Ayrılan iki insan neden takipleşirler
Tekrar barışmak için mi
Tekrar barışmak için mi
Artık anlayın böyle şeyler erkeklerin umrunda değil.
Ayrıldık hemen takipten çıkmalıyım düşüncesine kapılmıyoruz.
- tekrar barısmak için
- stalklamak için
- arada bir mesaj atıp ağız aramak için
Cepte dursun diye :) bir de onlar pek takmıyorlar böyle şeylere :)
Erkeklerin bu ayrıntıya takıldığını sanmıyorum bence anlam yükleme
Cevap
7Cevap
Bende Önemsemem böyle şeyleri, kendi çıkarsa kendi biLir yani : D
Ayrıldık diye düşman olmaya gerek yok. Hayat devam ediyo!
Uğraşmak istememiştir
Kötü bittiyse engellerim anlaşarak bittiyse dost kalırım
Çok sebebi vardır ama hangisi olduğunu bilemezsin.
Bazende ayrılmadan çıkıyorlar yapanlar var
Medeni insanlar onlar
Cepte dursun diye.
Çocuk gibi ne o öyle
Unutmuş olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar