Bir erkek ayrılınca neden önüne gelen kızı takip eder?

5 senelik ciddi bir ilişkimiz vardı ayrılır ayrılmaz bir kaç saat sonra bir sürü kız ekledi ve bunu hala yapmaya devam ediyor fake ya da değil önemsiz herkesi ekliyor ve gerçekten beş kuruş parası da yok bana ağır haksızlık etti ondan ayrıldım zaten onca seneye saygı bile duymadı yani arkadaşlar bunun sebebi nedir Allah aşkına?
Bir erkek ayrılınca neden önüne gelen kızı takip eder?
Cevapla