoşlanabilirim.
Hoşlanırım
Hoşlanırım
Belki
Mümkün değil.
Bir insan böyle bir sitede nasıl nirvana olur anlamıorum
Gidip ölelim hadi
Ölme bence siteyi terket😂
Yerimde gözün mü var
Bunun beni öldüresi var 🙀
Ahahah yaa şapşal kurabiye surat benide yanına al
Sevgiliyim
Evet
çok zorrr
Evet
Sanmam
Hayır
Evet
Hoşlanamıyorum
Hoşlanırım
Evet hoşlanabilirim
Hayır
Hoşlanabilirim
Hoşlanırım
Evet
Hayir