Eski sevgilim beni neden aylar sonra görüntülü aradı, benden ayrılan kendisiydi, sizce ne değişti?

eski sevgilim benden ayrılalı 9 ay olucak. tartıştık ve ayrıldı benden. ne dediysem ne yaptıysam geri döndüremedim, çok yalvardım ağladım hiç umrunda olmadı bende peşini bıraktım 8 aydır ne arıyorum ne soruyorum ne de benden bir haber almasını sağlıyorum (ortak arkadaşlarla hiç bir şekilde görüşmüyorum) kendi köşeme çekildim kimseyle irtibat halinde değilim. yeni bir çevre edindim, onlarla takılıyorum. istemiyorum bir daha seninle beraber olmayı düşünmüyorum böyle mutluyum ama ilerde ne olur bilemeyiz yinede garanti vermiyorum asla demişti. bu sözlerden sonra bir daha asla yazmadım, bana göre çok ağırdı. beni artık umursamadığını bu sözlerinden anlamıştım. ve ne olduysa aylar sonra beni görüntülü aradı. çok şaşırdım, asla beklemiyordum. şuanda ona karşı içimde bişey kalmadı tamamen bitirdim ve geri dönüş yapmadım, yapmayıda düşünmüyorum. sadece merak ediyorum. ne değişti de bu tükürdüğü tükürüğü yaladı ve beni aradı? bildiğim kadarıyla 9 aydır hala sevgili yapamadı. bununla bir alakası olabilirmi?
Eski sevgilim beni neden aylar sonra görüntülü aradı, benden ayrılan kendisiydi, sizce ne değişti?
Cevapla